Spring naar bijdragen

Vrijdag 18 november


Madelief

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen aan hen die wakker gaan worden...

Koffie staat door te lopen, de thee staat te trekken.

Lampen weer gezellig aan.

Buiten is het 6 graden, windstil en nog steeds mistig.

Zaten ze gisteren toch aardig naast met het weer: wat nou een beetje mist alleen in het zuiden en westen en veel zon. Geen zon in het noorden gezien en de hele dag en avond mist :huh:

Vond het wel een beetje vreemd, binnen komen op een goedemorgendraadje van vroeg in de voorgaande nacht, hihi...

Net alsof ik bij iemand op bezoek ga waar de deur open staat de lichten aan zijn maar waar niemand aanwezig is... zelfs de koffieboel van de vorige avond staat nog op de tafel ;)

Hoop dat jullie allebei toch weer in slaap zijn gevallen en een paar goede uren hebben gehad.

Madelief, je geeft af en toe een hint over problemen die er zijn... als er dan verder naar wordt gevraagd geef je geen verdere uitleg want er zou een stalker zijn?

Das natuurlijk vervelend, maar als het een stalker hier is kun je hem/haar blokkeren voor pb'tjes, dan heb je daar geen last van, als je het meldt bij 'Tactus kan die persoon gewoon helemaal een ban krijgen.

Als het een stalker irl zou zijn kunnen daar toch ook stappen tegen worden ondernomen?

Wat voor stalker is het?

Ik vind het best lastig om te reageren als je dingen aangeeft, want het blijft altijd in het ongrijpbare, en ook wel onbegrijpbare omdat het zo vaag is...

Negeer die stalker lijkt me, als het iemand is de je irl kent zal hij/zij sowieso datgene wat je hier vertelt op kunnen maken hoe een en ander in elkaar zit.

Uit je postings van vannacht maak ik op dat je relatie op dit moment niet lekker loopt.. dat jullie ruzie hebben.

Als subtitel van vannacht heb je 'soms is het leven een spel, probeer te winnen' ....

Heeft dat ook te maken met waarom je niet in eigen bedje lag??

Een relatie met iemand hebben is geloof ik in zekere zin inderdaad een spel.. maar als je dan in een periode van strijd terecht komt.... zou er geen winnen ( en dus ook verliezen) moeten zijn. Dan lijkt het me een zaak van naar elkaar toekomen en er proberen samen uit te komen...

Maar goed, genoeg serieus gedoe voor nu even,

Ik ga een bakje inschenken en een peukje roken.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Bor en Snoep...

Bor, gisteren de verjaardag van zoonlief, hoop dat jullie allemaal genoten hebben.

Heb nog aan je gedacht hoor.

Snoep, dat riekt naar griep of iets in die trant... zooooooo irritant en ellendig.

Doe maar rustig aan inderdaad en een overdosis vit C slikken, dat wil nog wel eens helpen. Het teveel plas je er gewoon weer uit, kan geen kwaad...

Ik blijf wel even uit jouw buurt hoor :P

En nu ga ik als een speer de douche in, anders kom ik absoluut te laat op mijn werk....

(fijn trouwens dat je hem gisteren vuil hebt achtergelaten....;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoep :heart: Sha werpt een sinaasappeltje voor de vitamientjes........vang!!

Denker, dat gaat top bijna 5 maanden :present::)

Fibo, werkse!

Bor, fijn om te horen dat je je kind (en niet alleen natuurlijk) zo blij hebt kunnen maken :present:

En Vonneke ook goede morgen, en de rest die nog in pyama in de gang staan :D

Ik ga straks de AC-Tion leeg kopen, helemaal vet zin in!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals goedemorgen Frummels!

Bor, je berichtje maakt me blij!:rose:

Von, ik heb het losgelaten dat hij meeleest, het boeit me niet meer.

Nee ik krijg geen PB's van hem. Anders had ik dat zeker gemeld aan de moderator.

Wel word ik vele keren per dag gebeld, dus als er iemand onbekend belt neem ik nooit meer op.

Mijn wijkagent kan ik per direct bellen als er iets is, dat hebben we zo afgesproken.

En ja in mijn relatie loopt het niet lekker, vandaar dat ik op zo'n vreemd tijdstip, voor mijn doen dan, hier vannacht het draadje opende.

Maar ik was niet alleen, Sha was ook wakker, heel fijn!

Maar nu eerst een bakkie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, dat is best een lang verhaal.

Maar ik voel me op dit moment een onbetaalde dienstmeid, heel kort samengevat.

Er zullen dingen moeten veranderen, dat is zeker.

Daarom moet er hoognodig gepraat worden.

Maar hij is geen prater, dus is dat best moeilijk.

Ook is hij bijna het klokje rond weg.

Als hij thuis is heeft hij vaak al veel gedronken.

Dus dan is praten ook geen optie.

Daarom moet het een keer overdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...