rosa45 Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Dat is een goeie, Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ja Bor, missie volbracht en geslaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hannah, fijn dat ze vandaag aardiger tegen je zoon waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik ga er weer vandoor, mijn dochtertje komt zo uit school. Fijne dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Joehoeeeeeeeeee, net heeft de behandelaar van de Brijder gebeld geen enkel probleem!!!!!!!!!!!! (na wel eerst mijn verhaal te hebben gedaan) hij gaat proberen de huisarts vandaag nog te bellen en anders begin komende week ik ook even de HA bellen omdat maandag een ander zit, met lunchpauze nou ja, ik kan nu rustig nog even de deur uit alles komt goed met me niet dat ik daar zelf uberhaupt aan had getwijfeld....maar toch ik fiets straks gewoon even langs mijn HA met een enorme BIG :D en u ook een fijn weekend!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 je moet er toch wat voor over hebben om te stoppen he, Sha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 En als u wel een kater heeft dan hebt u zeker wel zelf pilletjes zonder rescept in huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hello, good day! Mijn guppies hebben nieuwe steentjes en plantjes met licht See the light! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Stelletje (lieve) klagers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Marjo, Nokken meis. Haal die opmerkingen weg, niet doen. Dit heeft helemaal geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Marjo, dit heeft niets met lief of niet lief zijn te maken. Ik ken je een beetje, niet heeeel goed, ik weet bijna zeker dat jij straks spijt hebt hiervan. Dit is niet de normale manier waarop jij met mensen omgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Quote verwijderd door moderator. Je hebt weinig fatsoen Marjo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Quote verwijderd door de moderator. Jammer Marjo, ik zou haast denken dat je al een fles leeg hebt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 gezellig hier zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Hey Snoep , heb je je sinaasappeltje nog genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Marjo, nokken nou. Volgens mij heb je inderdaad behoorlijk zitten nippen al. Dat is jouw goed recht, maar denk dat je nu echt alle redelijkheid uit het oog verloren bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Daarom snap ik even helemaal niets van je Marjo wat zit je daadwerkelijk dwars i.p.v Wijffie zo aan te vallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 ja ma..maar ben nog steeds ziek en nu lig ik lekker te genieten op me bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Dat doe je goed Snoep verwennen de kids je een beetje er is er zeker maar 1 thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Marjo ??? Zelfs ik schrik van je reacties. Wat is er aan de hand ? pb eventueel ?? Even melden dat de DA is langsgeweest en mijn vermoeden heeft bevestigd. She Lives !!! Buik punctie gedaan, gezwel afgenomen en ze is veel levendiger als de laatste twee weken. Ik ben hier erg gelukkig om. Heb je ook gelezen Bor en wat een zaligmakend gevoel moet dit voor je zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 ach verwennen is een groot woord moet er wel om vragen maar ex haalt de jongste en gaat straks koken dus heb niks te klagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Will wat een fijn nieuws voor je geniet van nog iedere dag van Bazma zolang het kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Vooral straks heeeeel ziek zijn Snoep want je hebt van alles nodig drinken, nog een uitgeperst sinaasappeltje, beschuitje, bouillon.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 voor Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 wijfie je gaat toch niet hierom drinken he laat ik het niet merken hoor lekker naar huis in de pauze will geniet maar lekker van haar dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden