Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: Spud Originally posted by: bolletjeDikke knuf terug Spudtie. Wat ontzettend goed van je dat je niet gedronken hebt zeg. Ja die ouwetjes van het frum doen het maar goed hé?quote> quote> Er ging wat mis Bol, maar ik wil nog even zeggen dat ik de schade wel in moet halen. :-sDus je kan wel trots op me zijn, maar in feite hoef je dat juist niet. Een verslaafde ben ik en dat zal ik altijd blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Juist omdat je verslaafd bent Spud, is het knap dat je het droog gehouden hebt. We zijn dan wel verslaafd maar niet verloren. We kunnen zo sterk worden dat we de verslaving de baas zijn. Nee iedereen die hier is kan trots zijn op zichzelf, we zijn allemaal kanjers. Moet zo gaan werken mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Marjo, Als je ooit terugleest of meeleest deze is voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Hohoho, niet verder dan het refrein hoor. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Originally posted by: bolletjeJuist omdat je verslaafd bent Spud, is het knap dat je het droog gehouden hebt. We zijn dan wel verslaafd maar niet verloren. We kunnen zo sterk worden dat we de verslaving de baas zijn. Nee iedereen die hier is kan trots zijn op zichzelf, we zijn allemaal kanjers.Moet zo gaan werken mensen.quote> Maar juist die drank heeft de grip op mij, behalve als ik ECHT iets wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Goedemorgen allemaal, zo nog even kunnen slapen gelukkig, hier schijnt de zon zo komen ze voor de badkamer, helemaal leuk, ik vindt het wel luxe hoor, woon nu 15 jaar in dit huis, en de badkamer is nog steeds zoals toen ik het kocht, en geen idee hoe lang die er al in zat? dus zo raar is het niet een nieuwe badkamer, maar voor mij is het een luxe ben heel benieuwd! alle zieken beterschap! en een ieder een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Lieve Bol, Jij kent het wel, mensen onbewust pijndoen omdat je makkelijk zonder ze kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Ik lees dat Marc ook meedoet aan het pact, ''droog voor de rest van 2011'' Geweldig al zoveel deelnemers! Weet je dat ik ''gewoon'' denk dat het me gaat lukken maar ik moet oppassen, ik heb jaren gekend dat het zelfs tot in de eerste week van december goed ging, en dat het dan toch toesloeg, de decemberhaat maar... ik reed gister door de winkelstraat en daar hadden ze lichtjes opgehangen, en normaal, was ik dan meteen verongelijkt, maar nu deed het me niets, het zit natuurlijk ook ''gewoon'' tussen mijn oren, dus als ik nu bedenk dat ik er dit jaar ''gewoon'' doorheen kom, gaat dat ook lukken, hihi veel herhalen voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Blijkbaar geen reclame dat Spud, Misschien, aangesproken heeft. Toch zeg ik da Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Nu ja kan ook niks toevoegen aan mijn bericht. Ben gewoon nieuwsgierig naar de twijfelaar. Lieve mensen nu ben ik moe, de adrenaline is uit mijn lijf. Op de terugweg een doodgereden kat van de weg geplukt, pfff hoe ongelukken kunnen verlopen, hele kat intakt behalve zijn staart en 1 oog beestje was nog warm. En ik heb mijn excuses aangeboden dat ik ook autorijder ben. En nu hoop ik dat het een semi wilde kat was, betekend eentje zonder iemand die hem zoekt Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 inloopdouche met dorpel, lage douchebak.......... wat een problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 maak maar een fijne investering hoor gabs in die badkamer, bij mij is het de enige luxe ruimte in mijn huis en ik breng daar elke dag wel even quality-time door, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 precies Jane, ga ik doen! eens kijken of ik van die leuke led lampjes kan krijgen! en ik wil ook graag een infrarood cabine, die zou in mijn tuin komen, N heeft al een half hok daarvoor gebouuwd, dus dat moet ik of afbouwen, of een plekje in huis zoeken, maar leek me zo luxe in de tuin! hoe gaat het met jouw huis Jane? al veel kijkers? al nieuws? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Infrarood hoeft niet in de tuin juist Gabs je moet nl niet afkoelen daarna, maar langzaam uitzweten en dan lauw douchen, dus binnen is eigenlijk beter als je de ruimte hebt. s Winters ook heerlijk dus. Hier moet de presentatie vd makelaar nog komen en na goedkeuring pas naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 DAGPACT: Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Goeiemorgen allemaal. Het is prachtig weer hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 ha AR en Witte hier nog niet dus stuur maar ff wat zon als je kunt missen/delen heb er wel behoefte aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Morgen Nog steeds verschrikkelijk koud hier binnen Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Jane:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Hoi Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Gooooooood Mooooorningggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Hey will Wanneer kom jij mijn gaskachel maken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 thnx AR zo nu kan ik de booschappen niet langer uitstellen:$ fijne dag mensen en wat me bijblijft over gisteren (ja het was weer vrijdag en dan gebeuren dit soort dingen soms) realiseer je alsjeblieft dat er mensen zitten achter alle postings die dit forum heel hard nodig hebben. Mildheid past ons, net als mededogen; zouden we zelf ook graag ontvangen in moeilijke tijden, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 goede morgen Will morreguuhh Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 jane, ik weet dat ir binnen kan, maar aangezien ik zo'n grote tuin heb, leek het mij leuk om hem in de tuin te plaatsen, maar dat moet dan idd in een hele geisoleerde cabine, je kan de ir niet zo buiten zetten, dat weet ik (was wel stuk makkelijker geweest ) Tekort aan zon Jane? ik lees hier veel positive berichten over die lampen, zou dat misschien ook iets voor jou zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden