Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 november 2011


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 403
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Yvonne
Even nog weer terug.
Wilde net de pc afsluiten om boodschappen te gaan doen, maar wil toch nog even op Hannah reageren.
Hannah, dat Marjo niet lekker in haar vel zat was overduidelijk.
En dat Marjo over het algemeen alleen maar 'lief' is naar iedereen, klopt, maar soms ook helemaal niet en dat gebeurde gisteren op een heel heftige manier.
Maar er is over het algemeen nog vrij rustig op haar gereageerd vind ik.
En er is absoluut niet alleen maar over haar heen gerold.
Er werd haar van diverse kanten geraden haar postings weg te halen ivm de gevolgen.
Maar Marjo was niet voor rede vatbaar op dat moment en haar berichten waren dusdanig beledigend en kwetsend ... dat kon niet zonder gevolgen blijven.
Ik vind het niet terecht dat je in feite nu een beschuldigende vinger naar de mensen uitsteekt die op haar reageerden.
Ik vind het heel rot voor Marjo dat zij niet op het forum kan komen nu.
En ben absoluut niet blij dat zij 'monddood' is gemaakt.

quote>


Zijn wijze woorden Vonn, als snotneus hier kan ik nix anders zeggen dat je gelijk hebt.
Al ken ik Marjo amper, en zeker niet wat er al tijden speeld, daar gaat het ook niet om.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

wijfie :heart:

Ik denk niet dat één ieder van ons zich schaart achter de manier waarop Marjo zich gedragen heeft tov jou.

Heb het niet gelezen maar ik veronderstel dat het redelijk plat was.

Anderzijds is het niet van haar gewoonte en is het vreemd dat ze plots flippen ging. Is nog steeds geen excuus voor een bepaald soort gedrag maar ergens moet het toch niet helemaal ok met haar gaan. Ik heb ze ook nog niet zo weten reageren.

Hannah is Hannah. Kan lelijk uit den hoek komen. Ook geen excuus van tijd tot tijd maar hé ik heb er meestal ook geen als ik echt uit mijn vel schiet.

Het is gemakkelijker moest je een manier vinden om het naast je te leggen. Het heeft geen zin jezelf er zo slecht om te voelen wijfie.

Als het niet klikt, dan botst het. Als ze stampen, stamp dat lekker terug.

Tjakkaaaaa!!!

Drinken? Nee niet doen...kom je niet verder mee. Je moet sterker zijn dan dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het hier niet elkaar steunen in voor- en tegenspoed??????

Niet om elkaar wel of niet mogen. We hebben toch allemaal hetzelfde probleem en daar gaat het hier volgens mij om.

Als er iets gezegd word wat je niet wil. Gewoon niet reageren , is de lol er zo vanaf.

Ik hoop Wijfie dat je het van je af kan zetten. Gewoon niet meer over hebben.

En doorgaan met je leven zonder naar de fles te grijpen.

Lijkt me het verstandigst. Zal heus wel moeilijk zijn.

Maar toch proberen!!!!!!

gr,

Jootje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijffie , zo herkenbaar,

ik begrijp dat je hierop wilt/mag drinken,

zo deed ik dat ook altijd, ik bedoel, het is onmacht, voelt rot=drank!

als ik (voor mezelf) nu af en toe eens heel eerlijk terugkijk :$ dan heb ik vaak, heel vaak gedronken om die redenen, maar ik heb die gebeurtenissen ook vaak gebruikt om te ''mogen'' drinken :$:$:$

bekijk het eens nuchter, wat is er nu zo heel erg aan, begrijp me niet verkeerd hoor, ik begrijp je gevoel volkomen, maar misschien helpt het je?

het zijn geschreven woorden, van iemand die je niet persoonlijk kent en..... blabla

ik ging van de week bijna drinken om geschreven woorden (smsjes) en kwam er nu gister achter, dat diegene ischias heeft en heel veel pijn, dus nu begrijp ik pas zijn botte woorden, (dacht ook, had dat dan gezegd hoor!) maar wat ben ik blij dat ik niet gedronken heb :) Yihaa

maar in principe ben je een minderaar toch Wijffie, dus wat dat betreft mag je best een borrel, maar het zet je wel aan het denken he, als je om 8 uur s'ochtends al drank wilt halen, (zelf heel vaak gedaan! :$ ) , is dat dan nog ''gezellig'' een borrel drinken :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
Ik heb geen lief...jij wel Snoepje :angry:
En ik ben dan ook gewoon superschattigquote>



lief is ook een groot woord hoor...ook maar twee dagen per week
klein liefje dan

jootje

niet reageren en je eigen niet verdedigen kunnen maar weinig mensen hoor
ikke niet ...wil toch ook altijd wel wat terug zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...