Yvonne Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goedemorgen luitjes, De dag is weer begonnen, al is dat buiten nog niet te merken. Temperatuur rond het vriespunt, wordt weer krabben... en hoe kan het ook anders: MIST!!! Maaaar, de koffie is vers en warm, de thee staat op het lichtje. Voor de ziekenboeg heb ik extra veel sinaasappeltjes geperst en een nieuwe container met zakdoekjes laten aan rukken. Dus: GOEDEMORGEN ALLEMAAL . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 SHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Ik ga even roken hoor, je weet me te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Goede morgen Yvonneke De ziekeboeg heeft maar mazzel met je ik zou er bijna voor ziek gaan worden maar helaas dat bed ligt al vol met Snoep Iggy en Draak dus ik ga zo maar douchen en straks wat nuttigs doen voor jou een werkdag als ik goed begrijp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ja hallo, ik kan niet tegelijk typen en roken buiten Von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Hihi, echt niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nee dat is me nog niet gelukt haha zo nu even een sprintje douche want die is net vrij tot zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Oke, wel opschieten hoor, want ik moet ook... en moet echt vroeg beginnen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 goede morgen frummels. doe mij maar een sapje en een winterslaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Komt voor elkaar Igor, sapje staat er al, en heb de gordijnen weer dicht gedaan voor je, lampje heel zacht aan.... draai je nog maar lekker even om. Ik duik de douche in , hoogste tijd, ik douw Sha er gewoon onder vandaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Moggeuh aller gaartje (maar dan wel de beste kwaliteit he ;-) ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Yah daarom hier wel lekker binnen roken hoor Want anders kan ik het houtkacheltje ook wel buiten zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik was al klaar Von, even zoon richting stage gestuurd En hoe is het deze ochtend met Iggy en Draak? Hebben jullie een beetje goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 trouwens wij wel bed delen en jullie niet de doesjjj, dat vin ik nou weer stom:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Met de strand6daagse sta je ook met tig anderen te douchen dus als het zou moeten doe ik niet moeilijk hoor ik lijk wel heel moeilijk maar in het echt ben ik dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nou nee het griepie is heel vervelend, maar kan niet blijven liggn daarvoor, maar me schouder en nek en arm das de ellende ik weet niet hoe ik moet liggen, dus bijna niet geslapen. Beetje zittend zitten doeselen Ik ken niet goed tegen pijnstillers, daarom was alc. een goed excuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ben je wel ermee naar de huisarts geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Zo moeilijk lijk je me nie nee, wel streng hoor Jij wel lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik ben heeeel streng, goed dat je dat maar even weet voor mijn doen heb ik knap geslapen, bij elkaar bijna 6 uurtjes en maar 1x eruit geweest dus het wordt al wat met me net als met zoveel dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Nee dat nog niet, maar heb het vaker gehad. Alhoewel nu wel heel erg, maar kreeg altijd hetzelfde en daar ken ik dus niet tegen. Nou kijk het nog even aan, anders aar bellen voor afspraak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 meer als het klokje rondgeslapen ik wil nog wel een rondje maar ja plicht roept dus toch maar douchen en me naar het werk slepen....... pfff bij het idee begin ik al te zweten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 ach als je het dan toch dag voor dag bekijkt dan is maar 1x eruit toch best redelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ik moet zeggen nu ik die refusal slik het wel lijkt of ik wat rustiger word in mijn koppie, daar ben ik wel erg blij mee eerlijk gezegd. Dit was even tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Ach Igor, nog zo erg joh? Rolatortje lenen dan? Neem wat sap van Vonnn extra hoor, mijn maag kan daar toch nie tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Lekker Iggy dat je het klokje hebt rond geslapen maar klinkt nog niet goed als je nu al begint te zweten en je moet nog naar je werk uitkijken en eigenlijk goed uitzieken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Yah ik ken het spul niet, ken ook niemand die dat gebruikte en toch veel bekende en vrienden die vanalles gebruiken, maar dit nou net niet Zou het ook niet zo zijn nu je het eindelijk hebt en mag gebruiken dat dat ook jou die rust geeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden