Yvonne Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goedemorgen mensen. Buiten is het nog steeds windstil, potdicht van de mist en de temperatuur in de achtertuin ligt rond het vriespunt. Wordt vast weer krabben straks. Maar voorlopig nog lekker binnen met een lekker bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Even stukje gisteravond teruggelezen. Een meeting van minderaars en stoppers is toch nooit een probleem geweest? En inderdaad.... gewoon nuchter komen daar, dat doe je volgens mij ook op een gewoon feest of op een gewone bijeenkomst of ben ik nou erg ouderwets? En die paar uren niet drinken. Lijkt me heel simpel. Binnen niet roken, red je dat niet dan maar buiten... Of als er bij de organisator/trice binnen gerookt mag worden de niet rokers buiten (beter in de zomer dan zo'n bijeenkomst ) En huisdieren.... ach, wie daar niet van houdt moet er maar gewoon overheen kijken toch?? Fleur, nou wel snel een kachemanneke laten komen hoor, voor je het weet vriest het echt en zit je met de gebakken peren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goedemorgen fibo Tijd voor mijn tweede bakje, en dan zo langzamerhand maar eens richting badkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Lijkt me dat dat ook gewoon niet zou moeten Fibo. ADB betekent dat je het in de hand heb, natuurlijk niet letterlijk En dat betekent weer dat je een paar uur zonder zou kunnen, makkelijk zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 En nu...... naar boven Von en snel een beetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 goede morgen frummels. mhh de koffie smaakt nog steeds niet. heb je nog een beetje verse jus yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goede morgen vroege vogeltjes de ochtendspits begint hier ook langzaam op gang te komen zie ik douche is al vrij voor Vonneke, zit al aangekleed en al hier zelfs al opgeruimd!! straks treintje pakken en even naar A'dam als de ns natuurlijk rijdt met wat mist dat is natuurlijk altijd maar weer de vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goeie Moggeuh Fibo en Vonn, tjah en dat je met dit weer dingen over het hoofd ziet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 aicha van harte gefeliciteerd. nog vele jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Ach Igor nog steeds beroerd joh, tis hartnekkig deze griepgolf, vast toch nog wel ergens iets gezonds..........ergens Tjah Sha erg ligt al wel een spoor noor "de stad" en nie met vreemde mannen praten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Gefeliciteerd alle di wat te vieren hebben hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Aicha :light::light::light: van harte gefeliciteerd meissie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Waarom mag ik eigenlijk niet met vreemde mannen praten praten en kijken mag, alleen wel thuis eten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 ja maar Sha Sha Shaatje toch, je hebt het wel over A*dam hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 A'dam is appeltje eitje, Sha is mans genoeg om niet aardige mensen snel te ontwijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Nou ik nog ff me nest in, fijne dag alemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Fijne dag samen, ik ben ook weg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Gelukkig dan moar, helemaal uitkuijken voor die dingen op bijna elke hoek van de binnenstad.....euhhh . nou ja die verboden zouden moeten worden. Febo ja das altijd helemaal mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Aicha gefeliciteerd ik ben vroeg weg fijne dag tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Glaasje jus voor Igor, vervelend dat je nog steeds niet echt lekker bent Igor :$ En voor de rest van de ziekenboeg een grote kan met jus in de koelkast. en een bosje bloemen om ze wat op te fleuren: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: Aicha, van harte, dat je maar een fijne dag mag hebben. Voor mij tijd om te gaan... krabben en rijden zullen we maar zeggen In de hoop dat we snel toch weer de gaan zien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 He is Aicha jarig? Gefeliciteerd en ik hoop dat je huis snel af is. Dat zou toch een mooi kado zijn. Ook een mistig bos kan ik je zo geven. Daar zijn slechts weinig bomen voor nodig. Mooie dag, iets mooier dan die van mij. en de anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 lekker yvonne. werk ze. ik spring ook maar eens onder de douche voordat snoep weer aan de deur staat te rammelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goedemorgen Frummels!!!!!!!! Is de koffie al op?? Nou dan zet ik zelf wel even een bakkie. Moet nog een beetje wakker worden en teruglezen als mijn oogjes ver genoeg openstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Aicha!!!! Van harte gefeliciteerd en een fijne dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden