Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: kirky Originally posted by: MupkeIk zeg hiet niet goed. Je mag iemand niet hulpeloos achterlaten. Ook al kan je zelf niets doen, dan moet je hoe dan ook ter plaatse blijven.Zo klopt het toch?quote> je mag i.d.d niet zomaar de plaats van het ongeval verlaten , tenzij het is om hulp in te schakelen uiteraard .hulp inschakelen is ook een ''verplichting'' , ook al is het ''maar'' bellen met 112 .uiteraard zijn er naderhand excuses te verzinnen waarom je iets niet gedaan hebt , maar daar gaan ''ze'' gemakshalve niet van uit dat men dat doet .quote> Of een omstander aanhouden, zeggen dat deze 112 gaat bellen, plaats van ongeval verteld, proberen situatie uit te leggen, ambulance opvangt en naar je terug komt (zodat je ook zeker weet dat er hulp aankomt). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik ga vast mijn jaarlijkse herhaling van BHV en AED wel weer in december halen denk ik zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Lieve Snoep, het is heel gemakke:musicnote:lijk om dat eerste glas weer te nemen. Maar weer opnieuw stoppen, dat is een heel stuk moeilijker. Gaby, van harte met je maand je hebt het toch maar mooi weer gered, ondanks al het gedoe. Hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: fleurtje- spiegeltje- lippenbalsem- haarborstel- zeep, washandje, handdoek- pyamabroek- twee topjes en een trui met rits- boekje + pen (kan waarschijnlijk niet meer praten daarna)- fototoestel- formulier ziekte werkgever- AD- slippers- ondergoed- sokkenquote> - leesvoerquote> een knuffel beer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Dat is waar Kirk, in zo'n geval zou je nog kneiterhard om 'brand' kunnen brullen (geleerd op cursus zelfverdediging) moet je eens kijken hoe veel sneller mensen aankomen ipv als je om hulp roept!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Je kan je muiltjes toch wel even wassen, Sha. Om nou weer gelijk nieuwe te kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ze zijn al afgespoeld Jaap en staan nu buiten te 'luchten' maar niet van mijn zweetvoeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Kirky, in zo'n geval moet je wel eerste hulp gaan halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: ShahireZe zijn al afgespoeld Jaap en staan nu buiten te 'luchten'maar niet van mijn zweetvoeten!quote> en je sokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Die gaan in de soep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Tja Kirks, dat is wel een situatie dan! En waar ben je dan precies, is ook moeilijk. Maar iedereen heeft meestal toch wel een mobieltje bij zich, dus bellen kan altijd. Heb zelf ook EHBO en maandelijks les op mijn werk. De ene keer met lotussen, de andere keer verbandleer met elkaar. En 1 x per jaar een grote oefening met de bedrijfsbrandweer en de brandweer uit het dorp. Erg leerzaam elke keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Snoep, mijn sokken waren nog wel droog onderkant broekspijpen niet meer helemaal maar die zijn al opgedroogd sinds vanmorgen wat me er meteen aan doet denken eerst even onder de douche te springen nu en kleding in de was te doen dacht al wat ruik ik mijn nieuwe afdeling is leuk maar soms......pffffffffffftttttttttt ruik je me al bij het thuis komen aan fietsen valt nu wel redelijk mee dus jullie kunnen me nu niet ruiken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Je hebt een cursus bedrijfshulpverlening en dan gaan ze je uitleggen wat je moet doen als je met je vriend aan het mountainbiken bent in het bos. Kirk, ik zou je werkgever even tippen dat ze hun cursusgeld moeten terugvragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Wat betekend dat je dus eigenlijk beter met z'n 3en kunt gaan mountainbiken en het probleem is opgelost...hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik ben wel eens in het bos, En daar zie ik zelfs onverlaten die alleen aan het fietsen zijn. Ik dacht al, volstrekt onverantwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Snoepje, probeer dezelfde gevoelens op te roepen bij kaarsje, toastje, muziekje, theetje die maakten dat je het gezellig vond. Wat was er gezellig, de ontspanning, het even niks moeten, de intieme sfeer. Die borrel was maar 1 ding in die gezelligheid, kijk naar alle dingen die maakten dat je een situatie gezellig vond. En als dat niet lukt moet je denk ik kijken waarom dat niet lukt maar niet zeggen dat kan een borrel alleen. Zodra ik geloof dat een borrel alleen maar iets kan doen en niet op een andere manier dan zit ik teveel in m’n verslavingsmechanisme maar ook in een illusie, want die borrel heeft nog nooit werkelijk iets gedaan voor me. Dat dacht ik alleen wel jaren, nu blijkt dat alles ook zonder borrel kan, zelfs gezelligheid, ontspanning of wat dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Jaap, helemaal mee eens:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 OK AED is toch die schokapparaten die tegenwoordig overal hangen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Bizar Jopie om zo iets voor je ogen te zien gebeuren, bijna onwerkelijk gevoel denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 dat gezellige gevoel zonder wijn geef ik ook eerlijk gezegd geen kans ga er al van uit dat het er niet is of ik houd het zelf tegen dat is iets waar ik aan moet werken..om het een kans te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: Hannah1Jopie hij is niet dood maar ernstig gewond.Misschien nog een kansje dus.quote> heb ook net geken op teletekst enzo..maar kon niks vindenmaar gelukkig wie weet overleef hij het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Dit schijnt ook uit zo'n soort cursus te komen U mag als leek pas de conclusie trekken dat iemand dood is als het hoofd zich op meer dan 30 centimeter van de romp bevindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Snoep, ik denk dat je het zelf geen kans geeft dat het er wel is maar dat je het misschien ook nog niet hebt gevonden maar het is er echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 douchen....................zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Mupke, dat vroeg ik me ook af hoe iemand het in z'n hoofd haalt. maar goed, ik heb er wat van gezegd omdat ik vind dat zoiets hier niet kan, verder is het wel klaar wat mij betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden