fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Niets ergs hoor verra. Ze gaan mijn kaak en kin corrigeren. Wat klop en breekwerk maar moet al bij al maar één nachtje in het ziekenhuis blijven. Dinsdagochtend binnen, woensdag waarschijnlijk weer thuis. Eerste twee weken vloeibaar eten dus gisteren heel veel soep gemaakt Gaat dik vet mijn strot uitkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Dat zijn trieste dingen Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Naar om te zien, Jopie. Ik zag eens een bouwvakker van de steiger donderen. Ook de helikopter erbij. Dan weet je eigenlijk al dat het niet goed zit. Maar je kan niets doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik zou sowieso niet gaan kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Jopie ik weet niet wat ik er op zeggen moet, alleen maar vervelend dat je er bij was, die dingen hebben toch impact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ik wel..niet om de sensatie..maar zit er gewoon in.als kind al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Geld op mobieltje zetten!! sorry tussendoor aan het drammen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Kan je daar tegen Snoepje? Brrr ikke ni zenne..Er viel ooit een meneer van de ladder recht voor me. Met zijn rug vlak op de beton. Ik stond daar genageld aan de grond. Mensen riepen maar ik ging niet vooruit en stond er een meter van. Ben er heel lang niet goed van geweest en het viel al bij al zelfs nog mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik ga ff nog wat soep pureren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 nee kan er niet echt tegen..maar wil gewoon de situatie weten..want anders ga ik erover malen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Oh bedankt voor de aanvullingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 dan heb jij bhv Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ik heb bhv en aed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 dus ik ben ook verplicht om te helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Snoep, ik denk ook dat het best gezellig is straks zo rond een uur of vier, half vijf, wat toastjes, zoutjes, lekker kaasje, plakje worst. En een goed glas wijn erbij. Of een herfstbok. Ik verlang er al weer naar. Even die saaie zondagmiddag wat opvrolijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik heb trouwens een VWO diploma, moet ik dan ook mensen gaan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 maar dat ik het niet durf..wil al heel wat zeggen ben gewoon boos dat ik niet normaal kan genieten het verpest hebben voor mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: JaapEn een goed glas wijn erbij. Of een herfstbok. Ik verlang er al weer naar.Even die saaie zondagmiddag wat opvrolijken.quote> daar kan ik me nu niks bij voorstellen...althans qua verlangen dan.....wel weet ik dan dat alles weer naar de vaantjes zou zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ik begrijp het, snoepje.... waarom heb ik dat en een ander niet....??? het is niet eerlijk het is nu eenmaal zo....ook dat hoort bij het aanvaarden.... ik weet dat met drank ten onder ga....en jij ook... dus waarom zouden we ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: JaapIk heb trouwens een VWO diploma, moet ik dan ook mensen gaan helpen?quote> Als je wilt wel, is niet verplicht dus je moet niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik weet niet anders dan dat je altijd verplicht bent om te helpen. Ongeacht welk diploma je hebt. Al is het natuurlijk wel beter om even een stapje achteruit te doen als er ook iemand bij is die een ehbo heeft. Dat wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik zeg hiet niet goed. Je mag iemand niet hulpeloos achterlaten. Ook al kan je zelf niets doen, dan moet je hoe dan ook ter plaatse blijven. Zo klopt het toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Snoep, ik heb hier al eens meer verteld...dat ik na anderhalf niet gedronken te hebben, nog eens een keer moest proberen...met de valse illusie dat eentje geen kwaad zou kunnen....dat ik even kon relaxen van dat eentje... maar na dat eentje lag heel mijn wilskracht aan duigen en moest ik verder drinken totdat ik in slaap viel...alsof ik die "verloren" anderhalf jaar moest inhalen... maar ik ben toen nog nooit zo ziek geweest van die verrotte drank als toen.... 3 dagen heb ik niet overeind kunnen komen....ik zal de wereld aan voor een doedelzak... en alleen omdat ik dacht dat eentje geen kwaad kon.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ik weet ook dat als ik het zou doen..ik niet 1 glaasje ga nemen want dan pest ik me eigen maar ik weet dat ik spijt ga krijgen dus waarom dan toch zeuren?..ja omdat het zo roept Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Das een beetje dom van ons. Of dom, eigenlijk voelde ik al heel snel dat ik dronk om te drinken. Maar was wel lekker dat gevoel. Ik denk dat ik me daarin te veel heb laten meeslepen. En als je er achter komt dat er ook nadelen zijn is het te laat. Toch heb ik er ook wel lol van gehad. Dat ik me zo heb kunnen laten gaan. Altijd maar verstandig doen is ook niets. Maar drinken dat doen we niet, voor de rest mag alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden