Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Rapi.........en bedankt!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Jopieeeeeeeeeeeeeee (Zal het niet zo lang maken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Sorrie Sha, Geloofde niet dat het zou werken. Wel dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik kan de post van Bol ook maar voor de helft lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Hoe herstellen Joop,? Sorrie, niet altijd een van de intelligentste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik ook Albertina, maar begrijp wel wat ze bedoelt hoor (smile) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Jopie bedankt voor je bericht :haert; hoe was je sauna dagje en nachtje? heb je genoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Even snel de bladzijde volmaken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 tjee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Weet niet hoe ik die letters weg moet halen. Werkt niet Joop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 nog één Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ja, alles weer normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ha, alles werkt weer. Zijn snel doorgetuimelt naar de volgend bladzij. Nee Joop, ha,ha daar kon ik natuurlijk nu niet meer aankomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 toestanden met dat antwoorden nu ff wennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 nu heeft Jopie denk mijn bericht gemist, hoe was je sauna dagje en nachtje? lekkere massage gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 En Snoep, trek weg nu? das fijn, zo herkenbaar, ik heb ook zo'n trek maar doe het niet, refu zit erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Zo zeg het gaat hier lekker. Gauw nog ff een berichtje schrijven voor het dadelijk weer niet kan. WAT IS HIER AAN DE HAND ZEG :angry::angry::angry: Zo ff flink te keer gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Goed zo Bol, gooi het eruit, laat het los :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Dat helpt Bol, Spreek ons maar eens flink toe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 tJah rtante tis dameskansje hier, heet zogenaamt zelf onderzoek ofzo, maar gloven elkaar niet eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 En dan werdt hier ergens geschreven dat mannen voornamelijk agressief zouden worden onder bepaalde omstandigheden pffff en dat snappen ze dan niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Bol, knallen maar, gooi het eruit, dat lucht op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ja ik las net dat er meer mensen last van hebben. Zijn ze bezig met het forum op te schonen of zo. Net kon ik helemaal geen berichtjes meer plaatsen. Nu gelukkig weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ga straks even obese kijken op R.T.L. 4 En maar op tijd naar bed, want half vier op, ben ik echt niet gewend. Alhoewel ik nu voor geen goud met LATex wil ruilen, die zit nog steeds in het vliegtuig. Kan je alleen zittend een beetje knikkebollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Other people will only really know and understand you to the extent that you let them. If you expect people to be able to read your mind, you'll be disappointed. If you push down the stuff you think is undesirable or "ugly" or "wrong", you'll feel alone for sure. Knowing yourself is at the core of any spiritual practice. That's a gift, an unfolding that you experience yourself, but also something ...you (hopefully) share with all the people in your life. And it's also what brings inner peace. Knowing what is true for you, what lights you up and what brings you down, knowing your strengths and your areas that need some work and attention, knowing the places within you that need some healing and compassion, understanding what you want, are all ways you also begin to understand how you can lift up the people around you. We are all spreading energy wherever we go, and knowing yourself is the clearest way to be accountable for the energy you're spreading. Know yourself and share yourself so you feel seen and heard and understood and connected to the people around you. If you edit, and push things down, and wrap everything in neat little status updates, how can anyone ever understand your heart and experience your soul? Not everyone will dig it, but you'll find the people who do. We are all part of something beautiful, and we can all contribute to that love in our own beautiful way. Let it out, shine it out, be fearless and be vulnerable. Trust that you are made of love, and realize the world needs more of it. Let some out today, why don't you? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden