rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Heeej, Hallo, Wat zitten jullie lekker te geiten zeg, Vanochtend LATex weggebracht om 4.30. Ga hem 10 weken niet zien, want dan is hij down under. Voelt wel een klein beetje eenzaam nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik kan de dagdraad alleen nog beantwoorden via topic tools rechtsonder het gewone beantwoorden en quoten is compleet weg alleen bij de dagdraad trouwens, strange!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Maar, heb het druk zat gelukkig Eigenlijk niet eens veel tijd om eenzaam te zijn. Trouwens, verwacht wel elke dag mailtjes van hem. Blijft het toch nog een beetje gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ja, raar he Albertina, Zie nu ineens, dat bij mij rechts het beantwoorden ook weg is. Foutje van de moderator?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Haha Jopie, ik klikte in eerste intantie alleen erop om te zien wat er gebeurde en toen zag ik 'snel antwoorden' staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Mocht jij niet mee Rapi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik ben nu een blz verder en alles staat er weer, op de vorige trouwens nog steeds niet blz.15 en 16 kan ik niet beantwoorden op de normale manier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Bij mij is onderaan een wit vlak, waarboven staat; snel antwoorden. Doen we het maar zo, kan hier trouwens geen emotions bij zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 De vorige pagina heeft BamBam stuk gemaakt dames. Ik heb net de afwas klaar en nu moet ik nog vlees braden. Moeten, moeten, wil ik. Dan is het maar vast klaar voor morgen. Sudderlapjes. Dat lukt me niet na het werk of het word laat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Oh, jawel Mup, Ik mocht heus wel mee, graag zelfs als het aan hem lag. Maar nee, vind het veel en veel te lang, en ook te duur. Nee hoor, laat mij maar lekker op honk blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Héééél raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Heej, Het beantwoorden aan de rechterkant is ineens weer terug. Wat is dit voor raadselachtig forum?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: rapilosHeej,Het beantwoorden aan de rechterkant is ineens weer terug.Wat is dit voor raadselachtig forum??quote> Lees je niet wat wij schrijven Rapi?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ik begrijp er ook niets van, apart hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: MupkeDe vorige pagina heeft BamBam stuk gemaakt dames. quote> Nee, het was Jopie, kijk maar bij 17.54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 zouden ze gedronken hebben achter de schermen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: Shahire Originally posted by: MupkeDe vorige pagina heeft BamBam stuk gemaakt dames. quote> Nee, het was Jopie, kijk maar bij 17.54 quote> Nee hoor, dat bericht kon ik eerst goed lezen. BB heeft het met terugwerkende kracht verprutst.Ik ga maar weer achter de pannen. Zin an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Jopie, jouw zin was zooooooooo lang dat je alle knoppen hebt verwijderd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Dan heb ik het later gelezen, na BB haar posting want toen kon ik Jopie al niet helemaal meer lezen. Jopieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, foutje van ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: snoepjezouden ze gedronken hebben achter de schermenquote> Tja...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Oke, lang antwoord alles weg dus. Effe proberen. Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ja hoor weer foetsjie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 sprakeloos ben ik....................... Dus ik sluit af. Hoe je iemand neersabeld is me wel duidelijk. Hopelijk slapen jullie wel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Ja, het werkt!!! Zal het niet meer doen. Wat flauw he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Goeie avond mensen. Vandaag heeeeel ergur hard gewerkt. Veel bezoeken gedaan bij andere vrijwilligers:), veel limo gedronken omdat ik alleen s'ochtends kof. drink, maar ritjes met aangereden of, dooie dieren enz. niet gehad. Eigenlijk hebben we vandaag maar twee ritten gehad dus heel rustig. Lekker zo hoor, eens niet druk en een beetje aanrommelen. Heb nog van een vrijwilliger twee vissies gehad. Witte goudvissen (sluierstaart) met een rode kop. Heel mooi. Mijn eigen visje (ik heb 30 jaar geleden een grote binnenvijver gemetseld) zat helemaal alleen en nu zijn er twee bij gekomen. Hij schrok zich kapot toen ik ze erbij zette. Dus ik heb een relaxe dagje gehad. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden