Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Jaap, kan je nagaan! Het is niet eens aan je te zien. Op je werk moet je het er helemaal niet over hebben. Gisteren hoorde ik een verhaal. Een man die ook buitensporig drinkt heeft van zijn werkgever te horen gekregen dat hij niet meer met een dranklucht op het werk mag verschijnen, hulp moet gaan zoeken en dat terug moet melden. Ik was stomverbaasd vanwege de lengte die een onzer heeft gekregen al die tijd. Ik denk altijd dat je gelijk ontslagen wordt. Want ik ben ook een bangepoeperd.
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Aha Witte, even een uitlegje , ik heb 26 oktober voor het laatst gedronken, dus dat is vandaag een maand, 1-11 verbrak N de relatie met mij, omdat het zo'n mooie datum was 1-11-11 vondt ''men'' hier dat ik hem mooi kon gebruiken als onderschrift voor mijn nieuwe Leven! Snappie
Diesel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Jane is streng en heeft een tarzan ??? poeh hee
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: DieselJane is streng en heeft een tarzan ??? poeh heequote> DIESEL ! *pets*Je weet heel goed dat ik dat niet bedoelde
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Witte, Beertje en alle anderen, Ja, jullie kunnen er morgen naar vragen maar het zal niet nodig zijn. Want ik kom het echt wel melden. Word er nu zelfs al een beetje blij van.
witte Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 haha dit is grappig Gaby want ik zelf was "men"die tegen jou zei: mooie datum om het roer om te gooien en wat dom he, dat ik niet meer wist dat het om N ging. Dus excuse moi en ere wie ere toekomt. Dus deze voor jou maand droog staan :DB);) Heb je bij AA nog iets gekregen voor je maand droog?
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Lieve Gaby, Als dat zo is dan verdien jij bij deze een :present::present::present::present::present::present::present: Liefs!
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: kirkyStreng , ''pets'' , en een Tarzan ?Hmmmmmmmmmmmquote> You wish......
lady jane Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 en Jane heeft geen Tarzan (meer) happy single sinds kort
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Op mijn werk, is er 1 collega die ervan weet, met haar ben ik destijds voor de eerste keer naar de AA gegaan (doodeng) we zijn toen een tijdje samen gestopt, dat was fijn, veel steun aan elkaar, alleen denk ik dat zij er toch beter tegen kan dan ik, want zij drinkt weer volop, en vertelt nog altijd hilarische verhalen van wat haar weer overkomen is, met veels te veel drank op, leuk feest, zoenen met anderen, dansen op de tafel,maar ook, vechten met partner tsja is het echt wel zo leuk? verder denken alle collega's dat ik niet drink, niemand die daar moeilijk over doet!
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: Gabyomdat het zo'n mooie datum was 1-11-11 vondt ''men'' hier dat ik hem mooi kon gebruiken als onderschrift voor mijn nieuwe Leven!Snappie quote> Men was Witte en ikke :DToch Witte??
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: jeannetWitte, Beertje en alle anderen,Ja, jullie kunnen er morgen naar vragen maar het zal niet nodig zijn.Want ik kom het echt wel melden.Word er nu zelfs al een beetje blij van. quote> Dubbel HOERA Ik ben trots op je! Nu al.
lady jane Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Jeannet zie je dat het bij voorbaat al oplucht je mag open en transparant zijn ook over lastige dingen zeker hier en er is een uitdrukking; je bent pas echt alco als je meer drinkt dan je arts (heb ik van iemand van de AA gehoord)
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 :D dank jullie wel voor de felicitaties
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: Gaby tsja is het echt wel zo leuk?quote> Uhmmm, nee dus?
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Gaby, dat is nou juist het gevaarlijk eraan. Thuis kunnen we ons lekker verschuilen met de fles. Want buiten de deur, reuze leuk en gezellig totdat er weer genante situaties ontstaan. Dat wil ik al helemaal niet meer.
Beertje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: jane4je bent pas echt alco als je meer drinkt dan je arts(heb ik van iemand van de AA gehoord)quote> Ahum........ Ik kom uit de artsen wereld en werk er nog steeds, maar dan op een andere manier.........Ik vrees dat ik die opmerking niet zo makkelijk zou maken, dussssss
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Jeanet wat voor medicatie zou je willen? ik had een maandpenning kunnen halen bij AA, maar die heb ik al eens gehad, (ben niet zo gevoelig voor die penningen) maar bij 2 maanden ga ik hem wel halen, absoluut, hoop zo dat het lukt! Maar moet lukken, heb al met 10 anderen een pact
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: fleurtjeMen was Witte en ikke :DToch Witte??quote> Yep! Dat waren jullie
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Ik kom gewoon ff slaapwel zeggen. Liefje Jeannet, goed plan!! Niet gemakkelijk en er is heel wat moed voor nodig dus je mag best trots op jezelf zijn morgen. Gewoon springen meid Witje Mups :lops; Jopie Ik heb je gelezen Slaapwel kippetjes
lady jane Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 hadden we dat niet al gedaan gabs??? Korsakov he of was het nou Alzheimer of overgangsdementie???? waar hebben we het over eigenlijk:D oh ja die slinger; je bent dus wel gestopt meis maar het moet nog doordringen:D
Travel Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Jane, daar moet ik wel heel hard om lachen. Ik zie artsen toch echt wel als zeer verstandige mensen die dat niet doen, op een enkeling na. Hoewel, ik heb wel verhalen gehoord dat mensen die in een ziekenhuis werken hun kater wegwerken door aan de zuurstoffles te gaan. Dat schijnt een heel goed effect te hebben. Hoop niet dat dat chirurgen waren.
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: jane4houd je taai he bellefleurquote>
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden