Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 november 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Beertje
Originally posted by: Jootje
Originally posted by: Beertje
quote>


En ik ga je nog eens vragen Beertje , hoe vroeg moet jij opstaan??
Ik om zeven uur. Was vandaag bijna de hele dag aant gapen. Mijn collega zei er zelfs iets over.quote>


Heb je dat al eerder gevraagd? Sorry, dan heb ik dat gemist.
Uhmm, ik heb de luxe dat ik mijn uren (binnen redelijke termijn) zelf kan indelen. Wat uiteindelijk inhoudt dat ik vrijwel altijd het goede voorbeeld geef door er om 8 uur te zijn en pas om 18 uur weer te vertrekken......... Of iets daartussenin, maar niet al te afwijkend.
Ik sta dus meestal rond of net na 7 uur op.
Gelukkig slaap ik (meestal) goed en heb aan 7 uur genoeg, 7 1/2 is helemaal goed. dan heb ik mijn REM slaap en dromen gehad en kan er dan wel weer tegenaan..........

Lukt het jou ondertussen om je "oude" slaappatroon te pakken? We hebben het erover gehad, weet ik nog.quote>


Nee. ik ga gewoon veel te laat naar bed. En heb mijn slaap echt nodig. Ook ik zit in een fortuinlijke situatie dat ik kan beginnen tussen half acht en negen uur. Meestal is dit dan in mijn geval half negen, dan kan ik om vijf uur naar huis anders moet ik later blijven.
Maar heb nu gewoon geen slaap.
En overdag val ik bijna in slaap.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Beertje
Originally posted by: Jootje
ik woon vlakbij schaapophangen, niet zo ver van koevermoorden. Alleen een stuk groterquote>


Ja, hallo! koevermoorden kan ik nog plaatsen, maar schaapophangen??!!!! Doe even een PB zeg...... Anders moet ik mijn Bosatlas uit het stof graven en die ligt nog thuis ook........quote>


Is maar een grapje Beertje.
Kon wel even toch???
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D Beiden.........

Jootje, besef jij je wel eens dat je erg geestig bent?

Tja, Diesel weet dat wel van zichzelf... toch?

Ik zit hier weer stom te hinniken in mezelf bij de laptop.........

Goed, weer even serieus. Ja, ik maak lange dagen. Hoort bij het vak. Geen punt, maar dat is dus wel de reden waarom ik hier een stek heb. Werd gek van het heen en weer rijden. Voor niemand goed. Thuis komen om een opgewarmde prak te eten, kids een aai over de bol, even tv kijken en dan het bed in storten. En in het weekend altijd werk mee naar huis.

Niet goed dus, dit is beter. Behalve dan op dit soort dagen...... Maar ik heb een kanjer thuis zitten die de boel regelt. Ik ben zelf gewoon emotioneel incontinent, soms, dan, zeg maar..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jootje
Originally posted by: Diesel
Gelukkig dan ligt het niet aan mij :)quote>


Schaapophangen, Koevermoorden????
Allebei vreselijk toch??quote>


Nee joh hebben we nodig voor goeie BBQ hoor, as ik dan toch eens voor jullie moet koken dan maar zo he ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Beertje
haha, mijn laatste post is net alsof ik al twee jaar mensen aan het lachen probeer te maken...... :D

Ik bedoelde dus de weg vinden hier, he?

Jootje, je onderschat jezelf. Echt waar.quote>


Ben blij dat je me waardeert. Kan ik niet van iedereen zeggen.
Ik denk dat het mijn probleem is ook.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...