Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 november 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Diesel
Originally posted by: Jootje

Vergeet mij niet hee Dieselquote>


Zeker dat ook weer niet , ja schaam me, maar kwam net aan lezen toe en was zoveel dat ik het allemaal niet kon onthouwen. Maar ach ik hoefde nix te zeggen uiteindelijk, jullie toch elkaar allemaal goed geholpen dus ach wat doe ik hier eigenlijk.
Nee meen het jullie goed gedaan , ook jij komt binnen met je teleurstelling van jezelf en schiet ook weer andere te hulp.
Beer haar problemen en wil het liefst tuurlijk naar huis
Jeannet die gister haar grote teleurstelling om haar oren kreeg, maar er miss wel sterker uit is gekomen.
Chapeau dames

O ja en Bolll die ook ff lekker heeft genoten ipv alles probeert op te vangen, ook goed zo "tante" :)quote>


hehe das tenminste wat duidelijker.
haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diesel :present:,

Volgens mij begrijpen Jootje en ik jou best wel, heel erg, goed :)

Het forum was vanavond voor mij mijn uilaatklep en het heeft geholpen. Voel me lekker rustig nu, dusssss, bedankt! Jootje, Diesel, Jane, Lytse, Madelief, tja, wie niet eigenljk?

Mijn dochter zou smsen: I heart U.

Hier zeggen we gewoon: I :heart: you..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toen waren er nog 3..........

Sorry, mijn jeugd. De boekenkast van mijn ouders met rijen Agatha Cristie's. De 10 kleine negertjes.........

Ach, toen was ik nog jong........... ;) Zoiets als mijn zoon nu..... Maar dan wat makkelijker, geloof ik. Maar daar hebben we het nu even niet meer over. Punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier heeft het ook geregend.......

Ben wel benieuwd waar jij woont Diesel :)

En jij Jootje ;)

Gek he. je deelt hier van alles met elkaar, maar je weet niet eens waar iedereen woont. Niet dat het ertoe doet, maar toch.

Ik heb geen probleem met het virtuele, dat niet. Want met een paar wissel ik PB's en weet dus meer. En vaak laat het zich ook wel raden.

Ik wil niet geheimzinnig zijn. Het enige waar ik moeite mee heb is dat echt iedereen dit forum kan lezen. Ook nieuwsgierigen die hier eigenlijk niets te zoeken hebben. Ik heb al eerder langs zien komen; de vraag: waarom heeft dit forum geen wachtwoord? Voor wat het waard is uiteraard. Zo te hacken, lijkt me.

Hmm, echt iets voor mij, de late hersenspinsels. Ik ben echt een avondmens. Geen job die mij anders maakt. Vervormd door mijn verleden, mijn "oude" job. Net zoals snel eten... Ik leg het nog wel eens uit... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Beertje
Hier heeft het ook geregend.......

Ben wel benieuwd waar jij woont Diesel :)
En jij Jootje ;)

Gek he. je deelt hier van alles met elkaar, maar je weet niet eens waar iedereen woont. Niet dat het ertoe doet, maar toch.
Ik heb geen probleem met het virtuele, dat niet. Want met een paar wissel ik PB's en weet dus meer. En vaak laat het zich ook wel raden.

Ik wil niet geheimzinnig zijn. Het enige waar ik moeite mee heb is dat echt iedereen dit forum kan lezen. Ook nieuwsgierigen die hier eigenlijk niets te zoeken hebben. Ik heb al eerder langs zien komen; de vraag: waarom heeft dit forum geen wachtwoord? Voor wat het waard is uiteraard. Zo te hacken, lijkt me.

Hmm, echt iets voor mij, de late hersenspinsels. Ik ben echt een avondmens. Geen job die mij anders maakt. Vervormd door mijn verleden, mijn "oude" job. Net zoals snel eten... Ik leg het nog wel eens uit... :)
quote>


En ik ga je nog eens vragen Beertje , hoe vroeg moet jij opstaan??
Ik om zeven uur. Was vandaag bijna de hele dag aant gapen. Mijn collega zei er zelfs iets over.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Beertje
Hier heeft het ook geregend.......

Ben wel benieuwd waar jij woont Diesel :)
En jij Jootje ;)

Gek he. je deelt hier van alles met elkaar, maar je weet niet eens waar iedereen woont. Niet dat het ertoe doet, maar toch.
Ik heb geen probleem met het virtuele, dat niet. Want met een paar wissel ik PB's en weet dus meer. En vaak laat het zich ook wel raden.

Ik wil niet geheimzinnig zijn. Het enige waar ik moeite mee heb is dat echt iedereen dit forum kan lezen. Ook nieuwsgierigen die hier eigenlijk niets te zoeken hebben. Ik heb al eerder langs zien komen; de vraag: waarom heeft dit forum geen wachtwoord? Voor wat het waard is uiteraard. Zo te hacken, lijkt me.

Hmm, echt iets voor mij, de late hersenspinsels. Ik ben echt een avondmens. Geen job die mij anders maakt. Vervormd door mijn verleden, mijn "oude" job. Net zoals snel eten... Ik leg het nog wel eens uit... :)
quote>


Ik woon in de buurt van Koevermoorden, klein durpie en dan nog buitenaf.
Maar ben het met je eens hoor, maar ach heb er voor mezelf niet zo'n probleem mee.
Kan me dat voor anderen wel voorstellen. ach ik ook avondmens, alhoewel ik tegenwoordig nu op moet staan als dat ik vroeger naar me nest ging. Ik dus soms ook de kluts ff kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jootje
Originally posted by: Beertje
quote>


En ik ga je nog eens vragen Beertje , hoe vroeg moet jij opstaan??
Ik om zeven uur. Was vandaag bijna de hele dag aant gapen. Mijn collega zei er zelfs iets over.quote>


Heb je dat al eerder gevraagd? Sorry, dan heb ik dat gemist.
Uhmm, ik heb de luxe dat ik mijn uren (binnen redelijke termijn) zelf kan indelen. Wat uiteindelijk inhoudt dat ik vrijwel altijd het goede voorbeeld geef door er om 8 uur te zijn en pas om 18 uur weer te vertrekken......... Of iets daartussenin, maar niet al te afwijkend.
Ik sta dus meestal rond of net na 7 uur op.
Gelukkig slaap ik (meestal) goed en heb aan 7 uur genoeg, 7 1/2 is helemaal goed. dan heb ik mijn REM slaap en dromen gehad en kan er dan wel weer tegenaan..........

Lukt het jou ondertussen om je "oude" slaappatroon te pakken? We hebben het erover gehad, weet ik nog.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jootje
ik woon vlakbij schaapophangen, niet zo ver van koevermoorden. Alleen een stuk groterquote>


Ja, hallo! koevermoorden kan ik nog plaatsen, maar schaapophangen??!!!! Doe even een PB zeg...... Anders moet ik mijn Bosatlas uit het stof graven en die ligt nog thuis ook........
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...