Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 En geloof nniet dat onze woordgrapjes eruit worden gehaald. Zou toch flauw zijn. Er zijn toch ook mensen die naaktgeboren heten enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Nou of de andere het snappen , tjah en als ze het niet snappen en vervelend vinden........hadden ze maar een kaartje moeten kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Originally posted by: JootjeJa en dat onze mark op visite was bij Obama.quote> Jaha, i.p.v. 30 (of 20) minuten, mocht-ie wel 50 minuten blijven. Speed daten noemen ze dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Originally posted by: DieselNou of de andere het snappen , tjah en als ze het niet snappen en vervelend vinden........hadden ze maar een kaartje moeten kopen quote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Slaap wel allebei. We verdienen het allemaal. Morgen een nieuwe dag en voor mij weer de eerste dag zonder alc..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Welterusten vrienden I heart U Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 I heart U2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Maar Beert je tanden goed genoeg je tanden poetsen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Dames , ach vast en zeker geen schoonheids slaapje nodig dus rust dan maar gewoon uit en droom mooi, tot snel dan weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 weltrusten, gha nu echt slapen. Tot morgen. xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Eigenlijk zit ik op vorige week dinsdag te lezen, maar toen ik zag dat er zoveel mensen nog zijn ingelogd, wilde ik even welterusten zeggen. Morgen kom ik wel vertellen hoe het me is vergaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Zippo lag eruit bij mij Hannah!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden