Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Het was ook mooi dat de arts aangaf dat het voor artsen en de hulpverlening moeilijk omgaan is met dit soort zaken. Zoals hij aangaf; de alcoholist komt, betuigt spijt, raakt nooit, maar dan ook nooit meer een fles aan (zegt ie) en 3 dagen later: dronken. Ik hoop dat mijn huisarts gekeken heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hannah Klopt. Jeanette, je kan haar op uitzending gemist wijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Hannah:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: SootheDie ruiter en dat paard gaf heel mooi weer,wat ons beloningssysteem doet.Het is me wat verslaving.Alle verslaving.quote> De conditionering, frappant. Je weet ergens wel dat het bestaat en hoe het werkt. Je weet alleen niet hoe je het om kunt keren.Ik verbaasde me er vanmiddag over dat ik, eigenlijk zonder echt trek te hebben, het vaste voornemen had mezelf vandaag na het werk eens weer een keer te belonen met drinken.Niet gedaan hoor. Maar dat die gedachte er dus maar steeds weer is vind ik knap irritant. Geeft onrust toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Lieve Hannah, ik ben er niet mee bekend. Met Parkinson. Ik hoop voor jou dat het op een dag toch beter gaat met je. In ieder geval met het slapen. Dat is dan al 1 ding. Niet slapen is funest voor je gestel - maar dat wist je zelf ook al. Je zult inmiddels wel veel geprobeerd hebben. Toch wil ik je hierbij sterkte wensen want meer kan ik niet voor je doen, helaas. Ik vind het heel erg voor je, dat wil ik je wel even zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ik wil het toch even vragen:$ Alles maalt door mijn hoofd, maar er maalt niks door mijn hoofd, kennen jullie dat ook? en ik heb niet gdronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Dat herken ik wel AR. Ik heb er last van in tijden van veel stress. Dus dat zou bij jou ook heel goed de oorzaak kunnen zijn. Maar dat wist je zelf ook wel denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: Hannah1Je bent een goedzak AR quote> Weet ik lief, veel tékan het niet veranderen, maar het kost mezelf op den duur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Dan heb ik je verkeerd begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Dan blijf ik met de vraag zitten waarom de één dat heeft en de ander niet. Naar ik begrijp veranderd er wel degenlijk iets in de hersenen na jaren misbruik. De dopamines serotonines etc. We willen onze beloning. Nadat ik gestopt ben vertoon ik soms zeer dwangmatig gedrag. Dat compulsieve was er natuurlijk al. Het hangt alles met alles samen. Klaar zijn we ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ik ken dat Albert. weer een beetje rustig op honk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ja hè, een beetje toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Soothe, ben altijd erg geinteresseerd in de psychologie geweest. Alles, maar dan ook alle gedrag is te herleiden naar de aanmaak al dan niet van bepaalde stoffen in de hersenen. Dat maakt mensen verslavingsgevoelig, of bijvoorbeeld bijzonder agressief. Sommige mensen kennen geen schuldgevoel (zit de gevangenis vol mee) etc. Maar inderdaad, we zijn er mooi klaar mee. En daarom ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Mup, lief van je en wat betreft dat voornemen om te gaan drinken, dat had ik dus afgelopen maandag (en er aan toe gegeven) en wat heeft het me gebracht? Een hele hoop ellende die er al was, spijt dat ik heb gedronken want het heeft me geen moer (geen schuttingtaal toch?) op geleverd het probleem was er en is er nog steeds, balen hè dat ik het niet weg kon drinken (wat had ik dan verwacht? tita tovenaar?) Als je het voornemen dus hebt allemaal, ga op je hoofd staan of zoiets, maar geef er niet aan toe want echt het probleem of wat dan ook is er de volgende dag nog, met als bonus jezelf een wrak voelen. Ik ben zo kwaad eigenlijk, maar val jullie er niet mee lastig verder Het is niet mijn alcoholprobleem snap je? maar de zijne en daar kan ik en mag ik niet over praten, is niet helpend voor mij Dan moet ie zich maar aanmelden hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Voor zover ik weet is Fleurtje nog niet weer thuis. Misschien maar beter. Lijkt me een zware ingreep. Die laat zich nog een extra nachtje de verzorging aanleunen. Ik ga slapen. Trusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Originally posted by: SootheDan blijf ik met de vraag zitten waarom de één dat heeft en de ander niet.quote> Dat is nou het verschil tussen man en vrouw Soothe, daar was ik al achter toen ik nog puber was:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 AR, Veel sterkte gewenst. Je hebt gelijk dat jij het op moet lossen, maar hoe? Liefs, en een virtuele arm om je heen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Lytse love ye en morgen meld ik je voor de laatste keer voor het dagpact hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Maandag weer toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Ja inderdaad AR en het helpt me echt om vol te houden. Ook vandaag kan ik weer zeggen dat ik het droog gehouden heb. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Allen nog een fijne avond verder. Ik haak af, zou vroeg naar bed en het is alweer 22.30u. Welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 november 2011 Rapport Share Geplaatst 30 november 2011 truste Jeannet:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden