Spring naar bijdragen

ik ben hier nieuw


michael17

Aanbevolen berichten

Beste mensen allemaal,

Mijn naam is Michael Niclaus en ben gestopt sinds 16/07/2011 met drinken. Ik heb ondertussen al wa dinge gepost, ma net iets te veel . Ik heb 10 jaar lang gedronken en ben meerdere malen gestopt, maar nu ben ik bijna jaar nuchter en het lukt bijzonder goed. Ik wou echt stoppen op 16/07 en heb het boek gelezen van Allen Carr: stoppen met alcohol, en sinds die dag is mijn GOESTING naar alcohol voor groot deel verdwenen. Ik heb mij aangemeld om mijn verhaal te delen en om anderen te inspireren en om de maatschappij te helpen en mensen te helpen die willen stoppen. Ik geloof dat alles mogelijk is in het leven, maar je moet er zelf achter staan, en in jezelf geloven!

Mvg

Michael

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Michael,

Ik heb je gevonden. Fijn dat je al zo goed bezig bent.

Van harte welkom hier. De dagdraad heb je ook al bezocht.

Ga ervoor joh. Je hebt nog een heel leven voor je. Zonder drank kunnen we de emoties en situaties in het leven beter aan, dus ons leven wordt er rijker door!

Hou vol hoor en veel succes,

Lytse.:present:

P.S. mocht Niclaus je achtenaam zijn, dan kan je dat beter veranderen, want dit is een openbaar forum, dus iedereen kan meelezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Hallo Michael,

Ik heb je gevonden. Fijn dat je al zo goed bezig bent.
Van harte welkom hier. De dagdraad heb je ook al bezocht.

Ga ervoor joh. Je hebt nog een heel leven voor je. Zonder drank kunnen we de emoties en situaties in het leven beter aan, dus ons leven wordt er rijker door!

Hou vol hoor en veel succes,

Lytse.:present:

P.S. mocht Niclaus je achtenaam zijn, dan kan je dat beter veranderen, want dit is een openbaar forum, dus iedereen kan meelezen.quote>


Dag Lytse,

Idd het leven is veel aangemaer zonder drank en ik kan het ook veel beter aan!
mijn achternaam is Niclaus :), maar heb daar gn problemen mee!! Ik kom er openlijk voor uit en is ook te zien op mijn website :)! toch bedankt vr de tip!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...