Lytse Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hallo Will, Je moet je kleine heilige wel een beetje verwennen hoor. Hij/zij doet zo goed zijn/haar best voor jou om het nog even vol te houden. Wel prima dat de drukte je van de drank af houdt en op de straat is het op het ogenblik toch niet zo aangenaam. Toch geen drank in huis hè? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jeannet, wat een superactie naar je huisarts toe! Ik hoop dat ze het goed oppakt, jou hulp biedt en voortaan iets genuanceerder is voordat ze iemand weg stuurt met een 'het valt allamaal wel mee'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Dinah:D:sun::sun::sun::sun::sun: gefeliciteerd met 1 week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Bolletje, je bent mijn voorbeeld. Ik ben nog lang niet zeker genoeg om te zeggen 'ik drink niet meer', maar bedenk mezelf elk moment 'ik wil niet meer'. Als ik iets verder ben dan spreek ik het ook uit naar anderen toe. Nu nog niet, ik wil dat verantwoorden nog niet aangaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ans wat ontzettend goed van je dàt is nou echt zelfbeheersing en bescherming:present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ans of het is niet overal bekend hoor, zou kunne. En Kirky dat je na het sjoelen je je meteen oud voelt en dat je dan denkt dat je gewonnen hebt, geeft wel aan dat je echt oud aan het worden bent hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 @Diesel, nu je het zegt. Het is waar! Wat een drempel was het, mijn hemel. Wat voel je je dan slecht zeg. En nu heb ik het omgedraaid! Maar ik ben wel heel verdrietig geweest dat ik met lege handen buiten stond. Dat laat ik niet op me zitten. In de brief heb ik uitgelegd waarom ik kwam, mijn motivatie en hoe ik het ervaren heb. Dat is misschien wel wat hard maar ja, ik eindig best wel aardig want ik ben heus wel liev! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 AR: je bent toch niet boos op me, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hannah, ik moet beter lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jeannet hij is bij iedere instantie die je maar kunt noemen, maar liegt en bedriegt iedereen urinecontrole? hij is schoon hoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Niet dus want ik krijg een slinger van je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: AnsAR: je bent toch niet boos op me, he?quote> omdat ik je vijf rozen geef?had je er meer verwacht dan;)typisch vrouwelijk weer hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Dag luitjes, Ben bijgelezen, maar eigenlijk met hele andere dingen bezig op dit moment. Daarom reageer ik nu niet, maar dat komt wel weer! van Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Goedenavond iedereen hier in de huiskamer Ha die Lytse, nee hoor, geen drank in huis en er ook geen goesting voor. Ze hebben vandaag nieuwe gasmeters gestoken en die pipo was vergeten om mijn gasleiding open te zetten. Verzegeld en al. Direct gebeld en binnen het uur was er al iemand. Verwarming nu volop aan het branden en wou juist de douche inspringen toen ik nog vlug je posting zag. En het las erg prettig op deze nogal sombere dag. Het is een zij hoor Ik spring vlug onder de warme straal, tot zo. Welkom aan de nieuwelingen en warme knuf voor de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 AR, ja serieus, geef me een bos rozen en een doos bon bons en ik verwacht een echtscheiding:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 @Dhen, dat vond ik nou zelf ook. Hoewel ik toch weer ging twijfelen dacht ik nee, je doet het gewoon wel. Ken je het boek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jopie, helaas, heb ik wat dat betreft een hoop gezien, ook mensen weggebracht naar hun laatste rustplaats. Ook mensen die na jaren weer een terugval hadden en daar niet meer van konden herstellen. Een horror scenario, helaas realiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Alcohol gerelateerd of niet alles mag hier hè Priem goedenavond trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: AnsAR, ja serieus, geef me een bos rozen en een doos bon bons en ik verwacht een echtscheiding:)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 alleen dan onverwachts voor de deur staan om urinekontrole te laten doen he. Maar het is de hele boel omdraaien AR alls jij nu moet gaan bewijzen dat hij niet clean is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Priem, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Tjah snap je wel Jopie als je zoals jij vandaag weer zo met je neus er bovenop staat dat dat idd inpact heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Fijn Bor, truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jeannet, ik ken het boek alleen van recensies, niet het boek zelf, ik heb wel boeken van Geurtz gelezen, diverse andere boeken en de start van denken over mijn alcoprobleem begon bij het boek van: A.L. Kennedy : De smaak van het paradijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Diesel er zouden steekproeven komen ik heb nog niemand gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden