Madelief Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Nu genoeg over mij hoor! Er zitten hier zoveel meer mensen met allerhande problemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 madelief je zei de een tijd geleden dat hij elke dag drinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Ja Snoep, klopt. Ook kan hij maanden niet drinken. Het is niet zo dat als hij gedronken heeft, agressief is, nee zeker niet. Maar door problemen, zoals ik al eerder schreef, liep het over bij hem. De laatste keer is 5 jaar geleden. Het is hier geen dagelijkse kost hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Goedenavond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 bor al zou je relatie het niet redden...je heb er wel alles aan gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Ik loop op het moment ook ergens tegenaan met mijn partner. Sta nu 3 weken droog en hij tettert gewoon vrolijk verder. Moet kunnen natuurlijk maar het maakt het soms wel wat zwaarder. Vanavond is het de derde avond op rij dat hij tipsy is. Gisteren had hij alvast wat kerstinkopen gedaan, veel drank, waaronder 2 flessen rode wijn. Toen we tot de conclusie kwamen dat niemand van de gasten dat waarschijnlijk dronk zei hij: nou ja, misschien kun jij dan voor de kerst een wijntje nemen... Hij had toen al een slok op maar heb hem nog wel rustig uitgelegd dat drinken voor mij geen optie meer is en dat het voor mij best zwaar is. Dat begreep ie. Nu, na een voetbalwedstrijd kwam hij dus tipsy thuis, brak een fles rode wijn aan en dronk dat prinsheerlijk voor mijn neus leeg. Het is mijn strijd, maar ik had het er erg moeilijk mee. Hij gaat nogal in de contramine momenteel, dat heeft hij als hij een slok op heeft. Beetje baldadig, overal tegen in. Dus ben even mijn kamertje in gevlucht. Met oud&nieuw gaat hij ook minderen dus hopelijk gaat het dan beter. Ben er nu een beetje chagerijnig van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 ans..lijkt me vreselijk lastig voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Madelief en Borretje: ik vergelijk mijn situatie niet met die van jullie hoor. Maar omdat de topics nu toch in de relationele sfeer zijn en ik het even van me af wou schrijven gooi ik mijn perikelen er nu ook tussen. Niet onbeleefd bedoeld dus:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Hi snoepje, de weekenden hiervoor kon ik er beter mee dealen. Zal ook wel een beetje aan de hormonen liggen momenteel Maar goed, ik probeer buitenshuis de drank en verleiding zoveel mogelijk te vermijden dan is het frustrerend als je er in huis zo mee geconfronteerd wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Borretje: Yep, da's waar. Het zou fijn zijn geweest als ik een paar maanden helemaal in een alcoholvrij omgeving zou kunnen zitten. Maar da's een utopie, denk ik:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 So what, daar is hij vrij eerlijk in: hem lukt dat niet. Ik ben al blij dat hij vanaf januari gaat minderen. Ik hoop dat hij hett voor elkaar krijgt alleen nog buiten de deur te drinken of thuis alleen als er visite is... Hoe gaat het met jou trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 So What: Toppie:present: En dan kunnen we elkaar een hand geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Bor, ik dacht dat ik dat had, steun en support. Hij staat achter me, maar begrijpt eea blijkbaar niet. En als hij al iets gedronken heeft dan komt de boodschap helemaal niet over. Ik kaart het morgen nog wel een keer aan, denk ik. Bijna iedereen in onze omgeving drinkt. Niet allemaal alci's maar er gaat flink wat doorheen. En je bent de uitzondering als je niet drinkt. Ik heb de online behandeling van Tactive nu, en steun hier, van jullie:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Thanks Bor, en welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Ik meld me hierbij ook af. Fijne avond allemaal en weltrusten allemaal en tot gauw:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Alvast weltrusten Frummels. Dank voor jullie feedback. Daar kan en wil ik iets mee. Ik ga nu even wat lezen en dan hopelijk lekker slapen. Jullie ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Goedenavond, Wil graag degenen die het (wat) moeilijk hebben kracht, rust en vertrouwen wensen. Ik ga werken, uiteraard nuchter... Fijne avond en voor straks welterusten, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 lekkere klus Tina:angry: Goedenavond allemaal, Ik meld me even zonder alc af. Miljoenenjacht begint zo en dat programma vind ik wel leuk Ik ben al van jongs af aan met spelletjes en quizzen opgegroeid, en vind het nog steeds leuk. Will daarentegen heeft er helemaal niks mee, waarom hou ik toch van dat mens:D Ik heb me aangemeld voor het feestdagen pact, maar eigenlijk op 1 voorwaarde:$ Ik wil alle toeters en bellen op de slee en dekens en kettingen en reddingsvesten en reddingsboeien en warme chocola en kruidenthee en het hele forum, mocht het te krap worden binden we twee sleeën aan elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Goedenavond Mooi Albert! Ik ga ook tievie kieken ondertussen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Marjo:heart: waneer zie je eens het licht:present: Madelief:heart: Ik ga bankhangen en daarna naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 friesche Mem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 I saw the light! :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Wie weet er nog een mop? Kirk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 't is wel wat Kirk.. Harde werker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Neuh.. Das niet veul Maar wel lekker bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden