Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hey Jootje Zie je ingelogd staan. Hoe is het met je? Heb aan je gedacht, regelmatig....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Madelief succes moggeuh, en je idd niet druk vantevoren maken hoor, dat kan altijd achteraf nog joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: BeertjeHey Jootje Zie je ingelogd staan.Hoe is het met je?Heb aan je gedacht, regelmatig.......quote> Hoi Beertje,ja ben hier af en toe nog, en niet om dat ik ADB ben .Maar wil er toch blijven komen , want ik weet zeker dat er weer een dag komt dat ik het wel aan kan.En als ik soms hier kan blijven lezen geeft het me wat meer moed. En heel erg bedankt voor je interesse,Hoe gaat het met jou??????LiefsJootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Madelief, heel veel sterkte morgen:present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Niwi en soothe ook weer in the house? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Moet me nog even droog afmelden voor het dagpact. (heb het niet in mijn broek gedaan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Mensen ik ga mijn mandje weer eens opzoeken. Moet een beetje dagritme proberen te krijgen. Slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Na een lekker avondje AA ga ik nu ook slapen. Truste allen. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: Jootje Originally posted by: BeertjeHey Jootje .quote> Hoi Beertje,ja ben hier af en toe nog, en niet om dat ik ADB ben .Maar wil er toch blijven komen , want ik weet zeker dat er weer een dag komt dat ik het wel aan kan.En als ik soms hier kan blijven lezen geeft het me wat meer moed. En heel erg bedankt voor je interesse,Hoe gaat het met jou??????LiefsJootjequote> Lieve Jootje,Ook ik ben er nog lang niet. Dus ADB? Nee. Maar ben er wel heel druk mee..... Misschien is dat ook wel positief.M.b.v. Tactive heb ik nu voor twee weken een streven gezet,en probeer dat heel erg vol te houden.En het blijft minderen he......Toch denk ik dat het kan, dat het voor sommigenwel weggelegd is.De tijd zal leren of ik daarbij hoor.Hier komen en blijven komen geeft ook mij moed.Geven en delen, dat helpt gewoon.Ik ben erg blij je te lezen, meis.ik maakte me best zorgen over je........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Trusten Desi en Aicha, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Niwi en Soothe: Wat mij betreft: "ouwe rotten" kunnen we hier heel goed gebruiken!! voor allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Waarom moet het toch zo'n strijd zijn? En het meest vreemde vind ik nog dat we allemaal niet gek zijn. En de meesten redelijk geleerd, hoe kan je zoiets dan niet overwinnen. En is het sterker dan je zelf.??? Het voelt als heel kinderachtig en stom en we trappen er toch steeds in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: PrimulaNiwi en Soothe:Wat mij betreft:"ouwe rotten" kunnen we hier heel goed gebruiken!!quote> Amen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Jootje, Als ik dat antwoord nu eens wist. Via Tactive ben ik nu aan het "leren" wat mijn valkuilen, triggers, etc. zijn. Het is niet makkelijk, maar hey, dat was leren ook niet altijd Dus, we beginnen opnieuw, doen een harde ''reset en maken een nieuwe start. Met vallen en opstaan, net zoals velen hier. Zij kunnen het, dus jij en ik ook. Zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ja maar hoe moet ik het dan doen Jopie. Het klinkt verstandig, maar........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Jopie Dat heb jij mooi gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Jootje, Wat ik ondertussen idd al geleerd heb is dat onze hersenen prima in staat zijn ons om de tuin te leiden. Dus "met dank aan" die slimme hersenen hebben we een probleem. Maar ook die kunnen we resetten. Elke nare gewoonte is af te leren. De eerste stap die ik nu verder ben is dat de "beloning" die volgt op de beloning van de wijn is koppijn en slechte concentratie de volgende ochtend. Niet leuk als je "slimme" en "geleerde" dingen moet doen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ik denk trouwens dat de forumleden hier die je vaak hoort over malen en blijven denken hetzelfde probleem hebben als jij en ik. Denk je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 het is natuurlijk allemaal mooi gezegd en gesproken. Maar wat is nu de echte oplossing. Ik zit nu ALLEEN en ben een wijntje aan het drinken. Niet veel hoor. Maar morgenochtend vraag ik me weer af waarom moet het steeds. Ik schiet er niks mee op, het kost geld, je voelt je minder fit enz enz. Ik heb nu ik alleen ben niet eens meer reden om te drinken. En alleen drinken is niet eens gezellig. Wat is er mis?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Jopie, zo blijf ik hartjes en roosjes uitdelen he je hebt zo helemaal gelijk..... Jootje, heb jij al een maatje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: JootjeWat is er mis??????quote> Best wel wat, net als bij mij.Maar sommige dingen zijn gelukkig omkeerbaar........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 wil heel veel maatjes. die me gewoon kunnen helpen. Maar wie wil dat niet. Soms heb ik het idee dat ik een hopeloos geval ben. Maar dat zal iedereen hier wel hebben of in ieder geval al eens mee gemaakt hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ook weer mee eens...... "Als je niet kunt slapen, dan blijf je gewoon liggen" zei mijn moeder altijd "want dan rust je ook uit" En ze had gelijk...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 pffffffffff Jopie.Nu moeten we echt na gaan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 zei mijn moeder ook altijd , als je maar al in bed ligt dan rust je al uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden