pippie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Hoi Borretje, bedankt voor je woorden en je hebt helemaal gelijk. Maar ja, je weet, de day after is altijd zo moeilijk. Weet ook wel dat het morgen of overmorgen er alles weer anders uitziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Met een slaapzak en een fles onder een brug. My god! Neem dan een tent en een fles en vertrek naar een warm land. Want hier is dat echt niet te doen! En trouwens, grote kans dat je van die fles beroofd wordt en daar zit je dan met je slaapzak. Huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 En 't is alweer over twaalven. Zal 'k nog wat lezen? Lyall Watson's 'De Helsche Mensch' moet 'k nog uitlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Bedankt voor jullie reakties hoor, heb ik wel wat aan en doet me goed. Het is inderdaad zon moeilijk proces om echt te stoppen. Dan gaat het weer 2 maanden goed en dan 1 keer weer mis. Steeds weer overnieuw beginnen. Maar ik hou me dan maar voor dat het deze keer goed moet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Leg maar niets uit Smikkie. De meeste hier zijn hier niet voor hun zweettenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Dag allemaal, Verder niet meer bijgelezen. Ik heb het drooggehouden. Veel liefs en sterkte, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Nu echt slapen. Een goede nacht allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Maar ik lig gelukkig niet onder een brug hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Smikkie, er zijn zeker differentiaties in alcoholisme. En jij bent heel erg diep gegaan. Dus je hebt echt de grens bereikt destijds. Moeilijk, moeilijk. Blij dat het nu weer beter met je gaat, je weer je eigen plekje hebt:heart: En verder sorry, maar ik ben een beetje melig. Gunn, Zenn en de kunst van het motoronderhoud. Die kun je ook doen! Maar ik zou Herman Brusselmans - De Droogte bijvoorbeeld - kiezen. Dan trekken je kaken misschien nog eens omhoog en stoot je een geluid uit wat in de volksmond lachen heet. Hoe zit het nou met dat bier? Dat is toch niet te zuipen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Iedereen weg hier? Dan doe ik het licht wel uit hoor! Welterusten allemaal en morgen weer een nieuwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 @Soothe, Truste, gozer! @Jeannet, Herman B. mocht 'k graag lezen (Heden ben ik nuchter, Vrouwen met een IQ, Doch verder geen paniek). Na Pitface (2001) verloor 'k m'n interesse in z'n werk. Het Spook van Toetegaai heb 'k nog wel opg'pikt, maar 'k kon er niet in komen. En ja, bier is eigenlijk héél vies! 'k kan me nog herinneren toen 'k zeventien was dat 'k bier niet te drinken vond. 't ware beter dat dat zo gebleven was. Alas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 niet dat ik bang ben in het donker, maar 1 lampje aan houden voor ik de honden binnen ga halen. Anders zien ze nix en vallen ze over ekaar heen, is dan rare puzzel gewoden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Okay, 'k laat me ook door Morpheus in slaap wiegen. Truste, allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Hond uitgeweest en nu naar bed. Gunn, trusten en denk hoe het morgenochtend kan zijn. Geen paniek en tremors. Soms wat 'gewoon' en daar moeten we me dealen. Wel een stijging van het gevoel van eigenwaarde! De overigen ook een rustige nacht. Mooie dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Truste al gij die dit nog lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hoi die nog op zijn. Hee Pippie, ik zie je staan;) alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 hey Witje, ik zie jou ook Ik heb trouwens mn trouwens mn icoontje weer veranderd in het vertrouwde appeltje Goed om je hier weer tegen te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden