Gast Fibo Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goedemorgen allemaal. Het is zover. De dagen beginnen weer te lengen. Een modern kerstverhaal. Eerst koffie nu !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 moggeuh Fibo, ja lekker een bakkie, hier vies snert zonder vlees weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 hele goeden morgen fibo gezellig met zijn tweeen...heb je echte koffie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 te laat..daar is diesel al;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 En ik ook Goede morge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Weet je wat, Ik ga espresso drinken Op de nuchtere maag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 goeden morgen japie ik ga gauw douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goeiemorgen Fibo, Diesel, Snoep en Jaap... Yesssss, op naar de dagen dat we 'smorgens gelijk de deur op kunnen gooien en de vogeltjes weer horen. Zoooooo blij dat we op het keerpunt zitten. Kweenie wat voor koffie er verder is, maar espresso is mij net effe te pittig, ik zet wel even een verse pot gewone... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik ben net klaar Snoep, dus de douche is vrij. Nog lekker warm en dampig. Zo en nu een paar broodjes jam. Bosvruchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Gewone koffie, Is dat niet een beetje saai? Toch wel een wolkje melk erin. Of buisman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ha Jaap, tuurlijk met een wolkje melk... En Buisman heb ik ook nog hoor Alleen gebruik ik het niet in de koffie, maar om sauzen en zo een beetje donkerder te kleuren en de smaak wat intenser te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Kijk, een kooktip op de vroege ochtend. Ik zal het ook eens proberen. Wat voor saus dan? Een bruine vleessaus ofzo? Jus zeg maar. Of ook pastasaus. Dat lijkt me dan weer raar. Zo ik ben ook al weer aangekleed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Voor iedereen die al last heeft van de worsteling over kerstborrels. Ook nuchter ben je leuk. Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Inderdaad in vleessauzen Jaap, haché en aanverwante... Alleen eten wij geen vlees, maar in vega-haché en -sauzen werkt het uiteraard ook goed Is een tip nog van mijn moeder, een mespuntje is meestal al genoeg.. Jij een fijne dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ook goedemorgen AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Leuker zelfs... Ook goedemorgen trouwens allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Good murning Har, das een tijd geleden dat wij hier tegelijk waren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Morge Vonne, Ja, 't is er een tijdje niet van gekomen. Voelt wel weer lekker. Een beetje pendelen tussen krant en forum. Heb mijn thee op en daarna een beker chocomel genomen, de enige echte. En das niet zo slim want nu moet ik me beheersen om niet het hele pak leeg te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Ik ga werken tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Werk ze AR, hoop dat je een fijne dag hebt. Har, hier staat de chocomel in de kast klaar voor over een paar dagen... zo lekker, maar inderdaad nog maar niet aan beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Hier ook wisselen tussen krantje, lijstje met 'things to do' en laptopje. Zo heerlijk 's morgens vroeg lekker even rustig aan kunnen doen. Kan ik de rest van de dag er weer tegen en lekker doordenderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Werk ze AR. Ik heb weekend maar om 1 uur een vergadering tot een uur of 5. En moet tot dan thuis blijven want straks komen ze een rolluik brengen. Komt voor het slaapkamerraam, W is een beetje bang als ik nachtdienst heb. Dus we maken van de slaapkamer een minivesting... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 goede morgen frummels hier ook regen en nog pikkedonker. is vandaag de kortste dag of morgen? wie had er koffie voor me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 december 2011 Rapport Share Geplaatst 22 december 2011 Uit de Gooise Tam Tam: 21 december is het de kortste dag van 2011. Het is midwinter. Midwinter, of ook wel Joelfeest op zijn Germaans, duurde van oorsprong 12 dagen met als hoogtepunt de viering van de kortste dag van het jaar. Vanaf morgen gaan we weer naar het licht toe. Hier is het ook donker maar daar zal niemand van opkijken, droog, windstil en 8 ºC. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden