Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goedemorgen frummers. We hebben de kortste dag gehad en gaan de goede kant op dus... Eerst maar even koffie en thee gaan zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ook een goedemorgen Je bent er al weer vroeg bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik zie nu dat Tatum vandaag jarig is. Tatum, van harte meis, ik hoop dat je samen met je dochter een fijne dag hebt. Heb je de laatste tijd een beetje gemist hier.... hoop dat je binnenkort toch weer eens 'langs' komt . Zat net even gisteren door te kijken en las dat Toine misschien een ban heeft, dat zou ik wel heel spijtig voor hem vinden. Mocht je meelezen Toine en niet kunnen reageren: we missen je hoor En om maar in de stijl van Toine te bijven: Iemand nog iets leuks te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hoi Pippie.... jij ook een goedemorgen. Tsja, moet straks op tijd naar het werk he? En vind het heerlijk om even rustig op gang te kunnen komen met een bakje koffie 's morgens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hoi Yvonne, heb op dit moment niet zoveel heel veel leuks te melden. Alleen dat hier ook bijna te koffie klaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Oh ja, Tatum van harte gefeliciteerd en hoop dat je een leuke dag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Dat 'leuks te melden' is eigenlijk een uitdrukking die Toine meestal gebruikt Pippie. Zou het zo jammer voor hem vinden als hij een ban heeft... juist met deze dagen. En ik vind het ook eigenlijk nog steeds jammer dat Tactive niet wil melden dat frummers een ban hebben. Heb dat al eens aangekaart bij ze, en ook voorgesteld dat degeen die de ban heeft zelf kan kiezen of dat openbaar wordt gemaakt, maar ze blijven bij hun besluit om dat niet te melden, iets met privicy .... Nu moeten we vaak gissen naar het waarom als iemand er een poos niet is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 En mag jij straks ook naar je werk, of ben je gewoon heel vroeg wakker pippie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ja snap ik Yvonne, en het is inderdaad voor iedereen onduidelijk hoe het nu met diegene gaat. En wat je zegt, inderdaad met deze dagen is het extra moeilijk. Nu maar hopen dat iemand anders nog iets van Toine hoort. Gaat het met jou goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nee heb nog niet geslapen, lukte niet vanacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 goede morgen yvonne en pippie en de rest van de frummels. lekker eerst maar eens koffie. pippie ik 'ken' je geloof ik nog niet, maar welkom. tatum van harte meisje en dat je een mooie dag hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Jeetje dan zul je je wel behoorlijk gammel voelen inmiddels Pippie? Straks dan maar proberen nog ? Goede morgen Igor, De koffie staat klaar hoor, je kwam zeker op de geur af?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Dank je Igor, jij ook een hele goede morgen. En inderdaad we kennen elkaar nog niet, maar alweer een hele tijd terug was ik hier ook regelmatig te vinden. Ben toen een tijd verdwenen van het forum om dat het goed ging, en nu is het weer helemaal verkeerd gegaan, had misschien beter kunnen blijven hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ja is wat Yvonne, maar inderdaad straks nog maar even proberen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Oef, das niet zo'n leuke reden dus Pippie. Maar nu de draad weer opgepakt? Zal niet zo makkelijk zijn denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nee Yvonne, inderdaad geen leuke reden en het is al zo vaak mislukt. Maar moet inderdaad de draad weer oppakken en moet toch een keer goedkomen. Ik ga daar wel heel erg mn best voor doen, dus vandaag dag 2. Grrrrrrrrr, kan af en toe zo boos op mezelf worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goedemorgen lieve Frummels! Pipp, welkom terug! Tatum, Gefeliciteer!!! Von, dank voor je bakkie koffie! Ik moet zo naar kantoor, dus ik spiek daar wel weer even. Tot later!i Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Kan ik me best indenken, gewoon dat gevoel hebben van dat het zo zonde is en dat je dat zelf hebt gedaan... Aan de andere kant: je bent weer op de goede weg nu, wees ook gewoon trots op en blij met het feit dat je de draad weer hebt opgepakt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Tot later Madelief... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Dat is ook wel weer zo, maar trots ben ik nog niet hoor. Maar goed, draad weer oppakken, woning zoeken, werk enfin alles weer op de rit krijgen. En nooit meer naar de drank grijpen, elke dag opstaan en zeggen vandaag drink ik niet. En dat dan ook niet doen natuurlijk. Wel een zwaar gesprek denk ik voor jullie op deze vroege ochtend. Meestal begint die toch lekker met koffie en een beetje bijkletsen over wat luchtige dingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goedemorgen, Pippie, welkom terug, de reden is niet zo geweldig maar ik hoop dat je jezelf kan herpakken. Tatum, proficiat met je verjaardag, ik denk niet dat je meeleest. Bij mij komt zomaar het donkerbruine vermoeden op dat het niet zo goed gaat. Je hebt al zo'n lange tijd niets laten horen. Nou, ik ga maar eens een bakje koffie nemen, ondanks dat ik er vroeg in lag gister was de nacht heel erg kort. Geen oog dicht gedaan dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Klopt Pippie, we beginnen meestal met gewoon gekibbel over de douche, roemen de croissantjes van Igor en kletsen een eind weg. Maar het zou wel heel erg zijn als er 's morgens vroeg ook niet over serieuze dingen kon worden gepraat toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Pfff, klinkt wel heel heftig: werk weer op de rit krijgen en woning zoeken... Is dat allebei ook gerelateerd aan het drankgebruik geweest? Goeiemorgen Tina, pfff, ook niet geslapen, niet best :huh:dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ohhhh dat lijkt me heerlijk een croissantje van Igor. Heb ze nog niet gezien of geroken vanmorgen. Hoi Albertina, heb je niet geslapen vannacht? Vervelend is dat he? Kan je dat nog een beetje inhalen vandaag of moet je naar je werk. Ja Yvonne, serieuze dingen bespreken moet inderdaad kunnen, ook al zo vroeg in de ochtend haha gaaaaaaaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 ben je de baan en woonruimte kwijtgeraakt doordat je weer teruggevallen bent pippie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden