witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 hannah, niet zomaar weg gaan he, zonder doeg te zeggen in ieder geval. Laten we het nog ff een kwartiertje gezellig houden met elkaar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 ha nachtbrakers ik wilde een 7 geven maar logde per abuis in met jane6 zegt misschien ook wel iets? Jootje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Ach het is voorbij nu, weer het gewone leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Originally posted by: Hannah1En terug kijken met deze dagen?Ik ga het niet doen al die emoties weer opzoeken van jaren geleden.Het is NU.quote> Sjips, deze quote is eigenlijk 10x beter, hmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 zo denk ik er ook over han hier en nu en dan er het beste van maken wij waren vandaag met 9 volleyers die allemaal blij waren de kerst even de kerst te kunnen laten, heerlijk. natuurlijk moest er wel eentje een gasstel, pan en fles glúhewein meenemen voor de broodnodige sfeer, maar ik kon dus weer die iemand vertellen dat ik al tijden geleden gestopr ben met alcohol en graag de eerstvolgende trein pakte. dochter mag morgenochtend al om 9 uur trainen want zaterdag voorrondes voor ned. kampioenschappen, dus die is ook lekker bezig deze vakantie. En moeders vroeg weer op. Maar Millennium was weer top; jullie weten niet wat je mist. slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Ohhh en Han, die quote, bedoel ik echt he... Niet quoten om het quoten. We moeten idd allemaal dealen met het NU Ik vind het echt een hele mooie afsluiter voor de kerst 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 en Harry??? aagje (nog ff dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 feestje... klinkt gezellie Smikkie Op naar oud en nieuw dan maar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 zwijgzaam publiek hiero dan gaat Heintje nu maar echt:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Was het maar alvast 3 januari 2012. En alles weer over. Dan zal ik pas rust hebben denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goedemorgen, Jootje in twijfel... Ik heb het nog nooit zo lang volgehouden, helaas... Hou vol Jootje, ik heb er niet veel verstand van maar ik weet zeker dat, wat de situatie ook is, zonder drank is beter, per definitie! Ben net een uurtje of anderhalf thuis uit de middagdienst. Toch best wel een leuke dag gehad, minstens een 7. Welterusten, slaap lekker... en mooie dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Hannah gaat slapen? Dan is t ook hoogste tijd voor mij Weltrusten allemaal, slaap lekker voor straks Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: SmikkieJootje, was je dochter nog wel bij je met de kerst? Of was ze ergens anders?quote> Mijn dochter moest werken helaas.Ze werkt in de horeca in een restaurant.Dus extra centjes met kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: SmikkieOkay Jootje, wel fijn voor haar.Btw waarom pas rust 3 jan? Moet je dan ook weer werken?Kan/kon zelf altijd ook lastig met vakanties en vrije tijd omgaan.Teveel met mezelf bezig denk ik. Teveel tijd en terwijl ik werkte snakte ik naar vrije tijd en ontspanning.quote> 4 Januari 2012 moet ik weer gaan werken.GELUKKIG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: Hannah1Ja zo jaag je iedereen weer weg Smakkie.Zet de naam er dan ook voor.Wat je morgen nog kan doen Jo is stropen bij de appiealles voor de helft.kerstbomen waren daar een euro.doe je het dunnetjes over.quote> ja goed idee. hahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Uitgeslapen ben ik helemaal niet. Ben nog veel moeier als ooit. Komt misschien volgende week goed. Kan ook nooit naar mijn bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Hoezo, lijk je zo op mij dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: SmikkieJe zou een zus van me hebben kunnen zijn.Ga er wel een einde aan proberen te breien.Take care!Jij ook Hannah, bedankt voor de lach, slaap lekker zo.quote> Ga je slapen smikkie???Weltrusten dan en misschien tot morgen!Thanks voor het praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden