Yvonne Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goedemorgen luitjes, Koffie staat door te lopen, thee staat te trekken, jus d'orange staat in de koelkast. En weer gewoon naar het werk straks. Nog even wakker worden .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lidia vandaag jarig ..... Van harte Lidia, ik hoop dat je een fijne dag hebt en dat het komende jaar een mooi jaar voor je zal zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goede Morge Ik meld me ook weer Droog en wel de kerst dagen door gekomen voel me er goed en trots onder voor het eerst in ruim 20 jaar een kerst zonder alcohol, en nu nog oud en nieuw droog zien door te komen want ook het zo onschuldige glaasje champagne maar laten staan dan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Klinkt hartstikke goed MarQ, kerst goed door... dan zal oud en nieuw toch ook wel lukken? Ik duik de douche in ... tijd gaat zo snel 's morgens vroeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goedemorgen luitjes, Marq :musicnote: fijn om te lezen!! Lidia jarig, Happy birthday :heart::heart::heart::heart: Werk Yvon?? Crisis, ik moet me als de wiedewaai aankleden fijne dag mensen!!!!!!!!!!!!!!!! Werkse Vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 goede morgen frummels. lidia van harte gefeliciteerd meid. maak er een mooie dag van. hier gaat ook 'alles' gewoon weer door. zo nu maar een koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Oh Igor mag ik ook een bakkie?? zwart graag ook geen suiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goedemorgen. Sorry van dat bommetje gisteren Yvonne. Het was natuurlijk wel een spreekwoordelijke bom, hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lidia gefeliciteeeeeerd!!!!!!!!!! En Marq hartstikke goed van je hoor en je kan inderdaad heeeeel erg trots op jezelf zijn. Heerlijk gevoel toch, zonder katers enzo. Yvonne er ook weer lekker vroeg bij. Ik heb de hele nacht weer niet geslapen, maar ik ga maar gewoon aan de dag beginnen, kom ik vanzelf wel weer in het ritme. En ook ik.............heb het droog gehouden met de kerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 pfffff ik vergeet echt de helft........... Shahire en Jaap ook goedemorgen. Ik ga snel nog een glaasje jus uit de koelkast van Yvonne pakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Goedemorgen allen! Zo kerst weer voorbij, gelukkig. Wel heel gezellig gehad hoor. Voor mij was het een 7. Maar ik sta dan de meeste tijd in de keuken. Lidia, van harte!!! maak er een fijne dag van! Straks de laatste rommel opruimen. Fijne dag en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Nou is toch best goed Madelief een 7. Is het koken allemaal gelukt? Weet zelf nog niet zo goed wat voor cijfer ik de kerst ga geven, het is eigenlijk helemaal aan me voorbij gegaan. Nou ja, kan het volgend jaar alleen maar een mooiere kerst worden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 ik heb ook wel goede kerstdagen gehad. zag er wel een beetje tegenop, uiteinelijk is het 100% meegevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 zo hehe klaar yvonne? dan spring ik nu onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Update: ik was nog helemaal vergeten te vertellen dat mijn behandeling bij de jellinek is afgelopen ! ik heb nog een evaluatie gesprek in januarie en dan ben ik klaar ik heb dan 2 jaar de leefstijl training gedaan met als eind resultaat dat ik nu ruim 6 maanden niet meer drink ! dus mijn voornemens zijn voor 2012 om het niet drinken vol te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Morgu Jaap, igor, sha, madelief en pip. Geeft niks hoor Jaap, kan wel tegen een stootje:D Ik ben er weer klaar voor. Waren heerlijke dagen, een heel vette 8, maar ben toch ook wel weer blij dat we nu weer gewoon gaan doen. Net het hondje uitgelaten... tis droog en hartstikke zacht: 8 graden, niet normaal eigenlijk, maar mij hoor je niet klagen hoor En nu... huphuphup wegwezen Von.. Mensen maak er een mooie dag van... Laterrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 marQ knap hoor dat je al een half jaar droog staat. dat voornemen zal toch niet zo moeilijk worden , of wil je straks weer die training doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 werk ze yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Jeetje Marq, dat is toch een mijlpaal voor je. Super gedaan zeg, en met recht mag je echt trots op jezelf zijn. En nu lekker op deze voet verdergaan. Heb je er nog vaak moeite mee om niet te drinken? Hoef je niet op te antwoorden hoor, ben gewoon benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Werkse Yvon!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Igor, ik heb nog wel een bakje koffie over hoor. Dus kom nu maar onder die douche vandaan want anders is het warme water op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Pas maar op Yvonne. Straks lig je tegen de grond. Ik vind het altijd wel gezellig in de keuken. Soms krijg ik wel ruzie als we samen aan het koken zijn. Dingen moeten dan na- tuurlijk wel op mijn manier. Beetje lastig trekje van mij, maar het eten wordt dan vaak wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 hoi Pippie soms heb ik nog wel trek maar dat wordt steeds minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Fijn dat de trek minder wordt marq. Maar we moeten wel altijd opletten denk ik, want de trek kan zomaar komen toch? Tenminste zo ervaar ik het. Ik kan heel lang zonder en dan zo ineens uit het niets, denk ik altijd, ach kan toch geen kwaad, ik neem er maar weer es eentje, deze keer zal het wel goed gaan.......... Maar gaat eigenlijk nooit goed, altijd ellende de dag erna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Zo, mijn ochtendsessie zit er weer op. Wonderlijk eigenlijk dat ik al zo lang niet meer drink. Als je me dat een jaar ge- leden had gevraagd, had ik denk ik niet geantwoord dat ik dat zou willen. Maak er allen een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden