Teveel Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Borretje, meisje toch, Je hebt het ook zo allemachtig moeilijk hè, ik snap dat wel een beetje. Maar het helpt niet, jou niet en het proces niet. Morgen (vandaag) nieuwe dag, de laatste van het oudjaar en de opstap naar het nieuwe. Gaat je lukken om dat in goede banen te leiden, het proces positief te beïnvloeden, zeker weten. Hoop dat je nu slaapt, morgen alles helder ziet, je relatie, de hele boel... Dag meisje, slaap wel... En voor straks veel rust, wijsheid, geduld en vooral oog voor de toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Albert, W is Wil... En op die ene letter na hebben we dezelfde geweldig mooie en lieve vrouw... Gefeliciteerd... geluksvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Slaap lekker allen ik duik lekker mijn bed in beste plek om nu te vertoeven morgen gaat vast het zonnetje wel weer schijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 ik moet ook echt mijn nest in morgen Will hier zonder korset en ik moest nog opruimen zei ze:D nou ja ze kent me langer dan vandaag, maar ga even mijn best doen morgen vroeg ze blijft hier slapen, da`s 10 jaar geleden denk ik. Dus moet ik wel bij mijn positieven zijn niet waar? Ik hou van het mens hoor truste allemaal probeer wat van het leven te maken, moeilijk hè kijk maar naar mij en dan nog kan het erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Harry niet verder vertellen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Mijn W zit niet meer slaperig op de bank maar is gewoon in slaap gevallen. Ik ga haar nu wakker maken, gedoucht hebben we begin van de avond al, dus tandjes poetsen en naar bed. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Sha............. .................. en................ dus........ Sleep Tight xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 AR heel fijne avond morgeuh geniet ervan en vast al het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden