MarQ Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goede Morge 4 uur in de morgen en ik zit al aan de koffie en in de keuken staat de onbijt tafel al klaar de geur van geroosterd brood en honing komt je al tegemoet, goh wat is het toch fijn om scherp en helder in je hoofd de dag te beginnen geen mistige gevoelens van de alcohol . ik ben niet zon hele grote schrijver op t forum maar wil toch nog wel even kenbaar maken dat de 6 maanden die ik niet meer drink me zo goed hebben gedaan en ik me er stukken beter bij voel, ik heb wel wat ondersteuning van een beetje medicatie in de vorm van anti depressiva en dat helpt me mijn stemming stabiel te houden de trek naar alcohol is veel minder geworden en ik heb ook de regel, geen alcohol in huis ook niet voor de visite is mischien wel wat streng maar het is gewoon een stukje zelf bescherming . dus ADB ben ik zeker geworden en voor de gene die nog in de begin fase zitten van het niet meer drinken ik wil daarop zeggen, HOU VOL , echt waar het is een win-win situatie. mijn behandeling bij de jellinek is nu afgelopen en heb alleen nog een evaluatie gesprek op 17 januari en dan het is het hoofdstuk verslavings zorg ook afgesloten en hoop ik er nooit meer te komen. zo dit was de dagopening voor vandaag, iedereen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 mooi geschreven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 en knap gedaan. ben zelf met drinken gestopt nu maar slapen is er niet echt bij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Marq, je bent dan wel niet zo'n grote schrijver zoals je zegt maar als je wat schrijft doe je het ook meteen heel goed krachtig stukje recht vanuit het hart zoals het bij mij overkomt zoals je het ervaart, zoals je er tegenaan kijkt het stukje zelfbescherming.... fijn om te lezen dat je zover bent gekomen met AdB te worden ook jij hou vol maar als ik het zo lees ben je een ervaring rijker geworden en wel een hele mooie ervaring rijker dus je weet waar je het voor doet! Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goedemorgen ook jij Anders leuk om je al zo 's morgens vroeg te zien met jou ook alles goed? ik reageerde eerst even op Marq vond het een mooi stukje om de ochtend mee te beginnen met lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Anders, het is een veel voorkomend probleem dat slecht kunnen slapen maar het gaat over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 shahire, ja zeker gaat t over. heb je een pb'tje gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 haha, we passeren elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Moggeuh allemaal, nou MarQ das nog eens wakker worden met leesvoer als ontbijt Ach hoop dat je gesprek positief uitvalt en dat je voor jouw gevoel de basis achter de rug hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 goede morgen frummels. en mooi marq dat je adb bent en je er beter door voelt. dat geeft de burger moed om door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goedemorgen Marq, Shahire en Anders, Idd een mooi stukje Marq. Goed geschreven en de inhoud is ook zo mooi Dat je nou zo op de goede weg bent is echt geweldig. Ga zo door zou ik zeggen. Heb je trouwens al vaak proberen te stoppen ? (hoef je niet op te antwoorden hoor). En nu pak ik een kopje koffie van je hoor. Geroosterd brood met honing............jammie!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Oeps, Diesel en Igor ook goedemorgen!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 sinds ik niet drink doe ik bijna niets anders dan slapen (als ik vrij ben ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Igor en iedereen hier goedemorgen. Niks dan slapen? nou stuur wat naar hier dan ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 borrie hoe gaat ie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Originally posted by: andersNiks dan slapen? nou stuur wat naar hier dan ;-)quote> ben je betoetert . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik let even niet op en iedereen heeft de koffie geroken? goedemorgen voor allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Goedemorgen, Slapen, meestal als je een lekker ritme te pakken hebt gaat het bij mij wel weer goed. Gelukkig. Zo saai dagje voor de boeg. Weet ik nu al. Moet er maar even doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Von meldt zich ook lui Als een blok geslapen en inderdaad op de geur van de koffie afgekomen.. Geroosterd boterhammetje gaat er ook wel in trouwens. Mooi stuk MarQ, felicitaties waard lijkt me! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Bor, is refusal niets voor je als ondersteuning/stok achter de deur? mij helpt het enorm (volgens mij heb ik je dat ooit al eens gevraagd?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 dank je Igor ;-) Borretje sterkte. ik weet hoe het is. Nou ik ben toch maar een uurtje plat nu. wordt tijd en wil veel doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Bor, ik weet niet of dat hetzelfde is als Refusal, maar als ik jou was zou ik dan maar gaan beginnen met slikken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 Oke Bor, duidelijk antwoord de rest is natuurlijk aan jou maar dat weet jezelf als de beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 nou anders vooruit een klein beetje....... vang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2012 ik ben er van tussen fijne dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden