AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gunn je bent inderdaad zielig, dat gevoel hoort er bij maar trek jezelf er niet in maar uit bekijk eens positief, dit gevoel gaat over, sneller dan je denkt maar doe er wel iets mee. Nu niet drinken is weer een alcoholvrije dag en weer een dag meer die deze momenten sneller doen verdwijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 En Gunn, wel een stoere naam gekozen hmmmm Haal je onderschrift ook maar gedeeltelijk weg, werkt ook niet echt positief! Ja die; ''Aan 't einde van m'n leven, blijk 'k nog dertig á veertig jaar te gaan te hebben.'' - B.P. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Of bedoelde jij dit wel positief ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 :moon:Toen onze Mup een Mupje was... etc. Hé Mupke, alles goed? @Myriam7, Deez' dag duurt nog vijf en een half uur, hoor! 't is nu 18:30... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: Gunn:moon:Toen onze Mup een Mupje was... etc. Hé Mupke, alles goed? quote> 18.30 en dus alweer een half uur van die 2 kwellende uren voorbij. Schiet lekker op zo. Wat denk je nou zelf Gunn. Straks mokken omdat je niet geweest bent? Of toch stiekem even een blij gevoel omdat je de verleiding in z'n hemd gezet hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Zeg kom op Gunn een klein beetje ruggengraat zeg, en stel je niet zo aan. Hier zitten er meer die niet mogen zuipen hoor je bent echt niet de enigste. En met zelfmedelijden schiet je nu geen moer op dus scheid uit met dat geklaag en ga door waar je al een tijd mee gestopt bent. Dus de alc. Niet zo kinderachtig doen hoor je ben verodrrie 35 geen peuter meer. O en God luisterd op deze manier ook niet naar je klaagzang hoor, hij kijkt wel uit zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: Gunn Goh, doorgaans kijk 'k nooit in de spiegel, maar vanochtend wel... Wat een ong'looflijk drankkop heb 'k toch! 'k schrok er echt van. Dat een mens 't zover kan laten komen! Brrr!!quote> Was dit niet jouw posting Gunn je overleeft het welga weer voor die spiegel staanen zeg tegen jezelf dat je er over 2 weken zoveel beter uit zult zienals je die eerste niet neemt vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Deez' dag duurt nog vijf en een half uur, hoor! Je bedoeld nog maar vijf en half uur! De vorige dagen waren dagen van 24 uur weet je! Je stond 7 dagen droog x 24 uur +18,5 uur van vandaag. Kan er die 5,5 uur min 4 min toch ook nog wel bij he? Makkie......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: bolletjeO en God luisterd op deze manier ook niet naar je klaagzang hoor, hij kijkt wel uit zeg.quote> Whaaahaaa Bol. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 'k ga ff de vaatwasser uit- en inruimen. Tot zo weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Goeie tips hebben jullie naar Gunn toe. Heb ik niets aan toe te voegen. En..helpt het een beetje Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Wat pas 35 jaar? Hij klikt als; Aan 't einde van m'n leven, blijk 'k nog dertig á veertig jaar te gaan te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Mmmmm, dat was een lekker bakje slagroomijs met extra slagroom. Ga nog een bakje nemen. Morgen gewoon weer op rantsoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: myriam7Maar jij komt achter me aan! quote> Hihi, ja ik om er achter aan slakken......wie zich brandt moet op de blaren zitten hè het lijkt wel 100x langer te duren als de 1e maalmaar gewoon dag voor dag dan komt dit slakje vanzelf ook wel bij een jaar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ha kijk ik hoor weer een bekend lachje, van onze Mup. Gunn wat is nu de bedoeling van jouw posting? Ik lees een berichtje waar je om hulp smeekt en alles bij elkaar schreeuwt omdat je trek hebt. Nog geen kwartier daarna schrijf je weer heel luchtig. Nou mijn manneke had ook last van stemmingswisselingen maar het ging bij hem toch niet zoooo snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Sha, Je leitje is nog steeds schoon. En daar gaat het tenslotte om he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Dat is waar Rapi en daar gaat het om hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Gunn wil graag een beetje aandacht van ons Bol. Snap dat dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Rapi, je brengt me op een idee zeg. Ik heb ook nog slagroom. Tot later allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 @Bolletje, Kreeg 'k van jullie niet 't advies mezelf bezig te houden?! Nou, dat doe 'k nu ook. De vaatwasser gaat zo aan en 'k heb idd ook nog een wasje te vouwen. En nu 'k toch bezig ben, kan 'k net-zo-goed ook 't beddegoed verversen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: MupkeGunn wil graag een beetje aandacht van ons Bol. Snap dat dan.quote> Oké. Ja ik ben een kneusje wat dat betreft. Heb dat niet in de gate. Zal er ff heel hartelijk om gaan lachen wacht ff.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Nou eet (snoep) ze dan Mup, Heeej, en kijk die Gunn nou eens even goed bezig zijn:D Dikke pluim hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Shahire, jij hebt geprobeerd of je gecontroleerd kon drinken, nou dat kun je dus niet. Ik had dat al van te voren gedaan dat is het verschil. Het verschil is heel klein dus. Bij jou gaat het nu ook goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Ik ben er even weg van tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Originally posted by: bolletjeOké. Ja ik ben een kneusje wat dat betreft. Heb dat niet in de gate. Zal er ff heel hartelijk om gaan lachen wacht ff.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:angry:quote> Lukt nog niet zo goed he? Dat kan beter!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden