MarQ Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goede Morgen nieuwe week en nieuwe kansen en dat is niet alleen voor ADB maar eigenlijk voor alles de koffie en thee staat al klaar voor de gene die zin hebben en er staat een schaal met broodjes bij ik wens iedereen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 zo marq jij bent vroeg. goedemorgen frummels. waar blijven jullie? OOOOpppssssssssstAAAAAAAAAnnnnn de vakantie's zijn voorbij. gewoon weer werken jongens. op naar het voorjaar nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 ik heb een drukke week die anders als anders gaat en zie daar wel tegenop. maar goed die dagen gaan ook voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 knorrie ook goedemorgen. alles oke? ik moet deze week wat dingen doen waar ik tegenop zie fibo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goede morgen allemaal Bor:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ook al zijn er honderden deuren dicht er gaat toch voor iedereen ooit wel een deurtje open voor een beetje geluk toch? Laten we niet hopeloos worden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 ik ben weg. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ook voor jou Madelief:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Ik begin vandaag ook weer aan de werkweek dus tot vanavond fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Hallo ! Ik wil een artikel met jullie delen. Ik worstel al mn hele leven met slaapritme problemen. Hier staan dingen in die ik erg herken. Het jetlag gevoel van overdag, een nachtuil zijn, fan van de nachtdienst etc. Maar ook 4 uur slapen over dag en 4 uur slapen snachts....dat is wat nu gebeurt. Ik ging gister om 23.30 naar bed, sliep om half 2 ofzo en om 5.30 werd ik wakker. Ik moet dan echt overdag een paar uur slapen, geen powernap van 10 minuten maar een paar uur. Als ik dat niet doe, is het niet zo dat ik de volgende avond eerder naar bed ga ofzo, het wordt dan nog veel meer ontregeld. Mijn vader +++ superkanjer heeft me altijd gesteund hierin, en me nooit veroordeeld tot lui wezen of geforceerd tot iets. Wel grappige wekkers voor me gemaakt enzo hihi. Hij zei zelfs dat hij het jammer vond voor me dat de maatschappij niet wat meer is afgestemd op nachtdieren. Ik heb gewoon iets met de nacht. ik vind het heerlijk als het donker is, dan voel ik me lekker. http://nl.wikipedia.org/wiki/D...d_sleep_phase_syndrome Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 dubbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 dubbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pleuntje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Ik wil graag opnieuw beginnen met dag 1 adb zijn. Sorry allemaal voor gisteren maar het had wel een oorzaak. Ik heb namelijk ERS, ook wel een borderline stoornis genoemd, daar wordt ik oa. ook voor behandeld. Ik kan oa. hypergevoelig zijn en kan dan grote hoogte bereiken of diepe dalen en dat was er gisteren aan de hand. Ik trok mij iets heel erg aan. Vroeger was ik een stille borderliner maar ik heb nu geleerd om wel mijn emoties te tonen en te kunnen verwoorden. Wil graag op het dagpact Op youtube staan allemaal filmpjes over de goede kanten en de slechte kanten van borderline o.a. ook van de stille borderliner en van de klassieke borderliner Groetjes van Pleuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACT:AlbertLytsePleuntjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen iedereen!!!!!! DAGPACT: Albert Lytse Pleuntje Bor Pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goedemorgen saampjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Myriam, waar zit je!!!! Hier komen ........... :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: 11 maanden droog staan gaan we natuurlijk niet stilletjes voorbij laten gaan hè!!! Klasse meid! Meer valt er niet over te zeggen dacht ik zo. Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Morge Sha, Goed dat je er aan denkt!!! Myriam gefeliciteerd : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Goeie morgen mensen Ik heb weer zin in de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 He lieve Bol, wat klink jij lekker vrolijk!!! Ga je wat leuks doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 9 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2012 Pleuntje, we gaan er weer voor hoor!! Goed dat je weer bij het dagpact bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden