Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Yah hier bak ik ook brood, vorige winters zaten we ingesneeuwd dus broodmachine was echt top en noodzakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Goed hoor Lytse, is dat nou niet steeds vaker of lijkt dat maar zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Lytse, welterusten meid! Én ook 'k ga de valluikjes laten dichtklappen. Diesel, Smikkie en d'and'ren, slaap wel! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Ja Gunn jij ook, ik de egetjes en honden nog ff doen en dan rol ik er ook in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Ha Wijffie gaat dus wel redelijk zo te lezen. Goed hoor, nou als je er zeker minder moeite mee hebt als tijd geleden.... goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden