Lytse Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Fleur, Begin je nu al aan je nieuwe gezicht te wennen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Fleur, ben er ook erg blij mee met het nieuwe pact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Fleurie toch, nieuw uit de doos met alle software er ineens op. Acha ja, te laat hé. Ik heb de software wel voor je, nu nog tijd hebben hé (alhoewel ik nu wel meer tijd ga hebben vrees ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Ben ff weg frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Het is een beetje vreemd nog Lytse Het is niet dat ik er spijt van heb maar ik had zoveel verandering niet verwacht. Ik had een ander resultaat in mijn hoofd dus op die manier ben ik niet geheel tevreden en beetje teleurgesteld. Maar het is gebeurd en ik groei er zelf nog wel in. Het valt niet terug te draaien en dat hoeft ook niet echt. Hoop dat je binnenkort terug wat beter bent. Op deze manier moet het toch echt moeilijk zijn niet? Heb je cadeautjes gekregen van je voorleeskindjes of gebeurt dat niet? Je verdient er in ieder geval eentje Ik ben er ook weer ff vandoor. Vertrek naar mijn lieve papa. Will, moest je zin hebben..altijd welkom hé Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: snoepjegoedenmiddagik niet te zeggenmeer weet maar is genoeg denk ikquote> Watte?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 @Lytse, Ah, stoofvlees. Lekker! 'k eet 't niet zo héél veel, daar 'k overwegend vegetarisch ben. Maar zo heel af en toe vind 'k een stukje vlees wel lekker. Smaak'lijk! Én 'k ga nu naar huis. Tot straks, allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Snoep???????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Fleur, A.s. zaterdag word ik 65. Hun moeder bakt een chocoladetaart voor me. Vind ik heel leuk. Ze hebben het niet rijk en sparen alles wat ze kunnen om eens in de paar jaar naar Thailand te kunnen. Prima zo. Ik weet me gewaardeerd. Ik kan me je dubbele gevoel wel voorstellen. Iemand die ik oppervlakkig kende had hetzelfde. Het went vanzelf. Veel liefs en je bent beslist knapper geworden, alleen anders dan je dacht. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 ik bedoelde dat ik niks te melden heb maar kwam er een beetje raar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 ik leek wel een belg;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 dacht al...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 jij dacht die heeft een drankje op:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 ik ben ervan tussen heerlijk douchen, voel me vandaag zo vies eet smakelijk voor wie zo al gaan nog steeds geen Toine??? Toine, als je wel leest laat eens wat van je horen?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: snoepjeik leek wel een belg;)quote> You wish!ok ikke weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Nog knapper hé Lytse, en het was al een bom Kijk je er naar uit komende zaterdag ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: snoepjeik leek wel een belg;)quote> You wish!ok ikke wegquote> das pas een gepast en gevat antwoord, moet wel van een belg komen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: jopiezoals iemand al schreef: je hebt de harten van veel frummers gewonnen dameklein standvastig wijffie!quote> ben 2 meter lang en weeg 180 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Nou Will, Ik geef niet zoveel om verjaardagen. We gaan 's avonds lekker uit eten en dat spreekt me erg aan. 's Ochtends de pleegkleinkinderen met ouders op de koffie en de buren, 's middags naar bed en dan 's avonds lekker eten. Ik vind het goed zo! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Jopie, heb je nog veel last van je nierbekkenontsteking? Kan je wel werken? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Originally posted by: Lytse's Ochtends de pleegkleinkinderen met ouders op de koffie en de buren, 's middags naar bed Lytse.quote> toch niet met z'n allen hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 ik heb yvonne gemist vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 wie weet heeft ze wel een heel groot familie bed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden