Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hoop dat je een beetje rustig kan slapen Pipp. Niet alles kan in 1 keer goed zijn, maar je bent hartstikke goed op weg weer joh, tenmiste zoals ik je soms zo leest. Tuurlijk horen er trieste dingen bij als vanavond, maar ook niet alcies hebben dat soms hoor. En tijd ,, ach dat is zoiets vreemds , soms gaat het snel, traag of lijkt het er niet te zijn. Maar kijk wat je in minder dan een maand wel weer voor elkaar heb gekregen joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Is goei hoor bak ik wel chocotaart , laterop hoor anders die ook snel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Houdoe, bedankt en slaap heerlijk en droom maar over.................aapies ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Dank je Diesel ik ga mn best doen. Eerst nog ff herhaling van dwdd kijken en dan naar bed met een boek. Ik kan morgen ook beetje uitslapen. Tot morgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden