Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 januari

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Smikkie in me jeugd wel buiten opgegroeid, aan boord , tijdje stad en weer buiten, maar daarna altijd midden in de steden gewoond (zat voornamlijk in de horeca) , sinds 2 jaar pas hier buitenaf. Beesten boel druk, ach en ik heb me kroeguren er meer dan opzitten, zat geen zuivere zuiptijd meer op me kaart blijkbaar, nu geen kroeg meer in de buurt. Ach zal wel toeval zijn. Maar is heerlijk hiero idd, zeker in de zomer, maar wel ver weg bij mijn geboortestad vandaan.

Het leuke is wel als er nu vrienden overkomen meestal weekend of paar dagen, soms hier net een camping :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Smikkie ze kunnen hard bijten, opvoeden kost net zoveel tijd als een hond of kat opvoeden. En dan hangt het er ook nog waar ze vandaan komen, vaak veel te jong verkocht bv in dierenwinkels en dan hebben ze geen inprentings periode meegemaakt van mama en broertjes en zusjes helaas

Wij hadden dat soort diertjes ook vaker in de opvang, ook juist bij dit soort mensen vandaan, triest dan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Js ook weer droog Pipp, en jah soms krijg ik ook wel trek als ik hier ben hoor.

Maar gelukkig en had ik ook niet verwacht, kan ik het wel in huis hebben en heb er geen moeite mee om het voor andere in te schenken.

Ach maar dan moet ik wel m'n maltje hebben hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...