Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Gefelciteerd met de jonge kere Hannah, ach dan kan je hem nu ook al wakker maken en feliciteren en wat eten en drinken ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Neem ik maar een volkoren biskwie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Jootje en andere slaapkoppen weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Heb ik soms ook Suikertje en dan opeens niet meer, snap er nix van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Slaap lekker Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ja wel meer mensen gekend die op nonnenscholen hadden gezeten, gingen ook geen feest uit de weg. Weet niet of er minder respect is , maar het klinkt idd anders, of wordt ik ook oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ok smikkie, doe ik morgen wel. ga nu nog film kijken op rtl7 en daarna liggen. Blijf nog wel online Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Dank je, komt goed ben wel beetje moe Wil voor slapen gaan even wat anders doen dan op dit forum zitten even wat anders aan mijn hoofd anders drink in in mijn droom weer zoveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Smik, jij bent toch een man?? Ik dacht eerst vrouw maar volgens mij heb ik dat mis Des te leuker dat je met 4 meiden gaat stappen. Haha doe je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Pipp jij toch ook man, anders had j wel geweten dat je ook koffie kan zetten in iets anders dan een koffiepot LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Weet ook niet hoe ik daar bij kwam haha. Meer nog door de naam Smikkie denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Haha rare Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ja of moderne verwende vrouw zou ook nog kunnen zit ik me opeens te bedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ja dat krijg ik wel vaker te horen Pipp, gelukkig wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Modern ben ik wel hoor!!!!! Maar verwend.................nah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Smik gaat goed in mn nieuwe huisje hoor. Echt knus en gezellig. Woon ook weer heel dicht bij mn geboortestad en dan bevalt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Smikkie in me jeugd wel buiten opgegroeid, aan boord , tijdje stad en weer buiten, maar daarna altijd midden in de steden gewoond (zat voornamlijk in de horeca) , sinds 2 jaar pas hier buitenaf. Beesten boel druk, ach en ik heb me kroeguren er meer dan opzitten, zat geen zuivere zuiptijd meer op me kaart blijkbaar, nu geen kroeg meer in de buurt. Ach zal wel toeval zijn. Maar is heerlijk hiero idd, zeker in de zomer, maar wel ver weg bij mijn geboortestad vandaan. Het leuke is wel als er nu vrienden overkomen meestal weekend of paar dagen, soms hier net een camping Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hey wijfie, goed van je!!!!! Morgen weer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ha Wijffie, het lijkt er echt op dat je jouw weg gevonden hebt he ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 En jij Diesel, ook weer droog vandaag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 HANNAH , toch nie in slaap gevallen, hij is jaig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hannah gefeliciteerd Toch jammer van die taart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ja Smikkie ze kunnen hard bijten, opvoeden kost net zoveel tijd als een hond of kat opvoeden. En dan hangt het er ook nog waar ze vandaan komen, vaak veel te jong verkocht bv in dierenwinkels en dan hebben ze geen inprentings periode meegemaakt van mama en broertjes en zusjes helaas Wij hadden dat soort diertjes ook vaker in de opvang, ook juist bij dit soort mensen vandaan, triest dan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Hoi Witte, alles goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Js ook weer droog Pipp, en jah soms krijg ik ook wel trek als ik hier ben hoor. Maar gelukkig en had ik ook niet verwacht, kan ik het wel in huis hebben en heb er geen moeite mee om het voor andere in te schenken. Ach maar dan moet ik wel m'n maltje hebben hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden