albertina Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Suiker, ik lees je en ik vind het diep triest dat dit soort belangrijke en gevoelige zaken per mail afgehandeld worden. Zou er geen mogelijkheid zijn om dit in een gesprek, desnoods met een derde erbij te bespreken? Ik wens je heel erg veel sterkte en kalmte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Het was Aicha die verliefd is suikerklontje Alhoewel Sha ook maar volgens mij zit die al wel een tijdje in een relatie. Niet met Jane overigens. Die twee hadden gewoon een date zonder bijbedoelingen. Wat niet wil zeggen dat Sha hetero is natuurlijk. Of Jane Zo zie je maar Suikertje, ik geef mijn dochter ook niet mee met haar vader. Alhoewel ik zelf een probleemdrinker was/ben is haar vader het begin en het einde kwijt. Overigens wil ze dat zelf niet meer. Maar houden van en hem missen doet ze zeker wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: borretjeDan lees je teveel Fleurie..quote> Moet wel borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 En Suiker, wat Bor zegt onze kinderen moeten zien....dat wij ook anders willen èn vooral kunnen ik kreeg gisteren bij de doelstellingen voor mijn kind te horen: contact met moeder versterken vanwege de ruzies in verleden door drank sta je als moeder er weer fraai op! nou ja, is geweest....ben nu goed bezig en dat vindt hij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Toen ik bericht verzond twijfelde ik al of ik de goede had. Ben nu ook bezig om te proberen dat iemand anders een gesprek gaat hebben met de kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Is inderdaad een heel groot compliment waard Bor. Jij vecht er echt voor, ook al is dat soms met vallen en opstaan. Maar steeds, sta je weer op en ga je er weer voor. Dat is zoveel waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 ;)eindelijk iemand met gevoel voor humor die fleur toch........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 vliegkip mijn bh ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: SuikertjeMijn jongens zijn 9 en 11 jaar.Contact met mijn ex beperkt zich tot kwade mails die ik krijg.quote> En hier moet je dus uitkijken dat jij niet hetzelfde gaat doen!!blijf altijd met respect spreken over je ex naar je kinderen toeja, en als het moet beken dat je verkeerd bezig wasmaar nu wil je het goed doen!!je zult zien dat het namelijk later ten gunste van jou is!!ik zie het namelijk bij mezelf, nooit een verkeerd woord gezegd over ex (tegen de kids dan hè )en als ik dan nu zie hoe mijn dochter haar vader ziet...ze vindt hem de meest grote egotripper....en dat heeft ze niet van mij!maar dat heeft hij uiteindelijk voor een deel nu helemaal aan zichzelf te danken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bye de wee: ik ben hetero en mijn hart is al verpand aan iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: borretjeHet was voor Suiker bedoeld Fleur.En je mag ook wel weten, dit deed me pijn, je opmerking.Gaat wel over kinderen.quote> Sorryongeveer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 glimlach, sorry borr humor is humor......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Het onderwerp kinderen ligt nu eenmaal gevoelig bij de een misschien wat meer als bij de ander zeker als je je kind(eren) even niet binnen handbereik hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: pippieJij vecht er echt voorEuhmm dat doen andere mensen ook hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 eten jullie vanavond..? nog iets leuks te vertellen, misschien kan fleurtje nog een keer leuk uit de hoek komen hihih latersssss skdfjaslfjfklasj:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: ShahireBye de wee: ik ben hetero en mijn hart is al verpand aan iemand quote> Doet me eraan denken...Wie was dat ook alweer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 ik eet vanavond kapsalon nemen dochter en haar liefje mee uit de stad had er voorheen nog nooit van gehoord op z'n tijd wel eens lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ik reageer absoluut niet terug met kwade mails. Zeg juist dat ik veel respect heeft voor het feit dat ze er nu alleen voor staat en het goed gaat met de jongens. Ik heb het verpest, zij niet. Ik weet heel goed dat ik zelf de schuld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 toine, denk jij ook wel eens ergens anders aan dan alleen aan eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Suikertje, respect voor jou is namelijk niet iedereen gegeven om zo te reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 kapsalon? haartjes..... vlees hi... wat is dat precies voor gerecht? jaja als het over eten gaat is toineneman er als de kippen bij he hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Niwi knap hoor 1 jaar rookvrij :present: gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hmm de vis bijt niet Altijd hetzelfde :D Ik ga de wind ff opsnuiven. Met wat geluk stijgt deze naar mijn hoofd. Mush mush Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Weet ik wel Fleur, Maar had het nu ff over Bor, omdat Bor haar verhaal hier net vertelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Toine, dat is een bak met onderin patat, daarop reepjes vlees, sla en gesmolten kaas heel veeeeeeeeel knoflooksaus erover en smikkelen maar zo alles uit het bakkie prikken haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden