niwi Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 niet te ver vooruit zien te lopen, Suiker.... wat over 1 of 2 jaar gaat gebeuren....hebben we weinig invloed op... 1 ding weet ik wel zeker.... met drank zal het nooit beter gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Heb het gevoel dat ik de positieve sfeer die hier vanmorgen was helemal teniet doe. Ik heb lichamelijk inderdaad veel gewonnen door te stoppen, maar ik ben geestelijk een wrak. Heb dan ook heel soms zoiets van waarom niet nog even genieten van de drank en me dan geestelijk beter voelen ipv zo wrakkig door te leven. Dan maar iets korter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 wil je dat bericht nog even nalezen, Suiker ? en de tegenstrijdigheden eens bekijken ook ? je zit hier niet voor niks....je ziet de toekomst met angst tegemoet... en je wilt nog even genieten van de drank....??????????..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Heb hem nog eens gelezen en sta er nog steeds achter, Ik eb af en toe problemen met internet verbinding hier, vandaar dat ik af en toe weg val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 dus als je verder zou gaan drinken, ben je minder wrakkig ?.... kan ik me totaal niet voorstellen dat is nou net het probleem met drank.... het geeft de valse illusie je goed te voelen... maar het is maar voor even....voor de rest is het slopend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja, geestelijk wel, dan heb ik niet altijd van die negatieve gedachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Suiker, ik heb vroeger nooit fatsoenlijk een probleem op kunnen lossen met drank.... integendeel, ze werden alleen maar groter.... en als ik nuchter een probleem niet kon oplossen, had dat met drank op zeker ook niet gelukt.... het is nu eenmaal een vlucht uit de werkelijkheid.... maar de werkelijkheid zal met drank niet veranderen.... en als ze wel veranderd, zal het alleen maar slechter zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Suikerklontje, oogjes dicht en snaveltje toe... Ben je klaar? Hups, zoentje op je mond Ik mag datte want ik ben zo vrij als een vogeltje En dat zonder pluimpje aan mijn kontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 winnaars zijn verliezers die niet opgeven Aha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Kreeg net een mail die me nog dieper afgrond in duwt, maar ik weet dat jullie gelijk hebben. Had het gisteren hier ook zo opgeschreven. Ik ben ook niet zo bang dat ik nu weer naar de fles ga grijpen, maar voel me zo alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 He Suiker, je staat niet alleen hoor. Maar kan je de hand schudden, ik kom ook niet uit die negatieve spiraal. Weet ook niet wat ik met mezelf aan moet. Vind het erg moeilijk nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 dank je pippie, ik weet idd dat jij het ook niet gemakkelijk hebt. Probeer zoveel mogelijk alles te volgen. Ík durfde vanmorgen ook niks te melden op het forum, omdat heteen vrolijke boel was. Probleem is dat ik het zo moeilijk heb om alleen te zijn. Het is fijn dat ik jullie heb, maar is toch anders dan echte wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja dat kan wel zo zijn borretje, maar als je dan hoort van je ex dat de oudste zegt dat hij je nooit weer wil zien, dan is dat wel een mokerslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Proberen vrolijk te zijn helpt mij zo af en toe. Het rare is dat ik niet eens weet of ik nu wel of niet alleen wil zijn. Een kant zegt tegen mij, ga je douchen en ga nog wat ondernemen en de andere kant wil alleen maar onder de deken wegkruipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 lekker actief blijven suiker en pippie, heel belangrijk en niet teveel nadenken en vooral geduld hebben komt goed.... tis met mij ook goed gekomen en dat zegt wat, mijn hemeltje brrrr, ga aan de poets. eerst even een eitje en soepje blalbblalablballbalbalba:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Zal dat niet even tijdelijk zijn Suiker. Dat je oudste zoon er zo over denkt. Hij heeft misschien ook even tijd nodig??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja Toine zo zit ik eigenlijk ook wel in elkaar. Maar het overvalt je gewoon, herken je denk ik ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Misschien, maar wie garandeert dat, niemand Ik zit echt helemaal te trillen in mijn stoel. even pauze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hoi Wijfie, hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 @Suikerspin Quote: Ík durfde vanmorgen ook niks te melden op het forum, omdat heteen vrolijke boel was. Suikertje, hoe gezellig de boel hier soms ook kan zijn bovenaan staat nog altijd AdB worden dus mensen helpen om niet naar de fles te grijpen als ze het moeilijk zouden kunnen krijgen volgende keer gewoon er tussen 'knallen' als je steun zoekt! Quote: maar als je dan hoort van je ex dat de oudste zegt dat hij je nooit weer wil zien, dan is dat wel een mokerslag. Suikertje...je hoort van je ex.....?! misschien beter om dat aan je oudste zelf over te laten om te zeggen als hij/zij daar behoefte aan heeft (weet niet hoe oud ze zijn) daarbij komt: je kind zal ook moeten verwerken dat pa aan de drank was geef het tijd....laat zien dat je het wilt veranderen dat zullen jouw kinderen ook gaan zien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bor en....hij weet dat je er nu tegen vecht, dat mag je er ook wel even bij vermelden dat is tenslotte wel even een complimentje waard!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Mijn jongens zijn 9 en 11 jaar. Contact met mijn ex beperkt zich tot kwade mails die ik krijg. Ik moet af en toe even stoppen, want heb in de gaten dat ik mezelf ook in de put praat. Shahire ik ben hartstikke blij voor je dat je verliefd bent hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Fleur, vliegkip....jij wel maar denk dat dit meer voor Suiker was bedoeld meer denk ik om te laten zien dat hij niet de enigste is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja, Fleur is een vliegkip dat vind ik een leuke voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden