Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 IK denk dat Pipp en Borretje maar als chaperonnes mee moeten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nou dat bedoel ik maar Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nou ja dat is ook gezellig voor ze: kijken naar 2 mensen die elkaar alleen maar aanstaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja Aicha, verliefd zijn......pfffff weet er alles van. Kilo's val ik er altijd vanaf. Kan dan echt niet eten en slapen. Maar is idd spannend. Nou je hebt het verdiend hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja ik denk dat dat voor zowel mannen EN vrouwen geldt Aicha. Toch iets wat we daarin delen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hoeven ze tenminste niet in te grijpen als chaperonne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goedemorgen Aicha, AR, Bor, Diesel, Igor, Jaap,Pip en Har. Heb weer als een blok geslapen, hoef niet zo vroeg te beginnen dus vandaag, heerlijk. En inderdaad Har, het voorjaar is weer een dagje dichterbij Eerst maar eens een lekkere bak koffie en de 'tuin controleren' Zie dat Aicha loopt te huppelen met haar koppie in de wolken... leuk Aicha, gwoon lekker van genieten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 AchTeveel, tijdelijk is ook zo wat. Kan best een hele tijd duren zelfs soms wel heel erg lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bor, dur zit voor jou nog een vent bij je thuis.... dus verliefd worden, doe dus inderdaad maar niet, tenzij het op je eigen manneke is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Moggeu Vonne, wat ga je in de tuin controleren??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 En nu echt even koffie halen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 borrie valt voor mannen :):):):):):):):):) en nu gauw weg. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Yep Diesel, betrap me er geregeld op dat ik nog verliefd ben op mijn W. Ook tijdelijk is een relatief begrip, gelukkig maar. Von ook goede morgen nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Nee psies Teveel, als ik daar bang voor was geweest dan had ik die 2 niet voorgesteld hoor. Die zitten dan ook te zwijmelen bij de aanblik van die 2. , bestellen hetzelfde enzo. Die 2 verliezen zichzelf en zouden aan vroegere tijden zitten te meimeren, nee hoor dan zou ik Kirky of Will bellen en die meesturen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Yah Vonn je was precies op tijd voor een verse bak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Das heel mooi hoor Teveel, soms zou je bijna vergeten dat dat ook nog bestaat he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ik moet eerst maar es een heeeeeele tijd niet drinken voordat ik weer verliefd wordt. Want zolang ik dat niet onder controle heb wordt een relatie ook niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja, het is me allemaal wat zo op de vroege ochtend! Nog een goede morgen voor de laatuitbedvallers trouwens. (gewoon ander onderwerp aansnijden anders kan ik straks ook niet meer typen van de zenuwen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Lekker bakje Diesel, ben weer helemaal wakker. Igor, werk ze vandaag, maak er een mooie dag van hoor. Pip, ik rook, maar niet binnen, dus ga ik op gezette tijden de tuin even 'inspecteren';) Kan ik jullie gelijk even melden dat het lekker aan het dooien is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Diesel, daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen, Will als chaperonne. Denk dat ie er binnen de kortste keren zelf een nodig zou hebben, hoewel dat dan weer het laatste is waar hij op zit te wachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Lekker over je heen laten komen Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Pippie dat heb ik ook altijd gezegd en eigenlijk dat ik helemaal gewoon geen vent meer wil. Maar ja dan overkomt het je toch en weet daarom ook niet zo goed wat ik er mee aan moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: TeveelDiesel, daar kan ik me helemaal niets bij voorstellen, Will als chaperonne.Denk dat ie er binnen de kortste keren zelf een nodig zou hebben, hoewel dat dan weer het laatste is waar hij op zit te wachten dan...quote> Hihi... je slaat volgens mij de spijker op zijn kop Har. Onze Rekel moet het op dat vlak maar even heeeeeeel rustig aan doen. Beter voor zijn eigen gemoedsrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Dooien Yvon? Ik had gehoopt dat het nog wl even zou blijven vriezen. Vond het gisteren heerlijk buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Of Pipp, moet een man jou onder kontrole hebben en houden. Maar ja een mooie gezonde moderne en ............euhhh er was nog wat he . vrouw laat zich niet meer onder de duim houden. Terwijl wij mannen nogwel snel buitenspel gezet worden en dan zeggen jullie weer dat je nie snapt hoe die regel werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden