Lytse Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Hi Piep, Het is allemaal nog erg onwezenlijk. Ik heb eerder vanavond het een en ander erover verteld. Gelukkig een waardig afscheid dat haar echt recht heeft gedaan. Maar het gemis begint nu natuurlijk. Het was een wijze vrouw, waarmee ik over alles kon praten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 goede avond allen. Ben wel een beetje laat, maar jullie weten, hoe later op de avond hoe schoner..... Gaat het een beetje Lytse ,ik heb je nog mailtje gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Welkom Jootje, de dag is ook nog niet om hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ja is moeilijk Lytse, mijn vriendin is vorig jaar februari overleden en ik mis haar ook nog elke dag. Net als wat jij vertelt over jou vriendin, kon ik ook met haar over alles praten. Ik kan misschien een beetje voelen wat jij voelt maar elke vriendschap is natuurlijk weer anders. En er is een vreselijk gemis maar ook een super mooie herinnering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Lekker zeg, onweer, ik houd daar van. Fascinerende processen in de lucht. Daar kan geen vuurwerk tegen op. Hier helaas niet. Ik sluit mijn dag weer af. Friet met hamburgers gegeten omdat ik geen zin had in koken. Zie hoe snel ik als werk- loos afglijd. Maar het was van de kwalitaria, dus verantwoord. De salade die er bij zat was echter zo koud dat ik die heb laten staan. En mijn kast is bijna af. Hij wordt erg mooi. Al met al vind ik dat ik deze week goed door kom. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Hoe gaat ie suikertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ja Piep, Je hebt gelijk. Zo is het. @ Jootje, Bedankt voor je mail. Ik heb hem gelezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 J a goede dag gehad eigenlijk. weetr droge dag en gesprek gehad met hulpverleenster over de kids. Gaat goede kant op. Ben nu zelfs in staat om anderen te helpen met problemen. Hoe gaat het met jou dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Hetzelfde als anders. Begin de dag met frisse moed en die eindigt in ellende. Maar ben er nu al aan gewend. Weer maar eens ruzie gemaakt met ex over geldzaken. Maar ben hier toch maar even ingelogd om te kijken of er nog die-hearts waren. Die me misschien een beetje op kunnen vrolijken. En ik denk dat Lytse dat ook wel even kan gebruiken. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Joo, Ik kreeg net een compliment van mijn man, dat ik het vandaag droog heb gehouden. Hij had er eigenlijk op gerekend dat ik (als minderaar) had gezegd dat ik vandaag wat zou drinken. Je weet nu dat je het ook zonder drank redt, zei hij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ik wil je graag helpen. Hoop dat je vrolijk wordt van mijn vrolijke stemming. Ik heb met ex afgesproken sávonds geen contact te willen hebben. Dat is mij slecht bevallen. Lig ik hele nacht wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Lytse en een ieder welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Originally posted by: LytseJoo,Ik kreeg net een compliment van mijn man, dat ik het vandaag droog heb gehouden. Hij had er eigenlijk op gerekend dat ik (als minderaar) had gezegd dat ik vandaag wat zou drinken. Je weet nu dat je het ook zonder drank redt, zei hij.Lytse.quote> Fantastisch!! Een echte steun volgens mij die man van jou.Ik ben ook trots op je.Overigens , waar koop je zulke mannen , ik wil er ook wel een. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Lytse, Fijn dat je mooi afscheid hebt kunnen nemen. Ik heb zelf gemerkt dat mij dat veel helpt. Ik kan met een goed gevoel terugkijken naar de crematie van mijn moeder. Dat helpt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Sha, Je kunt er als maatje natuurlijk niet veel over zeggen, maar ik hoop dat het goed gaat met Snoepje. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 exen..........pffffffff Heb daar ook weinig goed nieuws over te melden, vandaag zijn er weer allerlei bedragen van mij rekening geschreven, van zaken waar ik niet meer mee van doen heb. Storneren is niet mogelijk en ex stort het niet terug. Maar weet je, als ik dan over het verlies van Lytse nadenk, dan denk, hou het geld maar en wees er maar gelukkig mee. Heb geen zin meer om daarover te strijden, ik red me wel weer. Maar de woede, verdriet in mij, blijft wel even hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Joo, We denken dat we van elkaar moeten leren en dat we niet voor niets bij elkaar zijn gekomen. We zijn al 40 jaar bij elkaar en dat gaat met ups en downs hoor. De ene keer heb ik hulp nodig en de andere keer hij. Door mijn drankprobleem had hij steeds meer afstand van me genomen en dacht dat ik het niet de baas zou kunnen. Voorzichtig krijgt hij steeds meer vertrouwen in me. Aan mij om het waar te maken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 En nu ga ik met een frisse adem mijn bed opzoeken, moet ook niet blijven plakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Originally posted by: LytseJoo,We denken dat we van elkaar moeten leren en dat we niet voor niets bij elkaar zijn gekomen. We zijn al 40 jaar bij elkaar en dat gaat met ups en downs hoor. De ene keer heb ik hulp nodig en de andere keer hij. Door mijn drankprobleem had hij steeds meer afstand van me genomen en dacht dat ik het niet de baas zou kunnen. Voorzichtig krijgt hij steeds meer vertrouwen in me. Aan mij om het waar te maken.Lytse.quote> Echt goed van je. Ik wou dat ik het kon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Nou ja, allemaal ingewikkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ja klopt smikkie, Lytse verdient een pluim;) Maar ik ga nu zo slapen, want eer ik in slaap ben zijn we twee uur verder. Alvast weltrusten iedereen En morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Dank je wel voor jullie lieve woorden. Ik taai nu af, naar bed. Het was een lange dag. Wel droog (helaas niet letterlijk, want wat ben ik natgeregend!). Tot morgen en welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Hey Smik is in da house en nou rap gaan teruglezen jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Slaap lekker Jo en Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Haha snode ideeen heb jij Smik!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden