Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hoi Teveel, dat is mij nog niet echt opgevallen.Misschien dat een ander het wel ziet. Het rare is dat nu totaal geen conditie meer heb. Moest net fietsen, ik zit nu al half uur uit te hijgen. Moet ik vanmiddag nog een keer. Ga volgende week naar sportschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Borretje kun je zondag samen met je begeleider met Aicha naar haar date, gaan jullie gezellig per koppeltje elkaar aanstaren Ben ook blij dat het trillen van mijn handen inmiddels weer weg is, dat vind ik zo beschamend als ik 's morgens mijn theekopje terug zet en W zie kijken... En dat onbestemde gevoel in mijn rechterzij is ook al een paar dagen weg, evenals het brandend maagzuur waar ik wel eens wat last van had. Jeetje wat knap je ontzettend op als je geen geld aan drank uitgeeft besef ik nu... Ik heb geen geweldige conditie Suikertje, sport niet en moet niet denken aan een sportschool, maar voor mijn leeftijd toch alleszins redelijk denk ik. Heb ook niet het gevoel dat het door niet drinken minder wordt, integendeel zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Suiker, dat had ik ook. Mijn conditie was altijd prima genoeg vond ik. Tot ik helemaal stopte. Ik had gedacht, nou daar zal ik wel fitter van worden. Bleek het tegendeel. Ik hield er maar op dat ik een nieuw evenwicht moest vinden. Nu is het weer normaal. Je gaat ook anders uit je ogen kijken als je niet meer drinkt. Zie nog wel eens foto's van een jaar terug. Je ziet het gewoon. En maar denken dat niemand het doorheeft. Maar niets zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Mijn conditie was al niet goed maar is nu niks meer. Maar ik slaap ook veel slechter. Toen ik dronk sliep ik goed, nooit problemen gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Verschilt blijkbaar per mens. Hoewel ik, in tegenstelling tot jou Suikertje, geen enkele reden heb om wakker te liggen, dat zal ook wel een rol spelen. Hoop dat jij binnenkort ook goed kunt slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Dat slechte slapen kan wel even duren helaas, Ik had er meer dan een 2 maanden last van. En soms zoals vannacht opeens weer. Was ik om 3 uur voor mijn gevoel klaarwakker. Goed om wat sport te doen. En van bewegen maak je ook nog eens stofjes aan waardoor je je beter gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 En nu ga ik wat lakken, binnen, met stinkverf. Ik vind het eigenlijk wel lekker ruiken, die vluchtige stoffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 gewoon lekker veel gaan sporten suiker en jezelf niet zeilig vinden ervoor gaan na een tijdje ga je de wereld anders zien en voel je je steeds beter hier schijnt de zon, heerlijk adieu blhdbldljslkjsfs:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Daar kan geen enkele date tegen op Borretje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Sporten zal best goed voor je zijn als je er plezier in hebt. Maar het is zeker geen voorwaarde om je goed te voelen en een redelijke conditie te hebben. Gewoon af en toe een stukje lopen of fietsen, de trap nemen in plaats van de lift en een beetje verstandig eten, dan voel je je helemaal het mannetje. Vind dat dat sportschoolgedoe nogal eens ernstig wordt overschat en mensen het gevoel krijgen dat ze fout bezig zijn als ze daar even geen behoefte aan hebben.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 mee eens teveel. sporten kan op alle manieren lopen, fietsen, zwemmen you name it. maar je moet het wel doen niet plannen, ouwehoeren boehoeh behoeh doen. tot later hier komt het nu met bakken uit de hemel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Toine, zijn we het helemaal met elkaar eens. Wat je ook doet dus, als je maar beweegt en er plezier in hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 een rondje met de hond, is ook een zware sport hoor. en slapen........ ik zou de hele wintermaanden wel kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 kom even kijken hier. goedemiddag iedereen. hier gaat het goed. therapie was minder gisteren maar ja...so be it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Anders hoezo was de therapie minder gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Anders alweer weg..... wie weet lees ik het later wel ga zelf ook weer, even beter voor Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Goedemorgen lieve frummers!! DAGPACT: Aicha Nancy Albert Bor Muffin Pippie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 hoi shahire het was in een groep en vond het VERSCHRIKKELIJK. Ook veel mensen die echt alleen zaten te grappen en domme dingen zeiden. Goed nog twee keer, zijn we daar ook weer vanaf. Moet wel doorgaan van mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ja wat denk je? Ik wou eens en voor altijd niet meer drinken of terugvallen. Dus via riagg naar cad gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 vond het gesprek bij het riagg mooi maar die helpen je niet verder als je nog drinkt. of hervalt soms. dus dat gaat eerst voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hoi ik heb nog even weer geslapen. Ben weer wakker. Therapie van mij stelt ook weinig voor 1 keer per 2 weken een gesprekje van 45 minuten. Dat krijg je aangeboden om je leven na jaren alcoholverslaving te veranderen. Sorry, maar ik ben boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 borretje zo bedoelde ik het niet Ja ik leer ervan. om te zien hoe men eraan toe kan zijn. is niet lomp bedoeld maar toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 lukt me niet om die berichte te openen. geen idee wat ik nu fout doe, dus daarom maar even zo: antwoord is denk ik ja, ze hadden dat na onderling beraad afgesproken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 ik ga wat doen. is nodig hier. Fijne middag en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden