Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Maar komt ze te snel aan of heeft ze altijd honger of jat ze ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Je zou haar op een bonen dieet kunnen zetten, werkt hier altijd goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja jatten vooral. En ze eet alles wat er te eten vazlt!! Ik had onlang waxine kaarsjes staan (vet he) en dat eet ze zelfs!! En dan ja, dan wordt ze natuurlijk te dik ook ja!! Nogthans as k zeg af (as wij aan 't eten zijn of as de kleine met een boterham rondloopt) dan vind ze dat ook prima... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Want tja, de kleine hier (die is 5) die is heel wat kleiner dan zij maar dat gaat prima! Ze weet echt wel zo van ey das van den diee en daar moet ik afblijven! Maar k zal morgen ofzo wel esz en fotooke laten zien van haar met de kleine! Zoooooooooo grappig en schattig! Grooooooote liefde die twee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja daarom is het hier strikt gescheide, mensen eten en honden eten. Die van ons open je zo omver als ze willen, ze zijn gelukkig heel voorzichtig met kleine kinderen. Dus ze mogen niet bedelen en niemand mag ze dan ook wat geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja kaarsvet klinkt niet echt gezond zeg. Maar mt bonen hebben ze toch vol gevoel en komen er niet van aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja bonen.. En hoe geef je dat dan?? Want ik probeer zoveel mogelijk barf enzo te geven ma da ga nie altijd ( tja heb nog andere dingen te doen enzo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 En die bonen, is dat dat dan "maagvulling=satisfaction"?? Of wat dan? want echt he, fantastische hond maar dat ge-eet!!! K word er gek van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja barfen is niet het makkelijkst, ook alleen al het goed (beter) in de gaten houden wat de verhoudingen zijn. Maar gewoon bonen uit blik (niet rauw dus) geven bij het voer of er doorheen. Of als je meerdere malen voert bv 1 maaltijd vervangen erdoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 yep dat is het, kan me voorstellen dat dat vervelend is om konstant op te moeten letten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Heey ma ik stuur je morgen nog een pb want ik denk nu niet dat de mensen hier op een alc forum zitten te wachten op honden maaltijden. Ik kruip in m'n beddeke (ja met hond). Maar ik stuur je iag morgen nog pb. hierover!! Slaap lekker Draak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Maar meiz spreek je snel, nu ga ik ook omvallen en anders verslaap ik me vast en zeker, geniet nog van je kunstdinges van vanavond en slaap ook lekker en droom mooi. Blessed Be. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 OK leuk, houdoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden