Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 of rijstepap ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Gaan jullie nog steeds goed Diesel en Smik met het niet drinken????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Originally posted by: Smikkiejaja! haha:DWat is die Gunn allemaal aan het eten, is zeker aan het frituren geslagen.quote> Oh neen, Smikkie, daar moet 'k niet aan denken! 'k heb eigenlijk een wat onbestendig g'voel in m'n buik. Eten is nu misschien niet verstandig. 'k drink nog even een kop kamillethee en dan is 't schluss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Goede nacht allen tesamen, ik kom net thuis van een "kunstgebeuren". Was ok in de zin van gewoon ok wat al heel goed is. Ik heb niet echt gelezen dus ik weet niet wat wie maar ik heb iag vanavond niet gedronken. 1. Omdat ik in mijn "niet drink" periode ben. 2. Omdat ik het vervelend vind om dronken rond te struinen op openings. 3. Omdat er hiet overal heel veel controle staat en dat ik geen zin heb om mijn rijbewijs te verliezen. En daar buiten sowieso is het altijd beter om niet te drinken.. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Hey meisje, fijn dat je leuke avond hebt gehad. Klinkt leuk "kunstgebeuren". En goed dat je niet gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ook 'k ga slapen. Truste allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 is zo VM, jij ook goeie nachtrust en geniet nog na dan van de avond, ook jij leuk begin van je weekend gehad dus Heb ik nog nie foto van je hond gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Het gaat me redelijk goed af Pipp, zeker als ik ipv pilsje een maltje kan nemen, dan bijna geen punt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ik slik Antabus, als ik dat niet zo doen zou ik zeker weer in de fout zijn gegaan. Waar ik dus moeite mee heb is om dat pilletje elke keer te slikken omdat ik weet dat ik dan niet kan drinken. Dus ja, zo doe ik het dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Nou als iedereen naar bed gaat dan doe ik hier zo het licht wel weer uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 De rust Gunn, goed dat je van de rest bent afgebleven joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 ach als het werkt Pipp en je kan er door stoppen is dat de moeite waard tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 In mn nieuwe stoppoging, probeer ik hm elke dag wanneer ik opsta er direkt 1 te nemen. En daarna geeft het wel rust wat je kan niet meer drinken dan. Eigenlijk heel simpel toch. Waarom lukt het mij al 10 jaar niet Maar goed elke stoppoging is weer een nieuwe "kans" en heb er nu een beter gevoel bij (tot dusver) dan de andere keren. Maar blijft moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja en ff nog wat water te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja idd Pipp, hoe we het ook proeren het is niet makkelijk en in onze ogen ook zo oneerlijk dat anderen dat wel kunnen, het beheersen ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 http://imageshack.us/photo/my-.../maruca20bu200042.jpg/'> Uploaded with http://imageshack.us'>ImageShack.us Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Wijze woorden Smik!! Maar jullie gingen slapen toch!!! Want ik ga nu het licht uitdoen Slaap lekker allemaal Tot gauw weer, was weer even gezellig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 pffffffffffffff diesel hoe moet dat ook alweer,,, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Ja Smikk, ik kan me ook niet voorstellen dat ik er een dag niet aan zal denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Maar dat is sowieso een foto van en tijd geleden. Als het al lukt. Nu is ze bijna twee keer zo groot. maar ik zal morgen nog wel es proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Wat een leukerd zeg Nou nog niet zo oud zo te zien he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Slaap goed en lief he Pipp, droom mooi en rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Jij ook Smikk en ga te ruste met een grijns op je gezicht al is het maar een kleintje Hou je haaks he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 Nee toen was ze iets minder dan een jaar. Nu is ze bikke meer dan een jaar. Absolute schat!! Maar ze is "eetverslaafd" (vanwege haar afkomst denk ik) dus ik moet steeds opletten dat ze niet te dik word. Ze lijkt een beetje op iets tussen een ruwharige teckel en een ierse wolfshond (hihi). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2012 dat van die Ier idd , moest ik ook met1 aan denken toen ik haar zag dus dan heb jij gelijk daarmee Nou benieuwd dan hoe ze er nu uitziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden