Druifje Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Lieve mensen, ik ben hier net nieuw. In een notendop: ik drink teveel, echt schrikbarend teveel. Als het 1 fles wijn op een avond zou zijn, dan zou dat een prestatie zijn. Als ik wakker word nadat ik in slaap ben gevallen op de bank, door de wijn, en er zit nog wat in de fles, drink ik dat op. Zelfs voordat ik naar mijn werk ga. Ik kan dat gewoon dan niet laten staan. Daarnaast eet ik heel slecht en ik merk nu dat mijn lichaam het langzamerhand niet meer aankan. Ik vermoed dat ik door het niet goed eten en wel drinken een vitamine B12 tekort heb opgelopen. Ik zit te trillen, ik heb moeite met evenwicht, ben duizelig en mijn ledematen voelen een soort van verlamdachtig aan. Vandaag eerder naar huis gegaan en gehoopt dat ik mijn huis zou halen zonder flauw te vallen. Dit kan zo niet meer. Ik moet en wil stoppen. Maar nu hoop ik dat iemand me even advies kan geven, of me kan verwijzen naar de info die er wellicht al is. Moet ik in 1x stoppen, of denken jullie dat dit te gevaarlijk is? Ik lees namelijk op internet verschillende dingen en ik weet even niet wat het beste is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop op een reactie, ik heb nu nog niets gedronken vandaag en eigenlijk wil ik dat ook niet...want gaat die fles open dan gaat ie ook leeg. Alvast hartstikke bedankt voor een reactie, Druifje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Hallo Druifje, Welkom hier op het forum. Heel goed dat je hier bent. Ik lees dat je niet weet of het gevaarlijk is om in 1 keer te stoppen. Ik ben 6 weken geleden acuut gestopt met veel drinken. Via de huisarts heb ik toen oxazepam gekregen. Hij vertelde me dat als je na jaren drinken in 1 keer stopt dit gevaarlijk kan zijn. Kan oa resulteren in epileptische aanvallen. Een alternatief is idd geleidelijk stoppen, Maar ik denk dat dit maar weinigen echt van de alcohol afhoudt. Kijk als jij het deze week kan beperken tot 2 glazen wijn en volgende week tot 1 zal het kunnen. In jouw geval zal ik morgen even contact opnemen met huisarts. Hoop dat je er wat aan hebt. Je kunt beter als nieuwkomer je verhaal bij rubriek Wie is Wie zetten. Groeten, Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2012 Druifje staat daar inmiddels ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden