Spring naar bijdragen

Donderdag 2 februari


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja suikertje

Ik verdien minder per maand als ik 32 uur per week werk dan wanneer ik thuis zit.

Vanavond heb ik het stoppen met drinken even opgegeven..

Ik heb er hulp bij nodig.

Ik wil wel volhouden zoveel mogelijk niet te drinken of beperkt ( 2 per avond) tot ik hulp heb.

Las ergens dat jij het ook wel moeilijk vond om mensen te spreken die nog dronken, en ik wil het jou vooral niet moeilijk maken!!

Ik heb het stoppen dit keer onderschat maar geloof er wel in..

oh..Ik heb ook helemaal niets gelezen hier dus weet afgezien van dat je aan het klussen bent ook niet veel...

Bezig blijven is het beste!!

Zeg ik..denkend over de brui te geven aan het werk..( niet voordat er plaatsvervangend werk is)

Moet morgen maar zelf even achter dingen aan gaan bellen

miepse

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Suikertje,

't is *v*m*lt*n*. 't lijkt nog 't meest op chocolademelk, maar dan veel minder zoet. En 't is heel lekker, hoor. Zeker als je net met dit koude weer van buiten komt.

@Change,

Je hebt studieschulden? Wat heb je dan g'studeerd, als 'k vragen mag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wageningen..mij erg bekend

Dakloze doodgevroren..Wat te friemels???

Gestudeerd..maatschappelijk werk, Cult maatsch. vorming en biologisch boeren...5 jaar HBO geteerd op stufi met aanvullende beurs omdat mijn ouders bijdrage weigerde..

Volgens mij is het zo dat als ik tot mijn 33ste geen diploma heb alles word kwijt gescholden..( 3x mijn jaar inkomen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Change wat ik bedoelde met mensen die hier weer op forum gingen drinken was dat ik ook niet zelf het gevoel moest krijgen van o dat kan ik ook wel weer gaan doen.'

Maar vindt het heel goed dat mensen eerlijk zijn op het forum en dat ze weten dat dit niet de goede weg is.

We moeten elkaar samen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat er een dakloze doodvriest is tragisch. En ondanks dat 't Leger des Heils overuren maakt om overal daklozen van de straat/onder de brug te halen, zullen er altijd wel een aantal sneuvelen. Sommigen zijn zelfs zo eigenwijs dat ze de tijd'lijke onderdak/slaapplaats weig'ren. Tsja, dan helpt er geen lieve moedertje meer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Wat is het toch heerlijk om langs een cafe te lopen en te denken: "hier zou ik anders een wijntje gaan zitten drinken", maar nee, dat doe ik niet meer, en ik loop lekker door.

Mensen, tis pas mn 3e dag dat ik gestopt ben, maar (met dank aan mn oxazepam heerlijk geslapen)..ik voel me geweldig,

alsof er een grote last van mn schouders is gevallen.

Bizar, maar wel echt waar.

Gisteravond voor het eerst met cola lights in de kroeg. Ook bizar. Maar ook bizar goed.

Druifje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja AR lekker slapen dadelijk! :heart:

Ach Akelei, mijn laatste kruik is onlangs gesneuveld.

MAAR in plaats van een kruik neem ik kleine zoon mee in bed, hij ligt er al nl. In mijn bed dus.

Hij noemt het samen met mama "voetjes" doen. Lekkere warme kleine voetjes om me aan te warmen.

Ook soort kruikje he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Akelei

Zo sloom als ik ben, lees ik nu pas wat je schreef.

Ik heb één vriendin.

Mijn relatie is beeindigd.

Mijn "maat" heeft me bestolen,,en dat is afwachten hoe dat gaat lopen (Uit de hand)

Mijn pa is klassieke alci.

Ik ben face 2 face een enorme kwebbel, sociaal en bijdehand.. Ken - tig mensen..

Tig mensen die ik niet beter wil kennen

Ik ken geen leven buiten drinken..

Ik lieg misschien..

Een paar mensen bieden mij aan gewoon langs te komen, voor koffie

En die ken ik al 14 jaar

En ik durf niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog 3 blikken in huis...

Very sad to say....dat mijn kop door niemand op internet meer is om te praten..

Het gaar wellicht niet vanavond op.... Maar ik weet dat als er alc. in huis is wanneer ik thuis kom ik zuip tot het aangevuld is en ik weer ga slapen..

Meer als 8 halve liters word het nooit.. maar het voelt fout om dat hier te bespreken.. Sorry dappere mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat houdt je precies tegen om er geen koffie te gaan drinken.

Is het angst, schaamte?

Ik weet ook niet hoe close je met deze mensen bent.

Ik weet wel dat je wereldje zo heel klein aan het worden is en dat dit niet goed is.

Vooral als je ook nog gaat stoppen met werken.

Probeer toch die stap te zetten om er uit te gaan.

Je hoeft echt niet meteen al je problemen bij iedereen direkt op tafel gooien.

Gewoon een praatje maken is vaak ook al leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja joh Gunn

Dat komt vooral door her contract met china...ieder jaar 2000 studenten ofzo..

Ik ben niet racistisch maar het zijn vooral chinezen die hier hun masters in een jaartje komen halen en weg gaan... doen alsof ze geen engels kunnen..en nooit voor mij opzij gaan als ik bij de brievenbus wil komen

en ze koken echt vies..poten..hersens..oren.. en ze studeren in het engels..... maar spreken er geen woord van.. Dat kan toch niet?

Nogmaals..bedoel het niet discriminerend..maar vraag het me echt af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wonen die chinezen bij je in de straat Change. Je maakt me wel om het lachen met dat eten.

Je bedoeld toch niet met die mensen die je al 14 jaar kent al die chinezen he. Kan ik me voorstellen dat je daar niet heen gaat. (grapje hoor)

Bedenk me ineens dat ik vanavond chinees heb gegeten zonder poten, hersens en oren hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikerman

Je weet het maar nooit..Haha

Heb wel met 6 chinezen samen gewoond

Ik heb afrikanen, oostblokkers, en nederlanders..en verder weet ik het niet..in de buurt en ik heb er geen problemen mee.

Ik kom uit een gehucht uit Limburg dat redelijk rascistisch was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...