Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Wat een fijne woorden zijn dat toch. Kleine, gewone, lieve woorden die niks kosten. Alleen, ik ontvang ze niet zo vaak meer. Begrijpelijk........... Zo dadelijk worden een paar schatten van mij wakker en dan ben ik hier voor vandaag uitgepraat. Ik wil het hen wel vertellen dat ik me bij AdB heb aangemeld maar ik zie hun smalende reactie zo voor me. Ik kan hen goed begrijpen................ Als ik al even alleen ben hier in huis, lees ik wel over jullie ervaringen. Ik kan eigenlijk nooit reageren laat staan een gesprek aangaan. Allez, maak er allen een fijne dag van, dikke bees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 goede morgen esperanza. ik ken je nog niet geloof ik. WELKOM. hoe oud zijn je kinderen ongeveer? en zou je ze wel wijzer maken al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 zal ik maar even koffie zetten dan voor de slaapmutsen. OOOOOOpppppsssTTAAAAAAAAAAnnnn de koffie is klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Hoi igor, mijn, onze kinderen zij jonge twintigers. Prachtige kids waar we mee zijn gezegend. Alleen, tja, ze zijn in het bezit van een ZUIPENDE moeder............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Goedemorgen dames:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 esp ga je wat doen aan je probleem? vraag je kinderen om hulp, maar doe ze geen belofte ( laat gewoon zien dat je het kunt en wilt). waarschijnlijk heb je ze al vaker belooft om te stoppen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 max ook goede morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Morgu luitjes.... Goed dat je me riep Igor, Wekker wel ingesteld, maar knopje niet verschoven, is dus niet afgegaan En fijn dat je al effe koffie had gezet. Jij welkom Esperanza. Goed dat je je hebt aangemeld.... kom maar vaak hier hoor, dan krijg je altijd wel een goede morgen. Misschien handig als je in de titel of 'de discussiesamenvatting' nog even iets als zaterdag 4 februari neerzet? Dan kunnen de frummers gelijk zien dat dit het dagdraadje van vandaag is. Zo en nu eerst snel die bak van Igor even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun: Jaap, je slingers hangen hoor, had ik beloofd..... nogmaals een dikke knuf en een boeketje voor op tafel... VAN HARTE... :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Ik wou net gaan zeggen: de kamer is nog niet versierd Jaap, weer een mijlpaal, 40!! Nogmaals van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Esperanza welkom hier en ook goedemorgen Max, Igor en Vonneke heel even mijn bedje uit, kruip er zo mooi nog efkes in (Aanpassing: letter, en ik vertik het voortaan om bij iedere letter aanpassing oid het te vemelden!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Ook goedemorgen Sha ... Ik kruip de douche in, anders ben ik te laat vandaag... Igor, morgen sporten??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Yvonne, ga ik zeker doen, dagvermelding dan. De rest, waar elkeen hier op het forum elkaar steunt, hopelijk ook. Enne, als ik het goed begrijp zijn er felicitaties aan en voor Jaaps adres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Lieve igor, ik heb een fantastisch gezin. Van man tot kind, ze willen me allemaal helpen want, als mama nuchter is, is het feest. Zo is het altijd geweest. Zoals ze zeggen, madamme op straat, prinses in de keuken en.............. in ................ Als mama nuchter is, is het hier spic en span. Ruikt het hier naar vers gebak etc............................. DAAROM ben ik blij dat ik dit forum gevonden heb. Dat ik niet alleen sta. Ik heb al gelezen dat er allerhande pluimage onder zit. Ik wil, JA igor, IK WIL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Esperanza drink je veel als ik vragen mag... Ik kan beter vragen: hoeveel drink je anders had je je natuurlijk niet hier aangemeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 esperanza go for it, je ziet in elk geval wat de alcohol met je doet, je wilt je mooie leventje toch niet inruilen voor een fles gif? yvonne ik ga zeker mee morgen. en jaap gefeliciteerd maar ik heb even gemist waarvoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Goedemorgen Esperanza, Ik heb ook een zoon van 22 en die HAD een ZUIPENDE moeder! Ik had hem wel verteld dat ik ging stoppen hij keek me met argus ogen aan, maar juichende het toe! Nu krijg ik veel complimenten van hem, en voel ik me schuldig, waarom kon ik niet eerder stoppen denk ik dan. Ik heb het er met hem over gehad. Dat ik me schuldig voel daar over. Hij zegt me te snappen maar vind het zo goed van mij, dat ik toch gestopt ben. Hij is er oneindig blij mee.............. Ik wil maar zeggen, zo kan het ook Het ga je goed, Liefs Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 jaap jarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Jaap van harte jongen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 myriam jij hebt dus feest van de week zie ik. ontzettend knap van je. hier alvast een bosje :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Ik moet erg aan Jane denken hoop dat ze de nacht is doorgekomen blij als alles straks klaar is voor haar in haar nieuwe huisje Jane, mocht je lezen (wat ik betwijfel).....nog even doorbijten en alvast voor op je nieuwe vensterbank een klein bosje :present::present: tzt ontvang je nog wel een echte bos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Shahire, ik drink veel, erg veel. het is de laatste tijd zo erg dat, als er geen wagen thuis is, ik het leeggoed ga checken of er nog iets te drinken valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Myriam, chapeau. ik hoop ooit hetzelfde te kunnen zeggen/melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Excuses, ik ben na leesteken punt vergeten mijn zin te starten met hoofdletter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 4 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2012 Ja, ik heb net het laatste van de fles geleegd. Nu aan de koffie, ik heb in onze oranjerie nog wel wat cava staan maar die flessen krijg ik moeilijk geopend. Gelukkig maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden