Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Nee inderdaad, vast alleen aan het lezen, ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Jawel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 o toch wel. Zat op de verkeerde pagina te kijken. Echt blond hoor. En normaal gezien is hier toch niemand op zijn mondje gevallen. Maar vanavond dus wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ja de mijne worden niet gelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 echt wel hoor dieseltje ik heb je heus wel gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik ook hoor Diesel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ja maar dat weet ik tog lieffies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Nou dan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik ga zo ook maar eens onder de wol, morgen weer om 7 uur er uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Nou dan zit ik weer goei as ik wat belangrijks te vertellen zou hebben op het ogenblik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Oeps, nou dan wens ik je een goede nacht en succes met opstaan. Ik rook mijn sigaretjes nog even op, morgen stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ach ik dag ff ook wat zeuren, had ik ff zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Vervelende zeurkous. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 als het wat belangrijks is diesel wacht ik nog even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hoi Allemaal, bedankt voor de mooie bloemen en de lieve woorden. Het mooie lied. ( hmmm ik lijk de paus wel hihihi ) dhen, ik zie dat jij al bijna 3 jaar erop hebt zitten wow! Hoe voelt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 o Jootje slaap goed dan he en morgen weer lekker op. Emma:present: echt waar morgen stoppen (vraagteken) me toestenbord doet weer eens raar ±' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Yep, ik had het al bij thema's neergezet maar morgen is het zover. Het is wel al de 10.000ste poging maar het zal toch eens moeten lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 is niet alleen je toetsenbord hoor diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ha Myriam, jij was tog net van Bali terug ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Je hebt het verdiend, Myriam. Zou willen dat ik al zover was maar dat gaat goedkomen. Hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ach vin ik wel knap, alleen al het proberen hoor, nou echt veel succes dan van deze vervelende zeur die dat nie ken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik ben er ook weer, maar weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Ben niet zo heel goed meer op de hoogte. Lees alleen over het alleen zijn en dan moeite hebben om iets te doen en niet te drinken. Ja emmaroos ik kan ook wel van alles ghaan doen, maar het is gewoon niet leuk om iets alleen te ondernemen als je altijd gewend bent geweest om samen digen te doen. Ging gisteren shoppen, maar binnen half uur heb ik het wel weer gehad in mijn 1tje. Heb dan niet veel zin om tussendoor ergens even te gaan zitten, iets wat je normaal wel even snel doet. Ik raak er maar niet aan gewend aan alleen zijn. Iedereen hiert geeft goede tips, maar ik heb behoefte aan mensen om me heen en dat bereik ik niet met een fietstochtje of een wandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 NU ga ik echt slapen. Ben de dag droog door gekomen. Weer een dag er bij. WEltrusten allemaal en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Als ik het kan, kan iedereen het. Ik ben echt zo verslavingsgevoelig! Hoe word je toch zo he? Dat vraag ik me zo vaak af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ch Jootje me toetsenbord en ik ach we zijn helemaal verstrengeld zo de laatste jaren, hij is namelijk ook aan het afkicken, want mos er nu geen alc op hem, nou en daar ga je gek van doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden