Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 februari 2012


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 383
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: jan1000
Hier ook wat grieperig, wat vatbaarder ook door het afvallen denk ik. Niet zoveel als Snoep afgevallen begrijp ik,
maar toch weer twee kilo.quote>


Lieve Jan,

als jij als man zijnde nu niet was begonnen over vrouwenleed...het afvallen...
dan waren de verdere postings beperkt gebleven
en hadden wij maatjes vandaag niet zo'n enorme lol gehad
maar....geen man, maar dan ook geen enkele man
kan tussen de vriendschap van Snoep en mij komen :heart:
ik maak hierbij dan ook onze relatie uit
midden op het forum Jan
moet anno 2012 kunnen dacht ik zo
het ga je goed......:brokenheart:

liefs Sha en Snoep :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, ik heb even een vraagje en ik hoop niet dat je het verkeerd opvat.

Ik zie zeer reglmatig postings staan van...dank je voor je lieve woordjes en bel je me zo even en mag ik je bellen enz enz enz.

Als je net met een forumgenoot getelefoneerd hebt of op msn gezeten hebt, dan heb je dat toch al tegen diegene gezegd?

Waarom moet dat dan nog op het forum? Moet de rest van het forum dan lezen dat jullie allemaal contact met elkaar hebben?

En moeten wij dan lezen dat het allemaal zo intiem en lief is?

Nogmaals ik wil niemand boos maken, echt waar niet maar ik snap zulke postings niet en wil graag uitleg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zaterdagavond en ik ga niet uit, heb geen afspraken staan. Vreemd, maar ook heerlijk!! Niet die kou meer in en niet 'gezellig moeten doen'... terwijl ik me misschien niet altijd zo gezellig voel. Dag 12 zit er ook weer bijna op. Ik heb zin om naar de avondwinkel te lopen en chocola te kopen, maar doe het niet. Ik beheers me op alle mogelijke manieren, maar voel wel dat de druk op mijn zelfbeheersing steeds groter wordt. Vertrouw mezelf nog niet erg, ben bang dat ik snel zal 'knappen'...

Ik weet niet of dit forum wel iets voor me is. Ik heb het gevoel dat er vooral mensen zijn die elkaar al langer kennen en waar ik niet zo makkelijk tussen pas... Ik heb vooral behoefte zo nu en dan te schrijven, misschien kan ik dat beter in mijn eigen voorsteltopic doen? Dan heb ik het voor mezelf ook beter op een rijtje, of mag dit niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Dwab, nogmaals gefeliciteerd trouwens, tja, natuurlijk zijn er mensen die elkaar al langer kennen. Toch vind ik iedereen erg vriendelijk en behulpzaam. Vandaag heb ik alles zowat gevolgd want ik merk dat ik er veel steun aan heb. Zowel de positieve als de negatieve berichten. Misschien moet je een maatje zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...