Teveel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ok Spike, Je hebt het nu over 0.1 % van de mensheid, blijft nog een gigantische massa goedwillenden over. Met het op de goede plaats. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Liefje Hoi Har, alles kits ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: jan1000Hier ook wat grieperig, wat vatbaarder ook door het afvallen denk ik. Niet zoveel als Snoep afgevallen begrijp ik,maar toch weer twee kilo.quote> Lieve Jan,als jij als man zijnde nu niet was begonnen over vrouwenleed...het afvallen...dan waren de verdere postings beperkt geblevenen hadden wij maatjes vandaag niet zo'n enorme lol gehadmaar....geen man, maar dan ook geen enkele mankan tussen de vriendschap van Snoep en mij komen ik maak hierbij dan ook onze relatie uitmidden op het forum Janmoet anno 2012 kunnen dacht ik zohet ga je goed......liefs Sha en Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Madelief, fijn te lezen dat je goed hebt kunnen slapen vanmiddag hoop dat je de rust nog even vindt voor maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 ja jan..die kan je in je zak steken sha is van mijn en blijf van mijn begrepen:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Zo is het maar net Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Ik ga uitloggen. Voor straks, slaap wel. Mijn lijf is op, ik slaap meer dan dat ik wakker ben. Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Welterusten Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Nighty Night Liefje....... ik hoor je morgen wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 gaan jullie nu samenwonen, Sha en Snoep ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Originally posted by: niwigaan jullie nu samenwonen, Sha en Snoep ?quote> was het maar waar..hahahahhamadelief..trusteik ga ook maar uitloggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 nou ja, maakt ook niet zoveel uit, snoep... als jullie het maar droog houden he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Spike, ff onder de dekens en morgen weer een nieuwe dag? Sterkte. Slaap wel allen voor straks. Ha, den Niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 den Bam se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Amai, da klinkt wel heel Vlaams zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 ja he, Esperanza om maar een vlaams spreekwoord er tegen aan te gooien... als je bij de hond slaapt, krijg je ook zijn vlooien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Krab, krab, jeuk, jeuk, skurkieburkie:D Ben met n Vlaamse getrouwd Esperanza. Een echte Vlaamse leeuwin:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Speelbal hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Tja, Vlaamse furies, ik ken dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Spike, Ik geloof dat mijn "Joie de vivres" een onbedoelde uitwerking heeft. Sorry dat was niet de bedoeling. Blijf jij vooral hier, je hebt het harder nodig dan ik nu. Sterkte en een beetje (veel) welbevinden wil ik je wensen. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Allez, mijn beddengoedgoed gevriesdroogd vandaag, hopelijk zijn al mijn alcoholluizen doodgevroren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Will, ik heb even een vraagje en ik hoop niet dat je het verkeerd opvat. Ik zie zeer reglmatig postings staan van...dank je voor je lieve woordjes en bel je me zo even en mag ik je bellen enz enz enz. Als je net met een forumgenoot getelefoneerd hebt of op msn gezeten hebt, dan heb je dat toch al tegen diegene gezegd? Waarom moet dat dan nog op het forum? Moet de rest van het forum dan lezen dat jullie allemaal contact met elkaar hebben? En moeten wij dan lezen dat het allemaal zo intiem en lief is? Nogmaals ik wil niemand boos maken, echt waar niet maar ik snap zulke postings niet en wil graag uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Het is zaterdagavond en ik ga niet uit, heb geen afspraken staan. Vreemd, maar ook heerlijk!! Niet die kou meer in en niet 'gezellig moeten doen'... terwijl ik me misschien niet altijd zo gezellig voel. Dag 12 zit er ook weer bijna op. Ik heb zin om naar de avondwinkel te lopen en chocola te kopen, maar doe het niet. Ik beheers me op alle mogelijke manieren, maar voel wel dat de druk op mijn zelfbeheersing steeds groter wordt. Vertrouw mezelf nog niet erg, ben bang dat ik snel zal 'knappen'... Ik weet niet of dit forum wel iets voor me is. Ik heb het gevoel dat er vooral mensen zijn die elkaar al langer kennen en waar ik niet zo makkelijk tussen pas... Ik heb vooral behoefte zo nu en dan te schrijven, misschien kan ik dat beter in mijn eigen voorsteltopic doen? Dan heb ik het voor mezelf ook beter op een rijtje, of mag dit niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Nou Dwab, nogmaals gefeliciteerd trouwens, tja, natuurlijk zijn er mensen die elkaar al langer kennen. Toch vind ik iedereen erg vriendelijk en behulpzaam. Vandaag heb ik alles zowat gevolgd want ik merk dat ik er veel steun aan heb. Zowel de positieve als de negatieve berichten. Misschien moet je een maatje zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 11 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2012 Dankje, alleen ben ik niet jarig, heb de dagen en maand omgedraaid, het is 2 november! maar toch bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden