Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Zit naar addicted te kijken op TLC. Jongen is ook al jarenlang alcoholvcerslaafd. Gaat al 3 generaties zo. Hij wordt zo opgenomen in Rehab kliniek. Erg confronterend en interessant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: witteVoor Dhen http://www.youtube.com/watch?v=tEWSPgey3gkquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Logisch dat je er nerveus over bent Madelief. Gelukkig sta je zelf helemaal achter je keuze van opname dan kan het alleen maar beter voor je worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 wat een gedoe he Dhen... Ik mag toch hopen dat het allemaal weer snel goed mag komen, want deze situatie is het ook niet. Maar goed. Afwachten idd maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Jan1000, goed dat je vandaag bent doorgekomen, soms kan er zo'n overvaltrek zijn he, vlam in de pan. Ik heb het niet vaak meer, maar als het gebeurt schrik ik er ook nog van, de heftigheid ervan, pfff verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Witte, Ja ik haal anders niet mijn 46e verjaardag. Maar ook wil ik er weer helder naar kunnen kijken, Naar mijn kids, naar mijn hobby's en zeker ook naar mijn relatie. Eind deze maand ga ik naar de moeder kijken van mijn pup. Daar kijk ik enorm naar uit. Maar ook naar mijn andere doelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Originally posted by: witteGelukkig heeft Jopie geld mee.Als het te erg is op de weg, zou ze een taxi nemen Suiker.Dus daar vertrouwen we dan maar op;)quote> volgens mij is ze daar te eigenwijs voor, stapt ze toch op de scooter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Dat denk ik ook, al moet ze lopend naar huis, dr scooter gaat mee. Jopie laat je weten of je veilig thuis bent?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Nah... we zullen zien Dhen... T klappie vd week op de brommer, geeft wel sporen hoor. Ik hoop stiekum dat jij gelijk hebt, want dat betekend dat ze niet de angst laat regeren;) Way to Go hoor Madelief. Ik vind het knap van je. In het begin was ik nog een klein beetje boos op je toen je jezelf minderraar noemde en uiteindelijk naar de detox moest Die combi klopt natuurlijk niet, maar goed, nu denk ik, petje af, want je doet het toch maar! Uiteindelijk gaat het daar natuurlijk om. Als je er eindelijk helemaal zelf voor kiest, dan kan het bijna niet anders dan dat je er voor gaat en je een mooi resultaat zult krijgen Er zijn hier al zoveel goeie dingen geschreven van frummers die na de detox een heel ander leven kregen. Dat gun ik jou ook. Hard werken, en dan genieten van alles wat goed gaat... Heel veel succes daar!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik ga kijken of ik nog wat kan slapen, Truste !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Slaap lekker Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Hopelijk nog een paar uur lekker slapen Madelief Weltrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Witte, ja ik ga ervoor! Dank voor je positieve reactie. Dat is helpend Nu mn bedje maar weer in. Slaap wel allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Madelief, slaap ze, succes morgen en de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Dat is de spirit Madelief!!! Je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik ga dr ook van tussen, want opeens is het al weer veel te laat en dat terwijl er hier in Nederland gelukkig geen stemming is. Weltrusten voor straks, iedereen die nog wakker is. Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Jij ook welterusten Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Was het ook glad bij de weg Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 13 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2012 Ik ga slapen, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden