Spring naar bijdragen

zondag 12 februari 2012


toine

Aanbevolen berichten

in het begin was ik er vrij gelouterd over, had toen ook 2 sterfgevallen, dus wel wat anders aan mijn hoofd dan zijn grillen...

maar nu de tijd verder gaat, komt het ineens in volle hevigheid binnen, ik wil/moet dit loslaten en verwerken, maar dit voelt zo onaf....

ik weet niets... kan niets... ja ademen en doorgaan...

tuurlijk weet ik dat ik juist nu niet moet gaan drinken, maar voel me soms zo waardeloos, ben ik het dan niet waard om een briefje of smsje te krijgen met ''het is uit'' of liever nog een gesprekje...

we zijn toch geen tieners meer? ik snap het niet, en het maakt me gek, soms....

en ja, daar wil ik op drinken, maar ik weet dat dat ook niet helpt, maar wat dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hannah het is een ''soort'' van borderline voor mannen, schreef ik, maar fijn dat je de intentie van het verhaal ,zo goed oppikt,

pfff... gaby dat is niet waar

mijn oprechte excuses Hannah, het spijt me heel erg, ik wilde je niet kwetsen, scroll voortaan maar over me heen a.u.b.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ER hij woont met zijn 2 kinderen, die wil ik er niet bij betrekken, hij neemt de telefoon niet op als ik bel, ik heb hem een smsje (tsja zo moet dat) gestuurd, dat hij altijd welkom is als hij met me wil praten, daarop kreeg ik terug, dat hij het ook heel jammer vindt zoals het loopt, maar dat het mij stuk maakte, en hem teveel energie kostte, en dat hij het ook allemaal niet wist, en dat dit hem nu wel even rust geeft en dat ie dat ook voor mij hoopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Gaby, ik denk dat het enige wat je dan nu kan doen, afwachten tot hij contact opneemt.

Dat is hartstikke, hartstikke moeilijk.

Ik heb 11 jaar geleden iets heel ergs meegemaakt met iemand en nooit is er met diegene een gesprek geweest.

Nu nog kan ik bij tijden zo ontzetend boos en verdrietig worden hierom.

Het was zo gemeen en zo onterecht maar wat moet je he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de afgelopen dagen een paar keer voorzichtig geprobeerd iets te schrijven, omdat ik er doorheen zit, nu vandaag vond ik de dagdraad op mijn problemen aansluiten vandaar dat ik er iets over schreef, en dat is goed, het lucht op, en ik kan nu eindelijk huilen, en misschien is dat wel goed, bedankt voor je reactie ER, maar ik merk dat zo'n reactie als van Hannah, me van streek maakt, dan denk ik, ik heb het moeilijk, en dan wordt ik zo aangesproken, het zal dus idd wel allemaal aan mij liggen, dus ik ben er weg mee....

voor mij is hier nu even niets meer te halen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, dit soort dingen komen hier vaker voor op het forum.

Maak er niet een al te grote punt van en het ligt niet allemaal aan jou.

Je zit er doorheen en dan ben je gevoelig.

We zijn hier allemaal gevoelige mensen en dan ontplof je wel eens of je zegt het net verkeerd.

Ik zei blijkbaar vandaag ookniet alles goed, kreeg een zeer vervelende reactie want mensen kunnen hier soms niet tegen kritiek.

Maar goed, daar wals je dan even overheenen babbelt met anderen verder.

Kop op meisje.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer houdt al dat winterse gedoe op eigenlijk?

Ik ging ervan uit dat het vandaag zou gaan dooien

en dan zou op zn minst het morgen toch over moeten zijn?

Nu hoor ik weer dat het dinsdag verschrikkelijk glad zal zijn...

Wanneer komt er een einde aan de gladheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Gaby, het ligt niet allemaal aan jou en je bent het wel waard om normaal behandeld

te worden. 1 van “onze” problemen is dat hoe we ons voelen laten afhangen van een ander

of als dat te lastig is dan maar drank of andere verslaving. Maar de waarde die we hebben

ligt niet bij het oordeel van een ander, hoe prettig een aai over de bol of hoe vervelend een

trap na ook is. Als we de waarde van onszelf bij een ander leggen wie ben jij dan,

wie ben ik dan en wie is die ander om die waarde te bepalen.

Laat je niet gek maken hoe een ander je behandelt, maar probeer je zelf goed te behandelen,

jouw waarde voor jezelf is meer waard dan die van een ander.

Vanuit jouw eigenwaarde kan je goed voor je zelf zijn en van daaruit een ander

op die manier behandelen. Doe me een lol en geloof in jezelf, in jouw waarde,

we hebben het al genoeg weggezopen, daar hoeven we een ander niet nog eens

over heen te laten denderen. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Witte, zat te wachten op de uitslag hier van de stemming, voor of tegen,

de nieuwe bezuinigen. Ze hebben net een kwartier geleden voorgestemd

en ik vrees dat het dak er af gaat hier kwa rellen. Niet waar ik woon,

maar wel in het land, ziet er niet goed uit.

Nu geen zin om te gaan slapen, al kan ik toch weinig aan de situatie doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...