Gast Admin Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Beste forumleden, Het is nog niet gelukt om een geschikte kandidaat voor het interview van Plus Magazine te vinden. Daarom proberen we het op deze manier, dit is misschien laagdrempeliger. Plus Magazine wil graag antwoord op de volgende vragen. 1. Wanneer of waardoor besloot u uw drankprobleem aan te pakken? 2. Waarom koos u voor onlinebehandeling en niet voor gesprekken met een hulpverlener? 3. Zou u het anderen aanraden, een behandeling bij alcoholdebaas? Waarom? Je mag de antwoorden hier posten of in een privé bericht sturen naar de moderator. Via de e-mail mag ook, stuur dan je antwoorden naar info@alcoholdebaas.nl Uit de antwoorden kan de redacteur dan quotes halen en in het artikel plaatsen. De bijdragen zullen geheel anoniem worden gebruikt. Misschien lukt het om op deze manier anderen te inspireren om ook actief met hun alcoholgebruik aan de slag te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Admin Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Heel graag nog even de aandacht hiervoor. Het is een mooi stuk geworden en willen graag jullie aandeel hierin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Tactive, Ik wil wel mijn antwoorden geven maar zet er voortaan even hier ook bij dat het voor 50+ is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Het is voor 50 plussers link Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Waar lees ik dat dan? Oeps....haal maar weer weg dan haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hey Sha, was wel een heel goed verhaal wat je schreef. Jammer voor Tactive, die leeftijdsgrens zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Hallo Tactive, Ik wil best mee doen, alleen heb ik niet hier een onlinebehandeling gedaan maar bij Alcohol onder controle! Groetjes Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Jan, ik heb het gekopieerd en alsnog doorgestuurd naar Tactive waarschijnlijk nemen ze het niet zo nauw met de leeftijdsgrens vernam ik van ze Myriam, ik heb dezelfde als jou gedaan ik denk dat het pricipe op hetzelfde uitkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Shahire, goed van je. Ik denk echt dat ze er iets aan hebben. Leeftijdsgrens zal inderdaad niet op een maandje minder vastzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden