kolibrie Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Ik wil al zo lang terug komen....ik ben aura...maar ik wordt niet meer toegelaten...als kolibrie probeerde ik maanden lang terug te komen... heb verschillende malen contact gezocht met jullie web....maar helaas....geen resultaat.... DUS DAN NU MAAR ZO! Lieve medemens....ik ben aura...ik heb een geschiedenis met jullie...en helaas is deze nog niet afgelopen...kan ik nog gehoor krijgen of besta ik niet meer... Kim (aura) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Aura of Kolibrie, Uiteraard besta je wel. Ik heb even terug gekeken en zag dat je hier in 2006 al was. Welkom terug dus en hoop dat je vindt wat je zoekt. Voor hulp en warmte, en heel af en toe wat goedbedoelde kritiek, ben je hier op de juiste plaats. Sterkte en al wat je nodig hebt wil ik je wensen, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Hallo Kolibrie, Aura.... ik zocht naar je 'wie is wie' kan het niet vinden misschien dat je het zelf even naar boven weet te toveren? ben wel benieuwd naar welke geschiedenis je hier hebt ik snap namelijk je tekst 'zo vreselijk boos' niet helemaal op Tactive omdat je niet wordt toegelaten? wat was dan de reden?? Tactive doet zoiets toch niet zomaar vanwege ongepast taalgebruik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 2006? zover heb ik nog niet gekeken...zal even kijken zo maar welkom terug zou ik zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Gewoon bij "Uitgebreid zoeken" Sha. Auteur, berichten in Wie is wie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Dank je Teveel! Eindelijk door hoe dat nu werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kolibrie Geplaatst 16 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 februari 2012 Ik wil alleen maar dat Tactus eindelijk eens haar verantwoordelijkheid neemt!. Ooit.... lang geleden ben ik "uitgesloten" hier...... omdat ik eerlijk heb bekend twee accounts te hebben.... WaarOM daar werd geen gehoor aan gegeven...!waarom.....ik had een provider wisseling.... dus ik kon niet meer inloggen hier. Ik MOEST dus een tweede account aanmaken om mijn stem te late horen. En dat NU OOK weer duurt en duurt het MAANDEN........ Zoek het hier ook maar verder uit! Dag, aura Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Kolibrie, Aura, allereerst welkom weer hier. Verder begrijp ik het niet goed. Schijnbaar heb je nu een nieuwe account en kun je weer deelnemen aan het forum. Je schrijft hier nu toch ook? Dus wat is er aan de hand? Groet van Josje * spelfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Kolibri, ik begrijp het ook niet echt. Je kunt hier schrijven, dus dan is de ban toch beeindigd? Of bedoel je iets anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden