Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Tuurlijk wil ik een bakkie Akelei. En inderdaad alsjeblieft geen koekie erbij. Niet kopen die handel... als je het in huis hebt is de verleiding gewoon veel te groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Zó, Akelei, U zijt een zéér schone deerne, b'weert ge. Kun je misschien een foto laten zien van iemand waar je nog 't meest op lijkt? Een (b'kende) actrice of een and're celebrity. 'k ben b'nieuwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Je hoeft niet te koorddansen Suikertje. Je hebt gewoon een mening en die mag je uiten. Iedereen te vriend houden lukt niet en moet je ook niet willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Binnen mag ook Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 @Akelei, Lijk je een beetje op Meryl Streep? Of Susan Sarandon, misschien. Of Goldie Hawn. Of uhm, Jane Fonda wellicht? Bij wie kun je je 't meest vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Akelei... stoppen met drinken EN roken... daar word je in eerste instantie niet echt blij van denk ik. En dat kan ook wel een poosje duren denk ik. Denk dat jouw stemmingsstoornis in eerste instantie ook niet echt gaat helpen om je prettig te voelen. Maar... geef het gewoon even de tijd meis. Langzaam maar zeker MOET het toch beter gaan worden op een gegeven moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Gunn... geen zin om te antwoorden ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik lig nog in bed Spike, mislukte poging wat voor te slapen. Ga er nu uit, koffie en om iets over negen op pad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: spikesnif snuffel sniff, gunn gaat z'n neus achterna....o jeequote> gaat goed lukken met die geopende porieen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Werk ze Harry, wel voorzichtig he? er wordt weer gladheid in het oosten voorspeld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Was niet de bedoeling je te kwetsen EmmaRoos. Sorry Internet doet raar hier. Net als de kat. Is op visite....gek beest. Ze schept het water op uit haar potje met haar pootje en likt dan haar pootje af. Heel vreemd zicht. Akelei :smak; keep strong Knap Harry Hou het recht allemaal. Het zou fijn zijn om nog eens iets van An te lezen. Misschien als ik duim.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Lieve Yvonne, hoeveel duid'lijker kan 'k zijn? 'k heb de g'dachtegang van een klein kind en voel me of 'k al met al m'n ledematen in m'n graf lig. Laat maar. Morgen naar de psychiater. Hard nodig, zo blijkt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hoi allemaal, Heb dit weekend maar es uitgeziekt, was al 14 dagen echt snotverkouden en `s nachts liggen zweten in mijn nest dus misschien ook nog wel wat verhoging gehad van temperatuur. nu gaat het beterder;) Wel ga ik zo weer mijn bed in en dan morgen gezond weer op fijne avond nog en truste:lips:voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Is goed Fleur:sun: Rustige nacht, Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 @Akelei, Deez' is voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: spikesnif snuffel sniff, gunn gaat z'n neus achterna....o jeequote> gaat goed lukken met die geopende porieen..quote> Oh, dat is 't! 't zijn g'woon m'n neusgaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Beterschap AR, hoop dat je je snel weer helemaal 'boven Jan' voelt, trusten.. Gunn, een kind van 12 of 13 is niet echt meer een klein kind, is al in staat om te bedenken wat de gevolgen van zijn/haar daden zijn. Weet ook donders goed wat wel en niet kan (tot op zekere hoogte).. en iemand van 80 of 90 ... dat wil echt niet zeggen dat je dan maar standaard met je ledematen in je graf ligt, is helemaal van de persoon afhankelijk, er zijn nog genoeg mensen die met vollen teugen van hun leven genieten. Maar als ik je goed begrijp... je voelt je een kind dat niet kan nadenken/beslissingen nemen/gevolgen overzien aan de ene kant.. en verder voel je je alsof je te oud bent om nog te kunnen leven??? Wordt het toch echt hoog tijd om daar iets aan te doen dear Gunn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Smikkie, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goede nacht allemaal, slaap rustig, ik houd de wacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Welterusten Teveel! En niet waken, g'woon maffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Alo, alo, vanmiddag met aa mensen gaan bowlen. Was gezellig. Take care maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: GunnWelterusten Teveel! En niet waken, g'woon maffen.quote> hahahaha, Gunn, zal moeilijk gaan, hij heeft nachtdienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 @Emmaroos, Ah, juist! 'k vond 't al zo'n discrepantie. Gaan slapen en toch waken. Hij wenste óns een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: GunnWelterusten Teveel! En niet waken, g'woon maffen.quote> hahahaha, Gunn, zal moeilijk gaan, hij heeft nachtdienst.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: Yvonne Originally posted by: Emmaroos Originally posted by: GunnWelterusten Teveel! En niet waken, g'woon maffen.quote> hahahaha, Gunn, zal moeilijk gaan, hij heeft nachtdienst.quote> quote> Ja!!! Het kwartje is gevallen.;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden