igor Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 stephanie welkom. iedereen is ooit nieuw binnengekomen gewoon meeschrijven dan leer je ons gauw genoeg 'kennen'. maar als ik jou was zou ik toch even iets eten, daardoor voel je je vast en zeker beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Toine ik nuttigde meestal iets anders dan bami bij het voetbal als je begrijpt wat ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stephanie Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 K zal mijn best doen, ga deze avond bij mijn ouders eten en daar zal ik wel moeten eten. Misschien blijf ik daar ook wel een weekje logeren want zie het echt niet zitten om op dit moment aleen voor mijn zoontje te moeten zorgen. Dit forum biedt mij in elk geval toch al wat steun en bedankt voor jullie reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Sterkte Stephanie Je hoeft niet in 1 keer veel te eten, ook al neem je af en toe eens wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Igor, hoe kan ik jou nu over het hoofd zien? Van harte met twee maanden alcoholvrij. :):light::D:):light::D:):light::D:):light: :):light::D:):light::D:):light::D:):light: :):light::D:):light::D:):light::D:):light: :):light::D:):light::D:):light::D:):light: Stephanie, Welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Change hoe is het met je ? Volgens mij ga je aardig goed toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 hey daar allen..net effe een bord chinees weggewerkt als zijnde ontbijt lunch. Het gaar hier idd goed..ben niet zo'n schrijver hier, in real life ook geen groepsmens..hier ook niet. Heb nu 2 weken niet gedronken en dat gaat best goed..te goed misschien moet niet overmoedig raken.. Ik merk dat ik een stuk opgewekter ben..loop weer te zingen op straat ipv te vloeken. en voel me een stuk energieker. De verveling blijft..vooral sávonds zo tussen 10 en 3/4 uur s'nacht als ik niet kan slapen..Ook rare dromen, maar daar ben ik altijd al goed in. As woensdag intake bij een psychotherapeut, hoop dan ook wat meer aan de slag te kunnen met zaken die ik uitstel, financieel, angsten..huishoudelijk..sociaal etc.. Maar goed, ik heb al genoeg stempeltjes dat ik Psychisch ben afgekeurd.. Lastig te begrijpen voor veel mensen Maar het gaat nu idd lekker.. Ik lees hier niet heel intensief, omdat ik liever ook niet heel intensief bezig ben met het niet drinken..en mensen hebben hier veel dingen te melden en vaak is wat ik kan verzinnen om te zeggen al door een ander gezegd.. (Goh..dat heb ik in het dagelijks leven nou ook) Wil van de week weer een poging gaan doen om hardlopen op te pakken maar be altijd bang dat mijn conditie niet zo goed is, mensen me horen hijgen of denken dat ik niet snel genoeg ga..of dat ik ga kotsen.. Ik ben zo heerlijk gericht op wat anderen van me zouden kunnen denken..So what zou ik dan moeten denken.. Wat ik van suiker lees..je bent ook goed bezig hoor..de struggles horen bij je hele situatie, maakt het niet fijner maar je vlucht er niet voor weg..Vooral doorgaan!! Ik herken hier een hoop ervaringen bij mensen..maar meer dan ze lezen doe ik eigenlijki niet..sorry Nou..Succes, sterkte, chapeau..voor een ieder die dat nodig heeft.. Zit nu te wachten op een vriendin die langs zou komen.. Change Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Dank je Change, Ik vind het heel knap van je wat te tot dusver hebt bereikt. Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je niet alles leest en niet zovaak hier iets schrijft hoor. Jij bepaalt zelf wat je doet en wat je met dit forum wilt, niet anderen. Lees dat je je soms erg laat beinvloeden door je omgeving. Proeer voor jezelf op te komen. Het is jou leven. Ga hardlopen! Mensen lachen je niet uit hoor en doen ze dat toch so what. Veel plezier vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Stephanie, welkom hier! Iedereen is hier een keer nieuw of opnieuw binnen gekomen hoor! Je kan er gewoon tussen komen, zeker als je moeilijke momenten hebt is dat belangrijk. Ik had even bezoek, heb je al bij wie is wie geschreven? Ik zal straks even kijken. Zelf heb ik vorige week zondag mijn laatste glas genomen, het is dus best zwaar. Maar vandaag neem ik de eerste niet! Vanmorgen was ik erg vroeg wakker dus ik ga zo een tukkie doen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 ga afsluiten en voetbal kijken morgen dus naar die psycholala zie ik zo tegenop brrrr... laat het morgen wel weten als ik ooit nog terugkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 'k moet morgen ook naar de psychiater. Om 10:00u. En 'k heb geen idee wat 'k haar nú weer moet vertellen. Dat wordt een martelgang sessie van drie kwartier/een uur! 'k heb zoveel moeite mezelf goed onder woorden te brengen. En dan voel 'k me zo'n simp'le idioot! En hoe meer 'k m'n best doe, hoe krampachtiger m'n spreken wordt. Met alle daarbij g'paard gaande frustraties en stress. Jakkes, 'k wil niet naar de psych! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 sluit ik mij volledig bij aan gunn, wat een nachtmerrie duizend zinnen in mijn hoofd. en ja kies er dan maar eentje om mee te beginnen utrecht achter bah daggie:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Gunn en Toine Sterkte bij de psych Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Sterkte Gunn en Toine bij de psych:( Heb net een hele tijd in het zonnetje gezeten, heerlijk zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Welke zon??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Nou, de zon schijnt hier volop hoor, nu nog. Niet bij jou? Raar. We krijgen zo nog weer visite, ben zo verwend met visite, deed me goed. Alleen jammer dat mijn oudste dochter niet even gebeld heeft, deed me toch wel zeer. ( weinig contact mee ) Maar ik blijf positief, het was een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Emmaroos Naar om te horen dat je dochter niet even gebeld heeft. Je zegt dat je weinig contact hebt en ik weet niet waarom, maar een belletje is toch een kleine moeite. Zon schijnt nu ook hier weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Doe ik ook heel even mee met een bakkie. Goeiemiddag Spike en Akelei. Fijn je weer te zien Spike, ik miste je al. Wat een heerlijk weer was het hier vandaag. Groot deel van de dag een zonnetje. Heb een uurtje in de tuin gewerkt en ook nog een half uurtje lekker met mijn toet in de zon gezeten, wel een dikke jas aan hoor. Al met al een mooie dag vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Nee, vind het wel een heel mooi eiland, ik woon in Friesland, hebben we overigens ook aardig wat zon over het algemeen hoor. Jammer dat jij geen zon had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Met zn vieren Hannah?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Hannah... één troost: dat puberen gaat over ... ooit. Maar kan inderdaad knap lastig zijn hoor. Tante overleden... ze was al een poos ziek he? Gecondoleerd. Lekker in het bos geweest, heerlijk. Ben gek op de bossen. Ben opgegroeid in de buurt van de zee, maar ben geen strandmens. Hier vlakbij hebben we een klein bos.. meer een klein bosje, maar dat vind ik al heerlijk. Een echt groot bos vlakbij... misschien later als ik 'groot ben' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 De bijpassende muziek kan vast bij haar kinderen verkrijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 jaaa ik denk t ook spike. if you can't beat them enjoy them, zoiets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Uhm, nee, dat lukt me niet, ik zit lekker aan de eettafel met mijn laptoppie en een stapel leesvoer naast me... wordt onderhand gelukkig steeds kleiner, opruimen die hap. scheur er lekkere recepten uit die ik straks in een map doe. Helemaal lekker zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goed dat je dan hier komt Spike. Rottig dat dat gevoel toch maar blijft terugkomen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden